Mag ook een verbandje zijn hoor, zolang hij maar niets ziet.quote:
Wat druktie dan uit? "Getverrrdemme, wat is dat afschuwelijk?"quote:Op zondag 10 april 2005 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ook een verbandje zijn hoor, zolang hij maar niets ziet.
Zoiets, maar dan nog geanimeerd.quote:
Bijvoorbeeld (erg toepasbaar in bijvoorbeeld SHO, die onflatteuze celeb foto's), of "ik zie het door de vingers", of "ik wil dit niet weten, ik wil dit niet weten, ik wil dit niet weten!!!!!" bij ranzige verhalen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat druktie dan uit? "Getverrrdemme, wat is dat afschuwelijk?"
Ik snap hemquote:Op zondag 10 april 2005 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld (erg toepasbaar in bijvoorbeeld SHO, die onflatteuze celeb foto's), of "ik zie het door de vingers", of "ik wil dit niet weten, ik wil dit niet weten, ik wil dit niet weten!!!!!" bij ranzige verhalen.
De daadwerkelijke lading kan je duiden door PI gebruik.
Nee, het is geen vervanging voorquote:
Ik denk dat het bewegende handje net te onduidelijk is, voor je het weet krijg je van die misverstanden alsquote:Op zondag 10 april 2005 16:54 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met zuur mondje? Of is ie het "net" niet? Kan natuurlijk ook.
Okay..quote:Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat het bewegende handje net te onduidelijk is, voor je het weet krijg je van die misverstanden alsdie eigenlijk geen kusje is.
Ik denk eerder met zo'n rond open bekkiequote:Op zondag 10 april 2005 16:54 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Maar dan met zuur mondje? Of is ie het "net" niet? Kan natuurlijk ook.
Bouwen, posten, maken we vanzelf wel een keuze!quote:Op zondag 10 april 2005 17:02 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik denk eerder met zo'n rond open bekkie![]()
Brilliantquote:Op zondag 10 april 2005 17:18 schreef MaxiTitan het volgende:
Deze is op basis van die eerste in dit topic alleen dan geanimeerd...
[afbeelding]
Hij "kijkt" rond en doet alsof hij niets ziet...
Tof!quote:Op zondag 10 april 2005 17:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt leuk!quote:Op zondag 10 april 2005 17:18 schreef MaxiTitan het volgende:
[afbeelding]
Ik ook. Ik hoop dat de functie bewegende smilies in de volgende generatie MSN beter wordt geregeld.quote:
Wat is het dan?quote:Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat het bewegende handje net te onduidelijk is, voor je het weet krijg je van die misverstanden alsdie eigenlijk geen kusje is.
Kijk eens naar de naam? En dan inzoomen,quote:
Er is een bewegende vanquote:
Dan vind ik deze (MSN)-smileyquote:Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een bewegende van![]()
![]()
![]()
dat wel.
is de "lekker puh!". Tenminste, zo was hij bedoeld.
die is best vetquote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Oblivion het volgende:weg en deze ervoor terug... [afbeelding]
Hoi Oblivionquote:Op zondag 10 april 2005 18:51 schreef Oblivion het volgende:weg en deze ervoor terug... [afbeelding]
Bupatih...quote:
*checkt fotoboekquote:Op zondag 10 april 2005 19:52 schreef MaRySe het volgende:
Oh kan iemand dan ook gelijk een smiley maken maar dan met mijn hoofd
quote:
Hartelijk dankquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Oblivion het volgende:
Boes-poes! Jij doet het leuk!
Ken je deze site? http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm
Z'n tong erbij aflikken?quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef GummyGadGet het volgende:
IIk heb nog wel een idee maak een: Mooow das een lekkere dame smilie
Dus dat ie het schoon even nakijkt en dan zijn tong erbij aflikt
verkapte breezahquote:Op zondag 10 april 2005 20:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Oja, jij bent die verkapte breezah [afbeelding]
Maar hoe had je het gehad willen hebben? Welke foto, en welke smiley moet het dan worden? Die met die pleister voor z'n mond?
Ja jij poste in een topic met breezahfoto's een plaatje van jezelf, terwijl je in de eerste instantie deed alsof jij het niet was. Als ik me niet vergis in ieder geval. Anders: mijn excusesquote:Op zondag 10 april 2005 22:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
verkapte breezah
Ja maak maar ene verkapte breezah smiley voor me![]()
Oeh! als je hem ook nog transparant maakt,quote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Boes-Poes het volgende:
[afbeelding]
als in:
Wat moet je? [afbeelding]
Ja natuurlijk joh. [afbeelding]
Juist. [afbeelding]
Damn bitch [afbeelding]
Ojah dat was een grapjequote:Op zondag 10 april 2005 22:06 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ja jij poste in een topic met breezahfoto's een plaatje van jezelf, terwijl je in de eerste instantie deed alsof jij het niet was. Als ik me niet vergis in ieder geval. Anders: mijn excuses [afbeelding]
Maar ik zal eens voor je kijken. Ik denk dat het morgen word![]()
Oeps vergeten. Hier zijn de goede:quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh! als je hem ook nog transparant maakt,
Coole smiliesquote:Op zondag 10 april 2005 23:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Oeps vergeten. Hier zijn de goede: [afbeelding] [afbeelding]
Sorryquote:Op maandag 11 april 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, ook die andere niet. [afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef GummyGadGet het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar het "plasje water smilie"![]()
hahaquote:Op maandag 11 april 2005 16:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] Lichtelijk mislukt.
-edit-
lijkt eigenlijk meer op een lepra-smiley
quote:Op maandag 11 april 2005 16:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
-edit-
lijkt eigenlijk meer op een lepra-smiley
Ja heb ik tochquote:Op maandag 11 april 2005 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gebruik dan [afbeelding] als icoontje....
Hij bedoelt de grotere versie. Die van hem dus.quote:
Dan valt de hele versplintering van het flesje buiten beeldquote:Op maandag 11 april 2005 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gebruik dan [afbeelding] als icoontje....
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb zojuist (eigenlijk per ongeluk) de tubirl-smiley bedacht
[afbeelding]
De tegenhanger van Tubgirl.
Als je toch al voor de trein staat, waarom zou je dan ook nog je polsen doorsnijdenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:29 schreef Xebrozius het volgende:
De ultieme doodverwensing.:
[afbeelding]
zekerheid ?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je toch al voor de trein staat, waarom zou je dan ook nog je polsen doorsnijden
Die is er alquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef mcintosh het volgende:
Is er iemand bereid een van deze smileyeen variant te maken met het gzicht van deze smiley
Zouzijn !
Coolquote:
Deze ook goed:quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef mcintosh het volgende:
Is er iemand bereid een van deze smileyeen variant te maken met het gzicht van deze smiley
Zouzijn !
Tof! Dank u!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor meer smilies kijk ook eens op de site van Oblivion: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Is niet mijn site hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor meer smilies kijk ook eens op de site van Oblivion: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Ze had hem al eerder neergezet, maar schijnbaar is er overheen gelezenHier staat gewoon een gigantische verzameling smileys [afbeelding]
Nu denken er een paar mensen vastBrauN
Om die ook tevreden te stellen:
[afbeelding]
Volgensmij door ArmaniMania, maar dat weet ik niet zeker
quote:
Ik gebruikte altijd die angelfire (?)-site, maar die smileys gebruiken werkte niet echtquote:
Dat is deze...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd die angelfire (?)-site, maar die smileys gebruiken werkte niet echt
Niemand die zin heeft om wat te fröbelen?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dolgraag een 'valt van stoel-smiley' willen in Fok! smiley stijl.
Beetje de blik op het gezicht van de msn :| smiley en dan op een stoeltje zittend
en eraf rollend. Lijkt me heel simpel, maar wel doeltreffend, en ik kan dat dus niet.
*lief kijkt
Precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2005 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is deze...![]()
Alleen is het een mirror, heb naar het meiske van die site gemailed, en gevraagd daarom...![]()
Sorry, BE. Ik heb het wel geprobeerd, maar....quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niemand die zin heeft om wat te fröbelen?
He gets...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, BE. Ik heb het wel geprobeerd, maar....
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He gets...Want ik was natuurlijk dubbel vereerd geweest als jij hem had gemaakt.
Ik snapte het wel, waarom heb jij dan niet gemaild?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik
Linken vanaf die angeldinges lukte niet, maar vanaf deze mirror wel. Snappie?
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik snapte het wel, waarom heb jij dan niet gemaild?![]()
![]()
Maar dat lijkt me nou het allersimpelste. Je heb een stoel met daarop een smiley.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.Het werd een erg lelijk misbaksel dat niet eens normaal van de stoel kon flikkeren
Ik zal nog eens kijken dan, speciaal voor jouquote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me nou het allersimpelste. Je heb een stoel met daarop een smiley.
Beeld 1:
beeld 2:
beeld 3: zoals de :| smiley van msn
en dan laat je hem op zij rollen en op de grond vallen. Mss nog 1 stuit en dan blijven liggen met van die kruisjes in zijn ogen...
Simpel toch?
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken dan, speciaal voor jou
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga nu offline voor de rest van de avond, dus als ik niet meer reageer dan is dat niet omdat ik onaardig ben hoor!![]()
Bupa! Engel! We komen in de buurt!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat een zeikerd ben jij![]()
Maar.......ik doe het op een hele omslachtige manier, waardoor het super veel tijd kost
Vraag het eens aan de echte professionals.
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Daarom had ik hier ook het verzoekje geplaatst in de hoop dat er iemand was die voor mij wilde gaan prutsen. Maar ik ben je iig heel erg dankbaar!
Jawel, hij lijkt wel ergens op mijn hij drukt nog net niet genoeg het 'val van mijn stoel van verbazing'-idee uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Maar goed, die van mij lijkt in ieder geval nergens op
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:50 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
No offense, maar zo lijkt het net een trechter.
Ik hoorde trouwens dat jij maandag naar de FOK!radio studio komtquote:Op donderdag 21 april 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik vond het meer op zo'n dopje van een eikel lijken.
Oh ja joh?quote:Op donderdag 21 april 2005 16:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat jij maandag naar de FOK!radio studio komt
Nietquote:Op donderdag 21 april 2005 16:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Onder andere om je nieuwe FOK!radio-smiley te showen
Opslaan als...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:21 schreef dribbel79 het volgende:
hoe de neuk maak je eigenlijk een .gif??
of zeggen jullie UTFS??
ik bedoel...hoe maak je een animated gif....van scrap??quote:
Simpel: http://www.whitsoftdev.com/unfreez/quote:Op donderdag 21 april 2005 17:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ik bedoel...hoe maak je een animated gif....van scrap??
ik heb een paar jpg's en ik wil een .gif maken...
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:31 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Bedoel je zoiets? (Is een al een bestaande)![]()
Ten ik ben dat meisje van die site.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik
Linken vanaf die angeldinges lukte niet, maar vanaf deze mirror wel. Snappie?
rechtermuisknop > save picture as ...quote:Op maandag 2 mei 2005 01:48 schreef Xalopalyps het volgende:Kunnen jullie nieuwe smileys naar webmaster [at] xalo [dot] nl sturen?
Is voor www.SmileyDB.nl.tt
Zoiets?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef MaRySe het volgende:
Hoi.
Kun je een homosexuele smiley maken.
Met een roze hanenkam.
En dan komt er een meisje aan.
En die geeft hem een kusje.
En dan trekt ie een heel vies gezicht
Ja?
Verkeerde ideeën? Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog steeds heel gaafMaar wil iemand hem maken met een bierglas? Ik heb namelijk het idee dat dit plaatje verkeerde ideeën over mij geeft
Ik vind hem mooi.. Alleen het groene nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:33 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Verkeerde ideeën? Hoe kom je daar nou bij
Is dit wat?:
[afbeelding]
Tuurlijk, ik zat er al over te twijfelen eigenlijk. Maar wit kon niet vanwege het schuim.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi.. Alleen het groene niet
Zou je er een andere kleur van willen maken
breezah lime groen, roze, grijz, rood of zo.
Als het niet te veel moeite kostquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zat er al over te twijfelen eigenlijk. Maar wit kon niet vanwege het schuim.
-edit-: het gaat eventjes duren, ik ben zo stom geweest om die kleur telkens mee te kopieren
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite kost
Donker groen past wel bij bier. Dat wel.Echt zo een biljart bier kleur.
M'n naam hoeft er niet persee opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
En het kost me best wat moeite, eigenlijk ben ik gewoon heel omslachtig bezig. Maar het is in ieder geval niet méér werk dan die icon compleet opnieuw maken.
Dus: heb geduld, ze komen dr aan. En ik maak hem nou meteen zo dat ik kleuren altijd nog kan veranderen.
Wil je je naam dr trouwens wel of niet op hebben?
Och dat gaat net zo makkelijk.quote:
Dank je, die vind ik mooi die kleurquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:28 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Och dat gaat net zo makkelijk.
[afbeelding]
Als deze kleur je ook niet bevalt dan zeg je het maar
Er kan zowat wel een 'maak hier een icon voor maryse' topic geopend worden, want dit zijn natuurlijk geen smileys meer.
Ik vind het best hoor, als je weer een nieuw drankje nodig hebt dan zeg je het maarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dank je, die vind ik mooi die kleur
Ja ik dacht omdat jij hem had gemaakt vraag ik het hier
Nou, Intergalactrick, de msn smileys hebben een formaat van 19 bij 19 pixels. De smileys hier op het forum hebben over het algemeen een formaat van 15 bij 15 pixels. Dat betekend dus dat msn ze oprekt als je ze regelrecht invoerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Hoe krijg ik nou de smileys in MSN zodat ze ook mooi blijven? Ik snap er niks meer van
ik geloof het niet maar hij klinkt ook niet zo heel gezelligquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Eb het volgende:
is er eigenlijk een suicide-smiley?
Zo met zo'n blaffer tegen je slaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |