Tuurlijk, dat is buitenlands nieuwsquote:Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, de strijd om de nummer 3 positie is uiteraard veel belangrijker dan een 24-jarige grootheid in wording die Parijs-Roubaix en Ronde van Vlaanderen in één week wint...
een marathon is het zelfde als wielrennen maar dan zonder fietsquote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
VoetbalAndere sporten
Wat heb je nou aan zo'n kutmarathon
Dat doelpunt in je avatar is wel cool.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
VoetbalAndere sporten
Wat heb je nou aan zo'n kutmarathon
Luc Nilisquote:
Wat zijn ze aan 't doen? Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?quote:
De altijd beladen derby NEC-Vitesse uitzenden.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan 't doen? Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?
Nee, die komen na achten. Alles van deze speelronde.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?
Nijmegen-Arnhem. Wie smult er niet van?quote:Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Djekko het volgende:
De altijd beladen derby NEC-Vitesse uitzenden.
Sja dan moet je ook niet om 7uur op Studio sport inschakelen Arceequote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Wat er ook gebeurt op sportief gebied, Tom (Egbers) trapt altijd af met voetbal. "Maar nu eerst, en vooral, voetbal!". "Bla bla bla bla bla... maar nu eerst: voetbal!"
En als Ajax heeft gespeeld is-ie helemaal niet meer te houden.
Flikker toch op met je voetbal!
Jaha, ik weet wel dat het onze nationale sport is, maar ik wou 't toch even kwijt.
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten? Maakt mij verder niet uit, ik wacht natuurlijk graag even tot elke kutclub is langsgeweest.quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee, die komen na achten. Alles van deze speelronde.
Mwoah, randje hockey, randje waterpolo..quote:Op zondag 10 april 2005 19:46 schreef Arcee het volgende:
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten?
ikquote:Op zondag 10 april 2005 19:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nijmegen-Arnhem. Wie smult er niet van?
Volgend jaar zul je er niet zoveel last meer van hebben op de NOS..quote:Op zondag 10 april 2005 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten? Maakt mij verder niet uit, ik wacht natuurlijk graag even tot elke kutclub is langsgeweest.
Alleen nog maar CL-voetbalquote:Op zondag 10 april 2005 19:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgend jaar zul je er niet zoveel last meer van hebben op de NOS..
Stoor je je eraan en denk je dat er een markt is voor andere dingen op tv? Begin je toch gewoon je eigen tv zender.....quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Voetbal is
a: kut
b: ernstig oververtegenwoordigd op TV
rugby is dan ook een veel betere sport daarvoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:26 schreef PLAE@ het volgende:
Voetbal = oorlog. En een beetje man verlangt diep in ze hartje daarnaar![]()
En RKC-Roda niet te vergeten!quote:Op zondag 10 april 2005 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Oh Arcee, straks hockey, Oranje-Zwart tegen Bloemendaal!
Daar was ik vanmiddag bij en daar kunnen ze beter geen samenvatting van uitzenden. Draak van een wedstrijd.quote:
Parijs-Roubais?quote:Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, de strijd om de nummer 3 positie is uiteraard veel belangrijker dan een 24-jarige grootheid in wording die Parijs-Roubaix en Ronde van Vlaanderen in één week wint...
Kon je verwachten, met dat baggervoetbal van beide teams.quote:Op zondag 10 april 2005 20:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag bij en daar kunnen ze beter geen samenvatting van uitzenden. Draak van een wedstrijd.
Wel gewonnen.
Parijs tegen Roubais?quote:Op zondag 10 april 2005 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Parijs-Roubais?Ronde van Vlaanderen?
![]()
Wat heeft dat met voetbal te maken?
Als het aan Tom ligt wel.quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Djekko het volgende:
Parijs tegen Roubais?Zenden ze voortaan ook al Frans voetbal uit op de NOS?
En wie is "de Ronde van Vlaanderen"?quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Parijs tegen Roubais?Zenden ze voortaan ook al Frans voetbal uit op de NOS?
Lip dicht, RKC is normaalgesproken puik.quote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Djekko het volgende:
[..]
Kon je verwachten, met dat baggervoetbal van beide teams.
Zoiets denk ik. Zal vast een nieuwe coach zijn, aangezien ik er nog nooit van gehoord heb.quote:Op zondag 10 april 2005 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie is "de Ronde van Vlaanderen"?
Bijnaam voor de te dikke coach van Roubais of zo?![]()
Nee mênquote:Op zondag 10 april 2005 20:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lip dicht, RKC is normaalgesproken puik.
[statement]80% van de Nederlanders moet DOODquote:Op zondag 10 april 2005 20:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Omdat 80% van de Nederlanders voetbal wil zien op TV en niks anders
lolquote:Op zondag 10 april 2005 20:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[statement]80% van de Nederlanders moet DOOD[/statement]
Oooow, Lingo komt helemaal niet op zondagquote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef MrVedette het volgende:
Voetbal is gewoon de nummer 1 sport van de wereld, klaar. En als dan een aantal a-sportieve kneusjes met overgewicht daar niet tegen kunnen mogen ze zappen naar lingo ofzo.
Waaeom vinden veel meisjes voetbal in ene leuk?quote:
Hmmm, ik heb liever, dat de voetballers het geld in de tas duwen dan die bobo's die helemaal niks fatsoenlijk voor de club doen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Bensel het volgende:
Ik vind voetbal ook ernstig overrated.. als spelletje is het nog wel leuk.. maar zoals de profs er nu mee omgaan.. ik heb amateurs gezien die leuker speelden.. waarvoor krijgen ze nou zoveel betaald dan? Kijk dat een schumacher zoveel krijgt is enigszins te begrijpen, aangezien hij jarenlang de sport gedomineerd heeft, zoals niemand anders dat ooit heeft gedaan.. maar bi voetbal zitten er weinig topspelers die hun geld ECHT waar zijn..
mooie manspersonenquote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef danni het volgende:
[..]
Waaeom vinden veel meisjes voetbal in ene leuk?
Is het echt oimdat het een leuk spel is om naar te kijken?
Of gaat het om de mooie manspersonen?
je moet bij vrouwen altijd tussen de regels door te lezen..
van die uitspraak word ik accuut onpasselijk, hoezo ons?? ik bepaal zelf wel wat ik door me strot duwquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Jaha, ik weet wel dat het onze nationale sport is, maar ik wou 't toch even kwijt.
Jij hebt smaakquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Wat er ook gebeurt op sportief gebied, Tom (Egbers) trapt altijd af met voetbal. "Maar nu eerst, en vooral, voetbal!". "Bla bla bla bla bla... maar nu eerst: voetbal!"
nee! en het kan me ook niet zo heel veel boeienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef mazaru het volgende:
Weet je wel dat er vanavond voetbal is???
Dat kloptquote:Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Nu nog presentatoren bij Studio Ajax Sport die ook van andere sporten verstand hebben, en misschien wordt het dan weer watquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef buzzer het volgende:
Tom Egbers zal het niet meer zeggen op zondagavond. Afgelopen weekend was de laatste speelronde, het voetbal gaat naar John
Kruip nu maar weer snel terug onder je steenquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
he leuk weer een calimeroquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu nog presentatoren bij Studio Ajax Sport
Tom is bij mijn weten een liefhebber van Heracles Almelo.quote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |