Als je nu een ander merk noemdequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Sja, als ik dan toch bezig ben in de hogere prijsklasses, moet ik toch bekennen dat mijn hart toch echt bij Tag Heuer ligt
Mijn Omega (Speedmaster Reduced) komt ook uit de USA. BIj de juweliers in NL kost 'ie ¤ 1310,- in USA omgerekend toen (27-07-2004) ¤ 863,81. Maar 6 weken na levering kreeg ik nog een brief van de Fedex, of ik nog eventjes ¤ 201,37 aan BTW, invoerrechten en voorschotprovisie wou betalen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef mx_player het volgende:
je kunt een reduced kopen voor dat geld. een professional trouwens ook, maar dan moet je m wel ff importeren. ik weet niet hoe dat zal gaan met belastingen? (iemand ervaring?) ik ga deze vakantie nog naar de US, dus dan zal ik daar eens gaan kijken. zo een speedmaster staat zeker nog wel op mijn verlanglijstje.
Als jij voor 900 euro een professional kan kopen, dan koop ik er morgen nog 10 van je.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef mx_player het volgende:
je kunt een reduced kopen voor dat geld. een professional trouwens ook, maar dan moet je m wel ff importeren. ik weet niet hoe dat zal gaan met belastingen? (iemand ervaring?) ik ga deze vakantie nog naar de US, dus dan zal ik daar eens gaan kijken. zo een speedmaster staat zeker nog wel op mijn verlanglijstje.
Dan moet je als je in de US bent eens naar de Wall Mart gaan, liggen Tag Heuers zo in het schap..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Toevallig, ik ga ook naar de states deze vakantie
Maar ja, als ik dan toch bezig ben in de hogere prijsklasses, moet ik toch bekennen dat mijn hart toch echt bij Tag Heuer ligt
quote:
# Automatic / self-winding mechanism
# Central second hand
# Calibre 2416B, 31ruby jewels
# Totally wound watch runs not less than 31 hours
# Shock resistance balance
# Waterproof
# Mineral glass
# Calendar
# Luminous hands und markers
# Diameter 40 mm
# Rotating Bezel
# Chromium-plated case
# Choice of either authentic steel bracelet or black leather strap
# Stainless steel screw-down back
Net een tank, oerdegelijk. Kijk eens op Watchuseek.com en dan forums, Russian Watches. Iedereen heeft er wel een daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand nog ervaring met de Vostok Komandirskie Automatic?
[..]
nah ik klikte ff op die link van authentic watchesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Als jij voor 900 euro een professional kan kopen, dan koop ik er morgen nog 10 van je.
In de prijsklasse 800-900 heb je geen nieuwe omega hoor. Wel een 2de hands seamaster of een speedmaster automatic
Jaaaa, die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:57 schreef mx_player het volgende:
[..]
nah ik klikte ff op die link van authentic watches
kreeg er dit uit.
http://www.authenticwatches.com/omspeed357.html
aaaaah ik zie het al. ik klikte op professional, maar dit is gewoon een reduced. de prof kost daar Sale Price $2,495.00
beterr kijken ik dus!
Wow, had ik eigenlijk niet verwacht. Ik zoek dus ook een horloge dat oerdegelijk is (dus minimaal mineraalglas) , ivm. het feit dat ik het liever niet afdoe tijdens het sleutelen zegmaarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Net een tank, oerdegelijk. Kijk eens op Watchuseek.com en dan forums, Russian Watches. Iedereen heeft er wel een daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |