abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1832800
Superchunk: op Audiogalaxy staan ze op nummer 1 van meest populaire alternative bands, maar in Nederland zijn ze niet echt bekend en da's echt zonde naar mijn mening.

Zelden zo'n lekkere muziek gehoord zeg. Se stijl is een beetje dEUS, Pavement, Sebadoh. Dat zijn de bands die in mij opkomen. Wie kent deze band nog meer??

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_1832803
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 23:35 schreef nozem het volgende:
Superchunk: op Audiogalaxy staan ze op nummer 1 van meest populaire alternative bands, maar in Nederland zijn ze niet echt bekend en da's echt zonde naar mijn mening.

Zelden zo'n lekkere muziek gehoord zeg. De stijl is een beetje dEUS, Pavement, Sebadoh. Dat zijn de bands die in mij opkomen. Wie kent deze band nog meer??

zaterdag 6 oktober 2001 @ 23:37:30 #3
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_1832807
Ik ken ze niet. Ik heb ze inderdaad bij audiogalaxy zien staan. Toch eens luisteren.
Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_1832810
sorry ging niet helemaal bewust die tweede post

Maar Superchunk dus...reacties

zondag 7 oktober 2001 @ 00:35:22 #5
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_1833078
Ik ken ze

Al lang een van mijn favoriete bandjes, vind vooral hun debuut erg goed, en 'Here's Where the Strings Come in'. Laatste CD nog niet gehoord...

zondag 7 oktober 2001 @ 00:43:19 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_1833138
Jazeker ken ik ze...
Ik heb de cd's 'No pocky for kitty', 'on the mouth' en 'Foolish' plus de compilatie 'Tossing seeds (singles 89-91)', en de elpee's 'here's where the strings come in' en 'come pick me up'. Je kunt dus zeggen dat ik ze best goed vind. Vooral 'no pocky' en 'on the mouth' en de compilatie zijn echte aanraders voor mensen die van alternatieve noisepunkrock houden. Ik heb ze leren kennen via 120 minutes op MTV, de voorloper van 'alternitive nation', met de nummers 'Precision auto' en 'fishing'. Dat zijn wel nummers die ik kan aanraden als 'uitprobeernummers'.
De laatste lp's vind ik niet zo sterk als de eersten helaas.
pi_1833323
ik weet verder niet veel van superchunk en al zeker niet dat ze zo lang bestaan..

een paar nummers die ik gedownload heb en zeker goed vind zijn:

pulled muscle
slack motherfucker
1000 pounds

maar ik ga zeker nog veel van ze beluisteren!

zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:20:58 #8
13973 ranja
image means nothing
pi_87353182
Schopje van 9 jaar :)

Maar Superchunk is terug met een nieuw album, inderdaad na 9 jaar, een aantal live dingen niet mee gerekend.

En het klinkt weer als vanouds. Nou ja, niet meer zo springerig als op de eerste 2, 3 albums, de dame en heren worden een dagje ouder, maar wel weer wat harder dan op de laatste studioalbums.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')