Wouw? Dat zou een beetje ver zijn voor zo'n klein opdondertje.quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef RigorMortis het volgende:
Ik kreeg net bericht dat iemand Ollie, het kleine patser hondje, heeft gevonden, niet ver van Wouw vandaan. Zometeen gaan we foto's maken. Halfuurtje geduld...
Jagersrust kan toch wel?quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben voor een iets meer georganiseerde Afterparty. Lijkt me serieus wel geinig! Eerst naar de Pit toe en dan terras/eten, bij voorkeur met prachtig weer natuurlijk!
Eensch, heel erg mee eensch!!!quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben voor een iets meer georganiseerde Afterparty. Lijkt me serieus wel geinig! Eerst naar de Pit toe en dan terras/eten, bij voorkeur met prachtig weer natuurlijk!
ik heb bewijs dat aantoont dat voordat ze verdwenen waren hun laatst online datum nog te zien wasquote:Op maandag 11 april 2005 10:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zeg sherlock, zou het niet gewoon kunnen dat hun profiel altijd al op verborgen stond? Best veel FOK!kers hebben dat hoor
't Is toch wat.quote:Op maandag 11 april 2005 10:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik heb bewijs dat aantoont dat voordat ze verdwenen waren hun laatst online datum nog te zien was
Ja dat is er vlakbij! Maar niet geschikt voor eten denk ik... Heb de kaart even gezien en die was toch wel érg prijzigquote:
Ja, schattig. Laat maar zien dan.quote:Op maandag 11 april 2005 10:59 schreef cygnusx het volgende:
ik heb bewijs dat aantoont dat voordat ze verdwenen waren hun laatst online datum nog te zien was
Is er geen Mc in de buurt?quote:Op maandag 11 april 2005 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat is er vlakbij! Maar niet geschikt voor eten denk ik... Heb de kaart even gezien en die was toch wel érg prijzig.
Ja, leuk, maar het is wel zo. Als je objectief naar de initiele foto's van Ryan en Stali kijkt, is er eigenlijk niets vreemds mee (met het bos dan)quote:
Niet gezienquote:
Kijk eens naar het aantal posts helder licht.quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef cygnusx het volgende:
zien? nolius?
deze cache van google is gemaakt voordat ze verdwenen:
Precies. Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal posts helder licht.
het spijt me toch HEEL erg, maar admins flikken dit dus niet!quote:Op maandag 11 april 2005 10:51 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja, goed, overigens, zit er in die admin geen logboek? van laatste acties die admins gedaan hebben? dan kun je namelijk zo checken die het laatst met ryan's account heeft lopen kutten
quote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal posts helder licht.
quote:Op maandag 11 april 2005 11:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hm. Da's best hard bewijs, cygnusx.
Aan de andere kant; wanneer is deze cache gemaakt? 2004? Of 2 weken terug nog?
ook niet iemand die stiekem bij deze grap betrokken is? (ik ruik een complotquote:Op maandag 11 april 2005 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
het spijt me toch HEEL erg, maar admins flikken dit dus niet!
Damn. Ryan typt tienduizend berichten in één week!quote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
sterker nog, controleert google de pagina wekelijks op veranderingen meende ik
mja, daar heb je een punt, maar toch, het blijft vreemd dat van ryan3, stali EN de kloon van hun alle 3 het op verborgen staat, ik zie daar geen reden voor behalve om te voorkomen dat wij ze online zien.quote:Op maandag 11 april 2005 11:05 schreef Floxxx het volgende:
[..]12000 posts gemaakt sinds ie verdwenen is
![]()
Lijkt mij ook inderdaad. Er zit vast wel een middenweg tussen duur restaurant en cheap ass Mac.quote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef jakoko het volgende:
Haha er is wel een mc in de buurt, maar om daar nu een feest te organiseren? zijn wel betere plekker voor!
Eh ja. Dat was dus geen serieuze opmerking. :\quote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef jakoko het volgende:
Haha er is wel een mc in de buurt, maar om daar nu een feest te organiseren? zijn wel betere plekker voor!
nah, ff nadenken, ongev eind 2004 schat ik de cache, namelijk is de replique versie 0.2.5, das eind 2004 schat ikquote:Op maandag 11 april 2005 11:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Damn. Ryan typt tienduizend berichten in één week!
Als hij terug is wil ik een cursus Fok!ken van hem!
()
Ow, get real zegquote:Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ook niet iemand die stiekem bij deze grap betrokken is? (ik ruik een complot)
Koffie.quote:Op maandag 11 april 2005 11:09 schreef jakoko het volgende:
zeker te weten, waar hebben jullie zin in?
Cola.quote:Op maandag 11 april 2005 11:09 schreef jakoko het volgende:
Misschien is het handiger om te wachten met het organiseren van een Afterparty tot Ryan3 en Stali ook weer boven (grond)water zijn?quote:Op maandag 11 april 2005 11:09 schreef jakoko het volgende:
Mmm dat is iid wel merkwaardigquote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef cygnusx het volgende:
zien? nolius?
deze cache van google is gemaakt voordat ze verdwenen:
klik
leuk he, bovendien is spontaan hun hotmail adres ook weg, oh jeetje!
Nee, helaas.quote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef RigorMortis het volgende:
[afbeelding]
Is dit hem? Ik vond hem wel aan de grote kant!
Nee, jammer. Volgende!quote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef RigorMortis het volgende:
[afbeelding]
Is dit hem? Ik vond hem wel aan de grote kant!
Leuk eetcafé met terras moet te regelen zijn, komen we op terug toch?quote:Op maandag 11 april 2005 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt mij ook inderdaad. Er zit vast wel een middenweg tussen duur restaurant en cheap ass Mac.
whehehehe, ik blijf het vreemd vinden overigens.quote:
Je hebt gelijk, mail maar als het zo ver is, ik help wel mee!quote:Op maandag 11 april 2005 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om te wachten met het organiseren van een Afterparty tot Ryan3 en Stali ook weer boven (grond)water zijn?
Absoluutquote:Op maandag 11 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk eetcafé met terras moet te regelen zijn, komen we op terug toch?
Hoeft niet ala minute, eerst lekker weer
Zeker te weten! nu nog wachten op lekker weer.....quote:Op maandag 11 april 2005 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk eetcafé met terras moet te regelen zijn, komen we op terug toch?
Hoeft niet ala minute, eerst lekker weer
Ze zijn pas sinds de nacht van 5 op 6 april weg... Toch bedankt voor de oplettendheid (elke eventuele hint is er één toch?!)quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef FabulousFabster het volgende:
Effe een gekke vraag, maar was al bekend dat Ryan3 op 3 april nog gepost heeft????
Over zijn relatie met Stali en zo.... hier de link!
Honden luisteren naar klanken.quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef RigorMortis het volgende:
Sjeisse, hij luistert wel als je Ollie zegt.
Als 'ie weg moet; ik wil hem wel hebben!quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef RigorMortis het volgende:
Sjeisse, hij luistert wel als je Ollie zegt.
Psies, EN we moeten natuurlijk Stali. en Ryan3 erbij hebben!!!quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut
Over het weer op dit moment geen klachten hier in Rotterdam!
Nou inderdaad, zonder aanstichters geen fatsoenlijke afterpartyquote:Op maandag 11 april 2005 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, EN we moeten natuurlijk Stali. en Ryan3 erbij hebben!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |