Klonterenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet ik nog niet wat een bonkje is!![]()
Zo noemden wij vroeger die grote knikkers. Als die 1 x per maand uit je muts komen rollen kan je misschien idd beter een dagje thuisblijvenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klontjes. Is het woord "bonkje" ook al zo'n typisch Randstad-woord?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik wist niet dat er mensen waren die niet weten wat een bonkje is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klontjes. Is het woord "bonkje" ook al zo'n typisch Randstad-woord?
Volgens mij is het Brabants.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik wist niet dat er mensen waren die niet weten wat een bonkje is.
Ik weet best wat een bonkje is, maar het is geen onderdeel van mijn repertoir om aan te duiden wat er bij mij maandelijks naar buiten lekt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik wist niet dat er mensen waren die niet weten wat een bonkje is.
Ah, het gaat om het gebruik van woorden.. Geen idee of dat regio-gebonden is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet best wat een bonkje is, maar het is geen onderdeel van mijn repertoir om aan te duiden wat er bij mij maandelijks naar buiten lekt.
Niet iedereen heeft bonkjes denk ik?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet best wat een bonkje is, maar het is geen onderdeel van mijn repertoir om aan te duiden wat er bij mij maandelijks naar buiten lekt.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
typisch een mannentopic.....
Ik mis toch wel iets, hoor. Zo'n fijne collega die terugkomt van het toilet en zegt: 'Ik ben ongi en ik heb me toch keiveel last van bonkjes. "quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft bonkjes denk ik?
Ik zeer weinig tot niets in ieder geval.
Nog beter hier is een stagaire.. die laat me de pil zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis toch wel iets, hoor. Zo'n fijne collega die terugkomt van het toilet en zegt: 'Ik ben ongi en ik heb me toch keiveel last van bonkjes. "![]()
Waar komen ze uit dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb bijna dagelijks last van slierkjes trouwens...
quote:
Zou het zo erg zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er maar es mee naar een dokter!
Je kunt ook wachten tot je slierkjes én bonkjes lekt!quote:
Nope. Ik ken het ook niet. Gisterewn heb ik het aan die 27 illegale vreemdelingen gevraagd en die waren zo erg, die kenden geen enkel woord die ik mij kon bedenken. Waar gaat het heen met de wereldquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
je mag ook niet meer studeren. Waarschijnlijk ook niet eens meer leren lezen, want dat is ook niet productief. Zwanger en blootsvoets.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:21 schreef Lempicka het volgende:
Lijkt me heerlijkbeetje thuis zitten, koken, studeren (ben ik lekker slimmer dan mijn kerel).
Maar gaat hij dan wel twee keer zo veel geld verdienen?
Want nu zorg ik voor het grootste deel van onze inkomsten, en ik zou toch niet willen dat mijn situatie er op achteruit gaat.![]()
De maatschappij gaat achteruit!, kut emancipatiequote:Op dinsdag 12 april 2005 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je mag ook niet meer studeren. Waarschijnlijk ook niet eens meer leren lezen, want dat is ook niet productief. Zwanger en blootsvoets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |