Ik snap nooit zo waarom gays graag grote pikken willen. Als er iets in mijn anus moet, dan liefst iets kleins.quote:
ff met 9 uur reistijd.quote:Op zondag 10 april 2005 22:15 schreef Bensel het volgende:
he, alicey, als jij morgen nou ff naar groningen kwam....
Maar daar kan ik me wat bij voorstellen! Vrouwen zijn rond en zachtquote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een stelletje miepen hier. Wat hebben mannen tegen andere naakte, mooie mannen? Ik zie graag een mooie naakte vrouw.
Het is wel een ideequote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt hem juist nieuwe technieken bijbrengen
Ja, ik zie ook graag een naakte vrouw, en als ik vrouw zou zijn, dan ook. Maar vrouwen zijn geen mannen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een stelletje miepen hier. Wat hebben mannen tegen andere naakte, mooie mannen? Ik zie graag een mooie naakte vrouw.
Je moest eens weten wat er in ziekenhuizen allemaal voor voorwerpen uit anussen worden gehaald waar iemand "per ongeluk op gevallen is".quote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom gays graag grote pikken willen. Als er iets in mijn anus moet, dan liefst iets kleins.
quote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik zie ook graag een naakte vrouw, en als ik vrouw zou zijn, dan ook. Maar vrouwen zijn geen mannen.
"Wat een miepen, ze lusten wel pizza, maar geen rode bieten..."
Hmm.. Ik ben van... Je moet ietsjes meer tijd voor me maken?quote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ook niet goed. Je bent wel kritisch, is het niet?
Jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Je moest eens weten wat er in ziekenhuizen allemaal voor voorwerpen uit anussen worden gehaald waar iemand "per ongeluk op gevallen is".
Dus ik mag hem domineren?quote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
Bij deze mijn masterplan : Lupa en ik ontvoeren hem, en Lupa dwingt hem om mij te domineren.
Die indruk heb ik ook.. Aan de andere kant val ik op beiden, dus of je iets hebt aan mijn mening?quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik volg het echt niet hoor. Volgens mij is het een soort vorm van homofobie.
"Ik ben per ongeluk op deze mijnheer zijn hele grote pik gevallen."quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Je moest eens weten wat er in ziekenhuizen allemaal voor voorwerpen uit anussen worden gehaald waar iemand "per ongeluk op gevallen is".
Het is onder gemiddeld. Ik vind het wel leuk, ik hou niet zo van grote vrouwen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
1.69 ik weet niet of je dat klein vindt.
Ja! Als je hem wel mij even laat domineren (En als dat niet lukt mag je het eventueel zelf doenquote:
Ik ken geen enkele vrouw die vies is van een mooie naakte vrouw.quote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Die indruk heb ik ook.. Aan de andere kant val ik op beiden, dus of je iets hebt aan mijn mening?
Oh maar dat doe ik wel hoor, neem dat maar van me aanquote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik ben van... Je moet ietsjes meer tijd voor me maken?
Hmmm... Ik vraag me af voor smoezen er daarvoor worden gebruikt jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Ik ben per ongeluk op deze mijnheer zijn hele grote pik gevallen."
Dat wordt leuk!quote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Ja! Als je hem wel mij even laat domineren (En als dat niet lukt mag je het eventueel zelf doen).
Slaap ze miss sly!quote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga naar bed mensen. hoewel het erg interessant is
Truste
Lekker slapen missquote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga naar bed mensen. hoewel het erg interessant is
Truste
Ben je zelf groot?quote:Op zondag 10 april 2005 22:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is onder gemiddeld. Ik vind het wel leuk, ik hou niet zo van grote vrouwen.
1m94quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben je zelf groot?
Ik vind vrouwen van 1.85 wel
Ik ken er genoeg die dat niet zouden toegeven.quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die vies is van een mooie naakte vrouw.
Ik ken wel een verhaal van twee kerels die aan het fisten waren (sorry, herenquote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Hmmm... Ik vraag me af voor smoezen er daarvoor worden gebruikt ja
* Maethor ook.quote:
Geartsjuh heeft een goede aan je zo te horen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik wel hoor, neem dat maar van me aan. Een vluggertje is wel lekker in de trein als er net niemand in je coupé zit, maar het echte bedwerk moet rustig en langzaam
.
Ja, dat zal het zijn! Simpel antwoord, simpele oplossing, alles simpel. Klaar. Het ligt aan de ander, die is fout, die is minderwaardig, zijn ethiek is waardeloos!quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik volg het echt niet hoor. Volgens mij is het een soort vorm van homofobie.
Tijd voor een editquote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Geartsjuh heeft een goede aan je zo te horen.
LOLquote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat zal het zijn! Simpel antwoord, simpele oplossing, alles simpel. Klaar. Het ligt aan de ander, die is fout, die is minderwaardig, zijn ethiek is waardeloos!
quote:Op zondag 10 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken wel een verhaal van twee kerels die aan het fisten waren (sorry, heren) en die... eh... vast bleven zitten en samen naar het zieknhuis moesten.
Ik ben héél benieuwd naar hun smoes. "Ja, ik was mijn zaklamp kwijt en dacht, ach je weet nooit!"![]()
![]()
Hij kost ¤ 140,- per uur...quote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
InderdaadWe moeten alleen nog even een manier vinden om hem snel te ontvoeren.
Er vloog een vlieg naar binnen en ik wilde hem er uithalen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken wel een verhaal van twee kerels die aan het fisten waren (sorry, heren) en die... eh... vast bleven zitten en samen naar het zieknhuis moesten.
Ik ben héél benieuwd naar hun smoes. "Ja, ik was mijn zaklamp kwijt en dacht, ach je weet nooit!"![]()
![]()
Jij begon over homofobie, dat lijkt mij toch wel iets te maken hebben met ethiek.quote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL
Wat hebben naakte mannen met ethiek te maken?
Leg me dan eens uit wat er vies is aan een mooie naakte man...?
Ah, ik doe een openbaring?quote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, horen RC en Geartsjuh bij elkaar?
Mits de term 'horen bij' van toepassing is op spirituelen, dan jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, horen RC en Geartsjuh bij elkaar?
Tja, kweenie. Is het moreel afkeurenswaardig als je bang bent voor homo's? Is het moreel afkeurenswaardig als je bang bent voor spinnen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef Monidique het volgende:
Jij begon over homofobie, dat lijkt mij toch wel iets te maken hebben met ethiek.
hmmm...ik ben gewoon groot. Ik weeg ook 100 kg. en ik ben niet echt dik of zo (hoewel ik er graag 10 kg af zou willen hebben)quote:Op zondag 10 april 2005 22:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een respectabele lengte inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |