Of voor negers ?quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, kweenie. Is het moreel afkeurenswaardig als je bang bent voor homo's? Is het moreel afkeurenswaardig als je bang bent voor spinnen?
100kg is een mooi gewicht voor je lengte. Waarom zou je er 10 kg af willen hebben? Volgens mij gaat dat ten koste van je lichaamsbouw..quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...ik ben gewoon groot. Ik weeg ook 100 kg. en ik ben niet echt dik of zo (hoewel ik er graag 10 kg af zou willen hebben)
Ik denk dat angst nooit moreel afkeurenswaardig is. Het geeft hooguit blijk van een gebrek aan kennis. Hoewel homofobie misschien juist veroorzaakt wordt door een teveel aan kennis.quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef SingleCoil het volgende:
Of voor negers ?
Ik denk het wel, hoewel het natuurlijk niet zo heel erg veel scheelt met 1.69quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben geloof ik het onderdeurtje hier met 1.65...
Inderdaad! Ik weeg 65% van SingleCoil, da's ook niet alles.quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
100kg is een mooi gewicht voor je lengte. Waarom zou je er 10 kg af willen hebben? Volgens mij gaat dat ten koste van je lichaamsbouw..
Stek yn 'e būsequote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben geloof ik het onderdeurtje hier met 1.65...
65kg is volgens mij veels te licht..quote:Op zondag 10 april 2005 22:34 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik weeg 65% van SingleCoil, da's ook niet alles.
Ik heb wat last van mijn knieen, vooral met hardlopen, en toen ik nog rookte woog ik zo rond de 80, en had nergens last van. De fysiotherapeut gaf aan dat een beejte aan de onderkant van je ideaalgewicht zitten ook wel goed is voor je gewrichten.quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
100kg is een mooi gewicht voor je lengte. Waarom zou je er 10 kg af willen hebben? Volgens mij gaat dat ten koste van je lichaamsbouw..
Spiermassa is erg zwaar in verhouding met andere weefsels, dus vandaar ook dat 100 mij geen gek gewicht lijkt.. Gewicht er af zijn wel middelen voor, maar het er af houden is een ander verhaal..quote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mijn knieen, vooral met hardlopen, en toen ik nog rookte woog ik zo rond de 80, en had nergens last van. De fysiotherapeut gaf aan dat een beejte aan de onderkant van je ideaalgewicht zitten ook wel goed is voor je gewrichten.
Sinds ik meer gewichtentraining doe heb ik wel veel meer spiermassa gekregen, vooral op mijn borst en schouders, dat telt natuurlijk ook mee.
Reken maar. Da's een BMI van 17. Voordeel is dat ik kan eten wat ik wil zonder maar een gram aan te komen. Nadeel is dat ik niet aan schoonheidsideale proporties voldoe.quote:
*hap*quote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik sil do is yn 'e būse stekke!
quote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is dat in het Nederlands, Engels of een andere verstaanbare taal?
quote:
Nouja, ik heb een hogere BMI en kan ook alles eten wat ik wil zonder een gram aan te komen.. Het lijkt soms zelfs wel hoe meer ik eet hoe minder ik ga wegen.. Ik voel me er echter goed bij, en heb volgens mij geen slecht figuur..quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
Reken maar. Da's een BMI van 17. Voordeel is dat ik kan eten wat ik wil zonder maar een gram aan te komen. Nadeel is dat ik niet aan schoonheidsideale proporties voldoe.
Zijn dat geen wortelen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ach laat ze, A. Zij weten nu weer niet wat kroten zijn....
*Noordereiland geboren is SingleCoil
Q.E.D.quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef SingleCoil het volgende:
Was het goed dan ? Of was het iets smerigs, 'ik zal jou eens in je reet naaien' of zo...friezen zijn vies volk, onbetrouwbaar en onhygienisch, ik zou er haast fryskofoob van worden.quote:
Als ik Rotterdams ga schrijven gaan jullie vast weer huilen dat jullie ABN willen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:39 schreef ReCreative het volgende:
Ha, we gaan Frysk lullen. Dat vind ik hččl, hččl leuk
.
Mja, da's nog mooier. Ik probeerde even een voordeeltje te zoeken bij m lichaam.quote:Op zondag 10 april 2005 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een hogere BMI en kan ook alles eten wat ik wil zonder een gram aan te komen..
Niks mis mee lijkt me... Ik moet er niet denken altijd met mn gewicht bezig te moeten zijn.quote:Het lijkt soms zelfs wel hoe meer ik eet hoe minder ik ga wegen.. Ik voel me er echter goed bij, en heb volgens mij geen slecht figuur..
Nee, totaal niet.quote:Ben je een beetje gespierd, of dat ook niet? Dat is nl. wel een manier om ook in gewicht aan te komen..
Ik herinner mij dat mijn moeder het ook wel eens gebruikte en ik wist dat het een groente was die onder de grond groeit, ik wist alleen niet meer zeker welke.quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Kroten typisch Rotterdams was (Het gezegd zo rood als een kroot is dus ook onbekend in het Noorden?)
Ah zoquote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja, da's nog mooier. Ik probeerde even een voordeeltje te zoeken bij m lichaam.
Ik ook niet.quote:Niks mis mee lijkt me... Ik moet er niet denken altijd met mn gewicht bezig te moeten zijn.
Daardoor raak je juist eerder gewicht kwijt dan.quote:Nee, totaal niet.Ik sport niet echt. Doe wel aan lichaamsbeweging maar niet iets waarmee ik extra spieren opbouw.
Het wordt idd hoofdzakelijk in de zuidelijke regionen van mijn Graafschap gebezigdquote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Alicey het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Kroten typisch Rotterdams was (Het gezegd zo rood als een kroot is dus ook onbekend in het Noorden?)
Hm... grasmaaiers?quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ergens niets mee hebben is wat anders dan in totale paniek raken als je met iets geconfronteerd wordt.quote:Op zondag 10 april 2005 22:44 schreef Monidique het volgende:
Nou goed, hoe dan ook, ķk heb er niets mee.
Boter, brood en groene ....,quote:Op zondag 10 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Būter, brea en griene tsiis,
wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Frys!
Kaas, zeggenquote:Op zondag 10 april 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
Boter, brood en groene ....,
wie dat niet ... kan, is geen oprechte Fries!
Interessant, dat wist ik niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het wordt idd hoofdzakelijk in de zuidelijke regionen van mijn Graafschap gebezigd.
Not bad, not bad at all.quote:Op zondag 10 april 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
Boter, brood en groene kaas,
wie dat niet zeggen kan, is geen oprechte Fries!
Zodoende.. Te generaliserend geassocieerd.quote:Op zondag 10 april 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat mijn moeder het ook wel eens gebruikte en ik wist dat het een groente was die onder de grond groeit, ik wist alleen niet meer zeker welke.
Truste RC!quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef ReCreative het volgende:
En nu ga ik pitten. Welterusten Fok!vriendjes en vriendinnetjes
.
Die weet ik niet eens.quote:Op zondag 10 april 2005 22:46 schreef Maethor het volgende:
Maar als we zo gaan beginnen: Rearikke rierreljirre
Naast de betekenis is de uitspraak ook tamelijk lastig.
Grutte Pier!quote:Op zondag 10 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Būter, brea en griene tsiis,
wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Frys!
Mja misschien wel.quote:Op zondag 10 april 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Daardoor raak je juist eerder gewicht kwijt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |