Dat zeggen vrouwen niet tegen elkaar, die klagen en zeuren nooit immers!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Opoe.
"Meid ik ben zo opoe.". : {w
Ik heb het nog nooit in het wild gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:06 schreef glossy het volgende:
[..]
waarom niet?
ongi of opoe wat maakt het uit ze weten heus wel wat ik bedoel
Dan hebben we allebei lol! Goed hè?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor, sarcasme wijst erop dat ik me gruwelijk vermaak met je onzin!
Ga eens rap werken danquote:En wie zegt dat ik werk?!
Hou dat toch lekker voor julliequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het wild gehoord.
Wat is er mis met zeggen dat je ongesteld bent?
Haha kijk dan eens in Ouders bij de topics over zwanger willen worden, kom je nog een heel scala aan termen tegenquote:
Net zoveel als zeggen dat je gaat poepenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je 't dan toch moet zeggen, zeg dan asjeblieft gewoon ongesteld en niet ongi, da's wat ik bedoel.quote:
Liever dat dan een draak van een euphemisme.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net zoveel als zeggen dat je gaat poepen.
Ja dat is mij óók al opgevallen daarom kom ik er ook zelden en 't is er nog gevaarlijk óók. Een afwijkende mening die niet goed valt wordt daar zwaar afgestraftquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha kijk dan eens in Ouders bij de topics over zwanger willen worden, kom je nog een heel scala aan termen tegen![]()
Mee eens, maar veel mensen vinden het onsmakelijk als je het over dat soort dingen hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Liever dat dan een draak van een euphemisme.
Vertel eens, ik kom er zelf nooit, durf ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja dat is mij óók al opgevallen daarom kom ik er ook zelden en 't is er nog gevaarlijk óók. Een afwijkende mening die niet goed valt wordt daar zwaar afgestraft![]()
Heeeeel verstandig 't stikt daar van de fanatici en die zijn érg gemeenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vertel eens, ik kom er zelf nooit, durf ik niet.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeeeel verstandig 't stikt daar van de fanatici en die zijn érg gemeen![]()
Ik had 't overgens daar 't ergste aan de stok met een kerel![]()
totaal niks ,maar het gaat hier over het afschaffen van de werkende vrouw dacht ik zo en niet over ONGESTELD ZIJN,ONGI,OPOE weet ik veel wat nog meer wat je er van kan maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat is wel het engste 'verberg' woordje ooit..... huuuuuuuuuuuuuuuuh ril kotsquote:
Nee hoor als ik dat wel zou willen, dan ga ik dat wel ergens anders doenquote:
't Leek of je er hevig mee zat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hoor als ik dat wel zou willen, dan ga ik dat wel ergens anders doen![]()
hoezo![]()
Ach, het was toch al een onzinnig topic.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:24 schreef glossy het volgende:
[..]
totaal niks ,maar het gaat hier over het afschaffen van de werkende vrouw dacht ik zo en niet over ONGESTELD ZIJN,ONGI,OPOE weet ik veel wat nog meer wat je er van kan maken.
dus niet geheel afdwalen dan
Welnee, ik vond het nogal grappig 't ging over het gevaar van roken tijdens de zwangerschapquote:
Ja wat is er mis met: 'ik bloed als een rund met allemaal slierkjes en bonkjes'quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:25 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is wel het engste 'verberg' woordje ooit..... huuuuuuuuuuuuuuuuh ril kots
pesjiesj, nietsj!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja wat is er mis met: 'ik bloed als een rund met allemaal slierkjes en bonkjes'![]()
Slierkjes en bonkjes? Is dat Brabants?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja wat is er mis met: 'ik bloed als een rund met allemaal slierkjes en bonkjes'![]()
Ze bedoelt sliertjes en bonkjes.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slierkjes en bonkjes? Is dat Brabants?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |