Zodoende.. Je doet het er dus ook niet om.quote:Op zondag 10 april 2005 22:49 schreef Maethor het volgende:
[..]
Grutte Pier!
[..]
Mja misschien wel.Maar om te voorkomen dat ik een stijve hark word... en omdat ik wandelen / fietsen nog wel leuk vind.
We weten wie het zegt inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2005 22:49 schreef SingleCoil het volgende:
rare woorden. zeker weer iets smerigs
It wasn't me!quote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef SingleCoil het volgende:
maar nu even zonder gekheid: waarom hebben jullie Bonifacius nou vermoord ?
Komt mn pa altijd mee als tongbreker. Moet iets 'rood gerookt vlees van een eenjarige koe' betekenen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die weet ik niet eens.Heb ik een woordenboek bij nodig.
Die ken ik dan weer niet.quote:Iepenbier ferfier vind ik zelf wel leuk.
Omdat smerige dingen leuk zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen 'smerige-dingen-filter' op Fok! ?
Dat zie je toch zo! Openbaar vervoer.quote:Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef Maethor het volgende:
Die ken ik dan weer niet.
Omdat we geen zin hadden in het Christendom maar liever gewoon Thor en co. bleven aanbidden.quote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef SingleCoil het volgende:
maar nu even zonder gekheid: waarom hebben jullie Bonifacius nou vermoord ?
Mooi he?quote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Butter, bread and green cheese... Er zijn vele overeenkomsten tussen Engels en Fries.
Stom.quote:Op zondag 10 april 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zie je toch zo! Openbaar vervoer.
Ik spreek met niemand Fries en ik heb dat ook nooit gedaan. Wel Liwadders, maar Fries is mijn taal niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:56 schreef Maethor het volgende:
Stom.Dat krijg je als je het alleen met Haushofer spreekt.
Thuis spreken ik met mn ouders ook gewoon NL.
Mja, ik probeer mn Fries de laatste tijd wat te verbeteren. Ik ben Nederlands opgevoed maar vind Fries een interessante taal.quote:Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik spreek met niemand Fries en ik heb dat ook nooit gedaan. Wel Liwadders, maar Fries is mijn taal niet.
Ik dacht nog, zal ik het zeggen.quote:
Omdat de slow chat van WFL dan niet op zou schieten.quote:Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef SingleCoil het volgende:
Waarom zit er eigenlijk geen 'smerige-dingen-filter' op Fok! ?
Ik droom bijna nooit raar. Als ik herinner wat ik heb gedroomd zijn het bijna altijd oersaaie dromen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:53 schreef SingleCoil het volgende:
Weltruste A. Niet raar dromen he ?
Ja! Fascinerend he?quote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef Maethor het volgende:
Mooi he?Fries is van de levende talen degene die het dichtst bij Engels ligt. Oud-Fries en -Engels zijn sterk verwant.
Weet ik, maar d'r is wel verwantschapquote:Maar 'brea' moet geloof ik vertaald worden als roggebrood. Brood is 'bôle'.
Lucide dromen is een vorm van dromen waarbij je droom net werkelijk lijkt, en je zintuigen erg sterk werken. Vaak is het ook zo dat je bij een lucide droom weet dat je droomt, en dat je zelf je droom kunt sturen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:09 schreef SingleCoil het volgende:
Haha lupa...dat zou nog eens een droom zijn!
Is dit 'lucide' dromen ?
Ik zal er een topic voor openen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:23 schreef Bensel het volgende:
euhm.. nee.. maar je mag er wel 1 oprichten hoor
Zo van: ik ga naar A.F.,quote:Op maandag 11 april 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bestaan er ook samenkomsten van de Anonieme Fokverslaafden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |