Over het hedendaagse wielrennen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leg me eerst eens uit waarover deze onzin gaat.
Naar de tijd dat de Ronde nog een koers was ? Volgens Briek Schotte verkochten ze in zijn tijd al koersen bij de vleet ... En dat is minstens drie eeuwen geledenquote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker Vlaams? Nou je mag je op de borst kloppen hoor. Dan verlang ik wel alleen terug naar de tijd dat de Ronde nog een koers was. Dat Boonen vandaag op een achterwiel naar boven moest om de titel op te halen, zegt wel genoeg. En dan heb ik het niet over zijn fabuleuze traptechniek. Het wielrennen is tot vergaderen verworden.
[..]
Dat mag je niet zeggen, foei
Ja, het wordt steeds erger. Straks gaan ze ook nog doping gebruiken. Stel je voor zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef SCH het volgende:
Over het hedendaagse wielrennen.
Ik doe liever aan insinueren op momenten dat het relevant is. Niet wanneer het nergens op slaat, want dan kom je gewoon té dom uit de hoek en dat doe ik niet graag.quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Over het hedendaagse wielrennen.
Maar blijf vooral geloven in de romantiek hoor, is wel schattig.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, het wordt steeds erger. Straks gaan ze ook nog doping gebruiken. Stel je voor zeg.
Als Boonen aankomt met [een willekeurige Italiaan] en met twee vingers in zijn neus wint bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 april 2006 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik doe liever aan insinueren op momenten dat het relevant is. Niet wanneer het nergens op slaat, want dan kom je gewoon té dom uit de hoek en dat doe ik niet graag.
Bijvoorbeeld. Al denk ik dat Boonen een te groot ego heeft om wedstrijden te kopen. Maar dat is dan weer iets anders.quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als Boonen aankomt met [een willekeurige Italiaan] en met twee vingers in zijn neus wint bijvoorbeeld.
Dus jij beaamt het verhaal over de verkoop?quote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Naar de tijd dat de Ronde nog een koers was ? Volgens Briek Schotte verkochten ze in zijn tijd al koersen bij de vleet ... En dat is minstens drie eeuwen geleden![]()
Vorige week ben ik er inderdaad heel zeker van dat als Boonen en Ballan wegraken en Ballan dus ook héél duidelijk wel weet dat hij Boonen in een sprint niet kan kloppen dat ze een overeenkomst hebben gemaakt van "jij rijdt je kas leeg zodat we wegblijven, ik neem je mee tot aan de finish en we delen de winstpremie"quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als Boonen aankomt met [een willekeurige Italiaan] en met twee vingers in zijn neus wint bijvoorbeeld.
Hij hoeft een wedstrijd ook niet te kopen als hij naar de streep gaat met 'n Leif Hoste. Denk eerder dat Hoste heeft geprobeerd de wedstrijd te kopen. Waar zou die babbel vlak voor het einde anders over zijn gegaan?quote:Op zondag 2 april 2006 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al denk ik dat Boonen een te groot ego heeft om wedstrijden te kopen. Maar dat is dan weer iets anders.
Vandaag niet, vooral ook omdat je zag (bv met Kroon) dat toen ze wegreden het vooral toen Boonen telkens overnam was dat het verschil gemaakt werd (zoals Kroon bv na de finish zei, ik kwam terug tot op 10 meter en toen nam boonen over waardoor het tempo opeens nog een ruk de hoogte in ging)quote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus jij beaamt het verhaal over de verkoop?
Van wat ik van hun begrepen heb wilde Tom dat hij de kop op dat moment overnam maar dat wilde Hoste op dat moment niet hij zou zeker hebben stilgestaan als Tom had doorgezet.quote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij hoeft een wedstrijd ook niet te kopen als hij naar de streep gaat met 'n Leif Hoste. Denk eerder dat Hoste heeft geprobeerd de wedstrijd te kopen. Waar zou die babbel vlak voor het einde anders over zijn gegaan?
Ja, Van Petegem gaat zijn laatste kans om toe te treden in de gallerij van 3 voudige Rondewinnaars en desgevallend in Vlaanderen tot aan je 85ste Eeuwige Roem te krijgen verkopen ...quote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Het gaat niet alleen om Hoste zeg, ook om de rest. Boonen moest gewoon winnen.
quote:Op zondag 2 april 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Het gaat niet alleen om Hoste zeg, ook om de rest. Boonen moest gewoon winnen.
En vooral Hoste, die in zijn interview duidelijk geïrriteerd was door die hele Boonen-hype.quote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, Van Petegem gaat zijn laatste kans om toe te treden in de gallerij van 3 voudige Rondewinnaars en desgevallend in Vlaanderen tot aan je 85ste Eeuwige Roem te krijgen verkopen ...![]()
![]()
Dat lijkt me ook best waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 18:45 schreef maril het volgende:
[..]
Van wat ik van hun begrepen heb wilde Tom dat hij de kop op dat moment overnam maar dat wilde Hoste op dat moment niet hij zou zeker hebben stilgestaan als Tom had doorgezet.
Nee dat mocht niet want Boonen moest winnen, wat snap je daar nou niet aan?quote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, Van Petegem gaat zijn laatste kans om toe te treden in de gallerij van 3 voudige Rondewinnaars en desgevallend in Vlaanderen tot aan je 85ste Eeuwige Roem te krijgen verkopen ...![]()
![]()
Ja inderdaad. Van Petegem zou echt niet de Ronde van Vlaanderen verkopen. Waar zou hij dat voor moeten doen? Geld verdient hij al genoeg, en bovendien: hij weet verdomde goed dat een derde overwinning hem meer oplevert dan Tom Boonen hem kan aanbieden.quote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een onzin. Van Petegem wilde gewoon winnen, die kon voor de 3e keer winnen. Dat zegt heel wat in Vlaanderen.
Nogmaals: waarom?quote:Op zondag 2 april 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk wilde Van Petegem winnen, dat ontkent toch niemand. En dat staat ook niet haaks op dat Boonen moest winnen, zolang er maar genoeg mensen in touw zijn die dat ook vinden.
Precies, daarnaast zijn er verschillende renners die nog probeerden naar Boonen en Hoste toe te rijden. Hoste durfde het niet aan om Boonen en kunstje te flikken, de rest kon gewoon niet beter. Dat was het verhaal van vandaag.quote:Op zondag 2 april 2006 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Van Petegem zou echt niet de Ronde van Vlaanderen verkopen. Waar zou hij dat voor moeten doen? Geld verdient hij al genoeg, en bovendien: hij weet verdomde goed dat een derde overwinning hem meer oplevert dan Tom Boonen hem kan aanbieden.
Tom heeft flink met zijn chequeboek moeten wapperen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, Bettini, Pozzato en Baguet reden inderdaad wel op flagrante wijze in dienst van Boonen.
neem trouwens van mij aan, toen Van Petegem na zijn dubbel Ronde - Parijs-Roubaix dat meerjarig contract met Lotto tekende (dat nu nog altijd loopt dus) en er van Boonen nog nauwelijks/geen sprake was zit daar ook een winstpremie voor die wedstrijd(en) in die Boonen zelfs als hij zou willen nauwelijks kan betalen hoor ... (volgens de pers hier verdient de Peet zelfs nog altijd minstens evenveel als Boonen ...)quote:Op zondag 2 april 2006 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Van Petegem zou echt niet de Ronde van Vlaanderen verkopen. Waar zou hij dat voor moeten doen? Geld verdient hij al genoeg, en bovendien: hij weet verdomde goed dat een derde overwinning hem meer oplevert dan Tom Boonen hem kan aanbieden.
Inderdaad, wat heeft Boonen nou helemaal laten zien in sprints de laatste paar jaar? Was een eitje voor Leif geweest idd.quote:Op zondag 2 april 2006 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij hebt er ook geen verstand van. Boonen heeft flink moeten betalen, anders had Hoste hem er dik uitgesprint.
Echt waar? wat funny, is hij trouwens de zoon van Frank Hoste.?quote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het viel me op dat Boonen Hoste steeds Paul noemde. Blijkbaar omdat Leif Hoste Paul Jambers begint te immiteren wanneer hij een paar Duvels uit heeft.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jouw smilies staan verkeerd.
Je bent verplicht met de ProTour trui te starten.quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef Falco het volgende:
Gaat Boonen nu hij nummer één in het ProTour-klassement met de witte ProTour-leiderstruiof met zijn wereldkampioenstrui
koersen? In Gent-Wevelgem zal hij iig van start gaan.
Belgisch commentaarquote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het viel me op dat Boonen Hoste steeds Paul noemde. Blijkbaar omdat Leif Hoste Paul Jambers begint te immiteren wanneer hij een paar Duvels uit heeft.
Omdat ik vanmiddag visite had ,heb ik het laatste uur opgenomen en net teruggezien er werd daar toevallig gezegd dat het geen familie is.quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen familie voor zover ik weet.
quote:
de realiteit is dat van al degenen die je opnoemt ook de tegenstand aan het potje zat hé ... Neem nu Museeuw. Vorig jaar herhaalden ze op Sporza nog eens de finale van het WK dat hij won. Werkelijk IEDEREEN ! die je in de finale hoort opnoemen door de commentatoren bleken later op zijn minst "verdacht" (Giannetti, Virenque, Dufaux, Rominger, Riis , ...)quote:Op maandag 3 april 2006 11:41 schreef Astrix het volgende:
Helaas krijg ik het gevoel dat er weer flink wat doping in het spel is als ik Boonen zo zie rijden.
Ik vind dat jammer maar het verleden heeft bewezen dat het wel heel erg vaak het geval is als iemand zo veel sterker is dan de rest.
Denk maar aan, Argentin, Berzin, Riis, Vandenbruocke, Museeuw, Heras, Pantani, (Armstrong), Millar, enz enz enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |