Leuk voor aan de muurquote:Op zondag 10 april 2005 17:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh DM, bij je opmerking moest ik aan dit schilderij denken.
[afbeelding]
Geen McKroket voor jou vanavond.quote:Op zondag 10 april 2005 17:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb me misselijk gegeten aan een heleboel zooi
quote:Op zondag 10 april 2005 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen McKroket voor jou vanavond.
quote:
Lekkere opmerking.quote:Op zondag 10 april 2005 18:05 schreef creno het volgende:
ik zit momenteel in een trio
op msn soms?quote:Op zondag 10 april 2005 18:05 schreef creno het volgende:
Klep houwe nicht.quote:
Wie loopt er 's nachts in Amsterdat te sletten?quote:Op zondag 10 april 2005 18:11 schreef wizarddragon het volgende:
Stelletje hoertjes..
Ja wie?quote:Op zondag 10 april 2005 18:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie loopt er 's nachts in Amsterdat te sletten?
foto's!!quote:Op zondag 10 april 2005 18:05 schreef creno het volgende:
Oooh, daar vertelde Erwin Olaf een keer iets over in een interview. Dat is een vroeg zelfportret en toen zijn moeder naar de tentoonstelling kwam krijgen met de broer van Erwin Olaf, vroeg ze iets als "goh, is dat nou joyhurt bij zijn mond?". "Nee mam, dat is sperma." "Oooh, ik dacht al."quote:
Ik zou jouw beste vriend nooit om beleggingsadvies vragen.quote:Op zondag 10 april 2005 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mijn beste vriend ben ik als boyfriend een lange termijnsinvestering.. is dat een compliment?
quote:Op zondag 10 april 2005 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou jouw beste vriend nooit om beleggingsadvies vragen..
ehmquote:Op zondag 10 april 2005 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mijn beste vriend ben ik als boyfriend een lange termijnsinvestering.. is dat een compliment?
Dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |