oeps...verkeerde emoootjequote:Op maandag 11 april 2005 08:31 schreef Lauwtjuh het volgende:
ok...kben weer bijgelezen sinds gisteravond...en wat een hoop foto's hebben jullie allemaal gevonden
En daar is het edit-knopje voor uitgevonden...quote:Op maandag 11 april 2005 08:31 schreef Lauwtjuh het volgende:
[..]
oeps...verkeerde emoootjemoest die dus zijn
![]()
goed dat ik het weet...zal er de volgende keer aan denken hoor (ben hier pas net een paar dagen lid..)quote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En daar is het edit-knopje voor uitgevonden...
Volgens mij is het na alle speurtochten wel duidelijk dat de foto's in verschillende bossen zijn genomen en behoorlijk nep zijn...of niet?quote:Op maandag 11 april 2005 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deels wel hun eigen schuld dan, maar van the pit is nog lang niet alles ontdekt(volgens wat ryan heeft gezien iig
)
aan de foto's is niks nep hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 08:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Volgens mij is het na alle speurtochten wel duidelijk dat de foto's in verschillende bossen zijn genomen en behoorlijk nep zijn...of niet?
Op dat infobord stond dat ze zochten naar een andere manier van grondwaterwinning ivm verdroging in grote delen van het gebiedquote:Op maandag 11 april 2005 08:50 schreef Nolius het volgende:
Ja, zoals ik al zei ga ik vandaag ff aan de gang om die twee op te sporen.
En dat dorre bos, ik blijf erbij dat ik dat toch vreemd vind...
Nog even mezelf quotenquote:Op maandag 11 april 2005 07:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een goed topic is een SC topic![]()
Ik wil er trouwens ook wel een keer gaan kijkenIk kan woensdagnacht of donderdag overdag
, maar ik wil er wel iemand bij hebben die zo'n hand gps ding heeft met de juiste coordinaten, heb geen zin om fout te lopen
, ook wil ik als we 's nachts gaan iemand met een nachtkijker bijhebben, ik haat namelijk zaklampen
.
Volgens mij ga ik er niet heen he met deze eisen
Ja, maar op die foto's is het wel heel bizar...quote:Op maandag 11 april 2005 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op dat infobord stond dat ze zochten naar een andere manier van grondwaterwinning ivm verdroging in grote delen van het gebied.
Tja, misschien natuurmonumenten o.i.d. bellen om te informeren hoe dat mogelijk is? Ik ben ook geen bioloog...quote:Op maandag 11 april 2005 08:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, maar op die foto's is het wel heel bizar...
Dan zou ik ipv bellen mailen met foto erbij, kunne ze iets beter oordelenquote:Op maandag 11 april 2005 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, misschien natuurmonumenten o.i.d. bellen om te informeren hoe dat mogelijk is? Ik ben ook geen bioloog...
Ja dat kan ook, maar misschien eerst bellen voordat je onaangekondigd hun mailbox volplemptquote:Op maandag 11 april 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zou ik ipv bellen mailen met foto erbij, kunne ze iets beter oordelen![]()
(nu echt weg is)
Hun nummer hebben we, de politie IS al gebeld en SBS ook, next.quote:Op maandag 11 april 2005 02:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje logisch nadenken is ook moeilijk he? Sjonge jonge jonge.
Waarom bel jij niet ff de politie of SBS6 (hart van Nederland)???
(vergeet dan niet hier te posten de hoeveelste sukkel je dan al bent!)
Het gaat toch over het onderwerp?quote:Op maandag 11 april 2005 09:03 schreef Troel het volgende:
Tering, wat een geklets... Kan het niet gewoon een topic worden waar alleen de nieuwe vondsten instaan ofzo
Kan het niet zo zijn dat het niet dood is maar gewoon een ander soort begroeiing?quote:Op maandag 11 april 2005 08:53 schreef Nolius het volgende:
Ja, maar op die foto's is het wel heel bizar...
jawel, ik hoop eigenlijk gewoon op een topic in MED ofzo waar al het nieuws komtquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 09:07 schreef Troel het volgende:
[..]
jawel, ik hoop eigenlijk gewoon op een topic in MED ofzo waar al het nieuws komt
Get real zeg, zo gaat het al 29 topics lang, en tot grote tevredenheid zo aan de views te zien.quote:Op maandag 11 april 2005 09:03 schreef Troel het volgende:
Tering, wat een geklets... Kan het niet gewoon een topic worden waar alleen de nieuwe vondsten instaan ofzo
Neeee, da's begrijpelijkquote:Op maandag 11 april 2005 09:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat het niet dood is maar gewoon een ander soort begroeiing?
Want we hebben wel zoiets gezien als waar je op doelt, maar dan met een pad ertussen. En nadat we de pit gevonden hadden was de algemene stemming ook om maar naar huis te gaan. We hebben dus niet verder gezocht.
Als dit al sinds 31 maart speelt, waarom heeft dat HvN er nog geen aandacht aan besteed?quote:Op maandag 11 april 2005 09:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hun nummer hebben we, de politie IS al gebeld en SBS ook, next.
Bij politie is er niets bekend van een vermissing. (info van 9 april)quote:Op maandag 11 april 2005 09:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
ook op www.politie.nl is niets te vinden en die mutsen
Kom eens met duidelijke dingen...
Jij neemt die taak nu toch over ?quote:Op maandag 11 april 2005 09:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[
Het leger is niet gemobilisserd. En Minister Remkes heb ik ook nog niet gehoord......
quote:Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef Viperdesign het volgende:
Bij politie is er niets bekend van een vermissing. (info van 9 april)
En tja, waarom HvN gemaild is snap ik ook nog niet zo goed. Echt nieuws is het niet.
OF... het plaatje is nepquote:Op maandag 11 april 2005 09:43 schreef Panthera1984 het volgende:
maar als ze als naam "Stali" gebruiken, dan heeft de buurvrouw dus geen aangifte gedaan? die weet toch wel de echte naam van de moeder van het kind, mag ik aannemen?
Ssssssssssssssssssssjt, nee joh!!!!!quote:
Zou je denken?quote:
Ohh prachtigquote:Op maandag 11 april 2005 09:50 schreef Panthera1984 het volgende:
hm... :\
Als je idd gaat kijken op de website, is ze niet te vinden
fooled me... (en het is geeneens 1 apr. meer)
Dat denk ik ookquote:het gaat om het bos waar die twee altijd wandelden en hun hond uitlieten. vlak voor hun vakantie naar een zonnig oord wilden ze een grappig topic starten en gebruikten daarvoor foto's die ze gemaakt hadden tijdens hun wandelsessies.
Ja maar... het is toch heel normaal dat vermiste personen worden opgegeven met hun nickname van een internetforum?quote:Op maandag 11 april 2005 09:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het is slechts een veronderstelling.. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn..
In ieder geval iemand aan het lachen gemaakt vandaagquote:
Ja daarom had SBS ook zo'n belangstelling na al die telefoontjes van usersquote:Op maandag 11 april 2005 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja maar... het is toch heel normaal dat vermiste personen worden opgegeven met hun nickname van een internetforum?
Nee, maar panthera welquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja daarom had SBS ook zo'n belangstelling na al die telefoontjes van users
Euhm, ja,
internet, FOK!
topic
hoe ze heten?
Nou gewoon, Ryan3, Stali. en Ollie.
Hoe ze eruit zien?
Hij lijkt op Clinton en zij op Maria Callas.
![]()
Kijk, er zijn nog zat losse eindjes,quote:Op maandag 11 april 2005 09:52 schreef Zebbie het volgende:
Ik heb contact opgenomen met een natuurgroep en ze gevraagd naar die plotselinge overgang van dood naar levend bos, ik krijg waarschijnlijk vandaag nog een mailtje terug.
En grondwaterwinningquote:Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, er zijn nog zat losse eindjes,
we weten eik in korte tijd wel van alles van bossen
Das dan wel weer waarquote:Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef yvonne het volgende:
Daarom vind ik het zo lijken op Bassie en Adriaan. Hele spannende tochten en je leert er ook nog van...quote:Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een vakantiehuisje op de wouwse plantage?quote:Op maandag 11 april 2005 10:16 schreef MrWilliams het volgende:
ik ben benieuwd welke vakantiebestemming ryan & stali hadden.
Weer iemand die het wiel opnieuw wil uitvinden.quote:Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef weareborg het volgende:
ffe over ryan3 en stali, de search werkt niet maar misschien kunnen wat admin's hier nog wel ouwe posts van die 2 doorbladeren om te kijken of ergens aanwijzingen zijn naar bv mensen die ze persoonlijk kennen of hun adres?
dan kan via hun buren of familie achterhaald worden of ze echt vermist worden....
ik neem aan dat als ze echt vermist worden ze wel zo zijn opgegeven bij de politie.
of als hun woonplaats al bekend is een aantal fokkers daar met foto's kunnen gaan rondlopen?
Goed plan. Ik zet een meeting van admins direct in de agendaquote:Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef weareborg het volgende:
ffe over ryan3 en stali, de search werkt niet maar misschien kunnen wat admin's hier nog wel ouwe posts van die 2 doorbladeren om te kijken of ergens aanwijzingen zijn naar bv mensen die ze persoonlijk kennen of hun adres?
Bijvoorbeeld dat kale, dorre plekken in een bos best vaak voor komen *insert domme janksmiley*quote:Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goh, jij bent grappigquote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat kale, dorre plekken in een bos best vaak voor komen *insert domme janksmiley*
Niet piepen, je bent lekker eens buiten geweest speurneus!quote:Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo lijken op Bassie en Adriaan. Hele spannende tochten en je leert er ook nog van...
Ow ja, en het is allemaal onzin...
Is een live-uitzending vanuit het bos geen idee?quote:
Nee ze zijn dood...quote:Op maandag 11 april 2005 10:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zijn ze nu nog steeds niet terug?
Dank je, *genoteerd*quote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zet een meeting van admins direct in de agenda [afbeelding]
Voor!!!quote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben wel voor een Pit-Afterparty als dit allemaal achter de rug is.
Ik stel voor: een BBQ bij Ryan en Stali.
Aangezien "De Pit" nu gevonden is en het vanavond in FOK! Radio komt lijkt me dat het uitgelezen tijdstip voor ze om de mobiele telefoon maar eens aan te zetten.quote:Op maandag 11 april 2005 10:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zijn ze nu nog steeds niet terug?
Op een dode vis na wel.quote:Op maandag 11 april 2005 10:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gaan er vandaag/morgen nog teams naar de pit? Of is inmiddels alles gevonden?
Geen slecht idee dacht ik zo.quote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stel voor: een BBQ bij Ryan en Stali.
Ik heb werkelijk geen idee waar je over lult,quote:Op maandag 11 april 2005 10:40 schreef cygnusx het volgende:
w00t, tvp nog ff.
zeg yvonne, op msn reageer je maar niet, dus zeg ik het hier, ik moet zeggen dat ik er eigenlijk twijfel of jullie niks te maken hebben met dit gedoe. vooral omdat spontaan na de verdweining van Ryan3 , Stali, en de kloon van stali hun alle 3 de laatst online datum in hun profiel op verborgen staat, en bij de kloon van stali is nu zelfs de posthistorie verborgen ook!
verklaar je nader, yvonne
of een dorre denneboomquote:Op maandag 11 april 2005 10:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[afbeelding]
(the original)
Geestverschijning!
wie is er dan voor dit verantwoordelijk?:quote:Op maandag 11 april 2005 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je over lult,
ik kan voorkeuren nieteens wijzigen zonder wachtwoord, PLUS dat ik het als admin wel uit mn hoofd haal om met wachtwoorden te gaan liggen kloten.
dit is zo sindsdat ze verdwenen zijn, daarvoor kon je vrolijk bij hun en de rest van de fokkers hun laatste bezoek zien, beetje verdacht dacht ik zo...quote:Laatste bezoek: Verborgen
Dat heeft toch dacht ik de crew gedaan, ik weet niet waarom maar ze gingen dat checken ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wie is er dan voor dit verantwoordelijk?:
[quote]
Laatste bezoek: Verborgen
[quote]
dit is zo sindsdat ze verdwenen zijn, daarvoor kon je vrolijk bij hun en de rest van de fokkers hun laatste bezoek zien, beetje verdacht dacht ik zo...
Sorry, maar crew kan dat niet.quote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Dat heeft toch dacht ik de crew gedaan, ik weet niet waarom maar ze gingen dat checken ofzo.
misschien hebben ze het zelf gedaan?quote:Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Dat heeft toch dacht ik de crew gedaan, ik weet niet waarom maar ze gingen dat checken ofzo.
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik heb geen referentie punt,quote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[..]
dit is zo sindsdat ze verdwenen zijn, daarvoor kon je vrolijk bij hun en de rest van de fokkers hun laatste bezoek zien, beetje verdacht dacht ik zo...
ja, goed, overigens, zit er in die admin geen logboek? van laatste acties die admins gedaan hebben? dan kun je namelijk zo checken die het laatst met ryan's account heeft lopen kuttenquote:Op maandag 11 april 2005 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik heb geen referentie punt,
kan dus niet controleren of wat je hier beweert waar is.
quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef RigorMortis het volgende:
Ik kreeg net bericht dat iemand Ollie, het kleine patser hondje, heeft gevonden, niet ver van Wouw vandaan.
quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef RigorMortis het volgende:
Ik kreeg net bericht dat iemand Ollie, het kleine patser hondje, heeft gevonden, niet ver van Wouw vandaan. Zometeen gaan we foto's maken. Halfuurtje geduld...
Zeg sherlock, zou het niet gewoon kunnen dat hun profiel altijd al op verborgen stond? Best veel FOK!kers hebben dat hoorquote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 11 april 2005 10:41 schreef Viperdesign het volgende:
Aangezien "De Pit" nu gevonden is en het vanavond in FOK! Radio komt lijkt me dat het uitgelezen tijdstip voor ze om de mobiele telefoon maar eens aan te zetten.
<sarcastische FOK!-zeikmode on>quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef jakoko het volgende:
als die after party er komt, dan wel in de bossen van Bergen op Zoom graag.
Toch leuk die speurtocht, en de foto's! Leer je toch wat bij over je eigen woonplaats. Dus bij deze fokkers die zich melden komende vrijdagavond in cafe de Z, krijgen van mij een biertje
Wouw? Dat zou een beetje ver zijn voor zo'n klein opdondertje.quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef RigorMortis het volgende:
Ik kreeg net bericht dat iemand Ollie, het kleine patser hondje, heeft gevonden, niet ver van Wouw vandaan. Zometeen gaan we foto's maken. Halfuurtje geduld...
Jagersrust kan toch wel?quote:Op maandag 11 april 2005 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben voor een iets meer georganiseerde Afterparty. Lijkt me serieus wel geinig! Eerst naar de Pit toe en dan terras/eten, bij voorkeur met prachtig weer natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |