Tuurlijk, dat is buitenlands nieuwsquote:Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, de strijd om de nummer 3 positie is uiteraard veel belangrijker dan een 24-jarige grootheid in wording die Parijs-Roubaix en Ronde van Vlaanderen in één week wint...
een marathon is het zelfde als wielrennen maar dan zonder fietsquote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
VoetbalAndere sporten
Wat heb je nou aan zo'n kutmarathon
Dat doelpunt in je avatar is wel cool.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
VoetbalAndere sporten
Wat heb je nou aan zo'n kutmarathon
Luc Nilisquote:
Wat zijn ze aan 't doen? Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?quote:
De altijd beladen derby NEC-Vitesse uitzenden.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan 't doen? Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?
Nee, die komen na achten. Alles van deze speelronde.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
Alle doelpunten van gisteren nog 'es aan 't herhalen?
Nijmegen-Arnhem. Wie smult er niet van?quote:Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Djekko het volgende:
De altijd beladen derby NEC-Vitesse uitzenden.
Sja dan moet je ook niet om 7uur op Studio sport inschakelen Arceequote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Wat er ook gebeurt op sportief gebied, Tom (Egbers) trapt altijd af met voetbal. "Maar nu eerst, en vooral, voetbal!". "Bla bla bla bla bla... maar nu eerst: voetbal!"
En als Ajax heeft gespeeld is-ie helemaal niet meer te houden.
Flikker toch op met je voetbal!
Jaha, ik weet wel dat het onze nationale sport is, maar ik wou 't toch even kwijt.
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten? Maakt mij verder niet uit, ik wacht natuurlijk graag even tot elke kutclub is langsgeweest.quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee, die komen na achten. Alles van deze speelronde.
Mwoah, randje hockey, randje waterpolo..quote:Op zondag 10 april 2005 19:46 schreef Arcee het volgende:
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten?
ikquote:Op zondag 10 april 2005 19:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nijmegen-Arnhem. Wie smult er niet van?
Volgend jaar zul je er niet zoveel last meer van hebben op de NOS..quote:Op zondag 10 april 2005 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, gaaf! Komen daarna de andere sporten? Maakt mij verder niet uit, ik wacht natuurlijk graag even tot elke kutclub is langsgeweest.
Alleen nog maar CL-voetbalquote:Op zondag 10 april 2005 19:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgend jaar zul je er niet zoveel last meer van hebben op de NOS..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |