quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef Falco het volgende:
Ik blijf nog wel fan van hem hoor. Belgen met een 'grote bek' kom je niet vaak tegen en zijn zelfverzekerdheid is op dit moment zeker terecht.
Dat is ook zo. Al vind ik wel dat kritiek 'binnenkamers' zou moeten blijven en niet via de media er vetes moeten worden uitgevochten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
beste bent. Er wordt een hoop geroepen op elkaar in het peloton, maar als Boonen het doet is het een arrogant mannetje.
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef pfaf het volgende:
Ach, mensen hebben altijd de neiging voor de underdog 'te zijn'. Ik was ook altijd groot van fan van Tom, maar dat is na de dominantie vorig jaar ook stukken minder geworden.
bijna nooit op zo een manier hoor. en iemand met een groot ego gaat op zen bek gaan doordat. zie vdb. hun eige overschatte afgaan, nie toegeve en dat is neergaan. of te vroeg stoppen, ik ben te goe ik heb alles gewonne heb alles gezien dus salu kan mij er niet meer voor opladen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Omdat?
Renners met een groot ego doen het daarom niet slecht in het peloton.
En bij Boonen valt het allemaal goed mee. Maar alles wat hij doet wordt bekritiseerd, dat heb je als je de beste bent. Er wordt een hoop geroepen op elkaar in het peloton, maar als Boonen het doet is het een arrogant mannetje.
Persoonlijke redenen, kom zeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef flyckje het volgende:
oja en armstrong was nog pakke groter dan boonen. en die heeft enkel zoiets gedaan met simeoni (en dat waren toch persoonlijke redenen). en met gaste die op de laatste dag aanvallen voor een bepaald punt. (wat normaal gezien nooit zou gebeuren). boonen doet het omdat hij niet diep wilt gaan. dat hij dan thuisblijft.
Iemand beschuldigen van het gebruik aan doping? eerlijk laat hem met bewijzen komen zon plasje dat na tig jaar word opengemaakt en misschien wel mee gerotzooid zegt mij niets,Amstrong is bevriend met een dokter van naam Thomas Dekker werkt er ook met een dokter van naam ,quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
Persoonlijke redenen, kom zeg.
Die gast was eerlijk geweest door te zeggen dat Armstrong doping gepakt had, en Armstrong kon er niet tegen, en deed dan maar zo'n kinderachtige actie.
DFat je dat ermee durft vergelijken![]()
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef flyckje het volgende:
saintofkillers gij hebt duidelijk wat gemist ofwel mis je een 2de objectieve visie. maar wat je nu verkondigt is ook laster. moeten ze u nu ook aanklagen?
IK vermoed dat hij het over deze zin heeft.quote:
quote:Maar het gaat hier over Boonen, gezeik over Armstrong hoort eigenlijk thuis in het centrale dopingtopic. Of het Armstrongtopic. Wat eigenlijk hetzelfde is.
Nee, want alles wat Lance doet is gemeen en mag niet. Lance heeft namelijk meer Tours dan Eddy gewonnen en dat is zielig voor Eddy. Nu is Eddy verdrietig en hebben alle Belgen (bijna alle) een hekel aan Lance omdat ie zoveel Tours won.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef flyckje het volgende:
saintofkillers gij hebt duidelijk wat gemist ofwel mis je een 2de objectieve visie. maar wat je nu verkondigt is ook laster. moeten ze u nu ook aanklagen?
Laster is het pas, als het niet waar isquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:19 schreef flyckje het volgende:
Ah, steek het nog eens op de Belgen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, want alles wat Lance doet is gemeen en mag niet. Lance heeft namelijk meer Tours dan Eddy gewonnen en dat is zielig voor Eddy. Nu is Eddy verdrietig en hebben alle Belgen (bijna alle) een hekel aan Lance omdat ie zoveel Tours won.
Merckx is hier niet eens zo bekend geworden omdat hij 5 Tours won hoor. (toen hij begon was zelfs de Giro nog de belangrijkste grote ronde op het seizoen) Maar wel omdat hij alle klassiekers en grote of kleine rondes won. En niet één keer, maar alles méérdere keren ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, want alles wat Lance doet is gemeen en mag niet. Lance heeft namelijk meer Tours dan Eddy gewonnen en dat is zielig voor Eddy. Nu is Eddy verdrietig en hebben alle Belgen (bijna alle) een hekel aan Lance omdat ie zoveel Tours won.
Je lacht toch ook niet met de pausquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef Zwansen het volgende:
Geweldig hoe iedereen er hier zo serieus op ingaat.
Verkoudheid is inderdaad een vervelend plaagje zo vlak voor zo'n grote koers. Mocht Boonen niet gezond genoeg zijn zet ik mijn geld in ieder geval op Hoste en Zabel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, TOm is trouwens verkouden en heeft niet of nauwelijks geslapen te hebben. Klinkt niet goed met het oog op zondag.
Hoe Boonen dat deed was anders wel zeer indrukwekkend, maar ik denk dat hij het toch vooral als training zag. Echt kapot leek hij niet. Bij Dwars voor Vlaanderen was Quickstep vooral dom bezig, door te denken dat andere ploegen zoals Davitamon-Lotto aan kop van het peloton ging sleuren om die Veuchelen en die andere gast terug te halen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef Zjwegel het volgende:
Ik heb het idee dat Boonen de vloek van de kampioenstrui wil verbreken door extra "opvallend" te rijden?
Nu lukt het hem denk ik 7 van de 10 keer wel om zo te winnen, maar in Dwars door Vlaanderen vond ik toch echt dat hij dom fietse, hij wou zich te graag in de kijker rijden.
Een lekke band doet hem wellicht verslaanquote:Maar al bij al, wie verslaat hem dit jaar als hij "rustiger" wordt?
Boonen is slim genoeg om te weten dat hij niet zoals in DDV kan koersen in de Ronde. In zo'n semi-klassieker kan je nog wel met je krachten smijten, maar in een echte wedstrijd kom je zeker dan de man met de hamer tegen. Hij zal echt geen onnodige inspanningen doen tot 25 km voor het einde.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef Zjwegel het volgende:
Ik heb het idee dat Boonen de vloek van de kampioenstrui wil verbreken door extra "opvallend" te rijden?
Nu lukt het hem denk ik 7 van de 10 keer wel om zo te winnen, maar in Dwars door Vlaanderen vond ik toch echt dat hij dom fietse, hij wou zich te graag in de kijker rijden.
Maar al bij al, wie verslaat hem dit jaar als hij "rustiger" wordt?
Zeg dat wel.quote:Op zondag 2 april 2006 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen was gewoon oppermachtig vandaag.
Zeker Vlaams? Nou je mag je op de borst kloppen hoor. Dan verlang ik wel alleen terug naar de tijd dat de Ronde nog een koers was. Dat Boonen vandaag op een achterwiel naar boven moest om de titel op te halen, zegt wel genoeg. En dan heb ik het niet over zijn fabuleuze traptechniek. Het wielrennen is tot vergaderen verworden.quote:Op zondag 2 april 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doe het maar, als torenhoog favoriet móeten winnen en dat ook gewoon doen.
Dat mag je niet zeggen, foeiquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker Vlaams? Nou je mag je op de borst kloppen hoor. Dan verlang ik wel alleen terug naar de tijd dat de Ronde nog een koers was. Dat Boonen vandaag op een achterwiel naar boven moest om de titel op te halen, zegt wel genoeg. En dan heb ik het niet over zijn fabuleuze traptechniek. Het wielrennen is tot vergaderen verworden.
Leuk palmares heeft hij nu alquote:Op zondag 2 april 2006 16:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Dat wordt dus weer een dubbel. Echt uniek zeg.
Ja, Hoste beheerst het niet.quote:
Leg me eerst eens uit waarover deze onzin gaat.quote:Op zondag 2 april 2006 18:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zeker Vlaams? Nou je mag je op de borst kloppen hoor. Dan verlang ik wel alleen terug naar de tijd dat de Ronde nog een koers was. Dat Boonen vandaag op een achterwiel naar boven moest om de titel op te halen, zegt wel genoeg. En dan heb ik het niet over zijn fabuleuze traptechniek. Het wielrennen is tot vergaderen verworden.
[..]
Dat mag je niet zeggen, foei
Ja, Boonen was anders kansloos geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
Die heeft een nog fijnere bankrekening na vandaag![]()
Eeuwige wielerroem of een paar Euro's meer op een toch al welgevulde bankrekening... Hmm, tough choicequote:Op zondag 2 april 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft een nog fijnere bankrekening na vandaag![]()
Jij hebt er ook geen verstand van. Boonen heeft flink moeten betalen, anders had Hoste hem er dik uitgesprint.quote:
Het machtige eindschot van Hoste is alom bekend en gevreesdquote:Op zondag 2 april 2006 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij hebt er ook geen verstand van. Boonen heeft flink moeten betalen, anders had Hoste hem er dik uitgesprint.
Slim van Tom dat hij dat tijdig in de smiezen had en Hoste een paar ton heeft toegeschoven in ruil voor de overwinning.quote:Op zondag 2 april 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het machtige eindschot van Hoste is alom bekend en gevreesd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |