Ja volgens mij heeft lynx666 hem wel gekiektquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
V is niet vet, noch oud, die ken ik weer wel persoonlijkquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn er pics van die kerel? Ik denk dat het Verbal is, die is vet en oud.
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van fok dus, dat dan weer wel, maar toch
Dat is het toch wel een beetje... Althans, niet van RobH z'n levensbelang.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
Zolang sjun en lucida zich nog niet gemeld hebben hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken.quote:Op zondag 10 april 2005 17:28 schreef dvr het volgende:
Jongens, Ryan is een fokker van de oude garde en zolang andere oude fokkers zich niet al te druk maken over zijn lot zou ik er maar van uit gaan dat Ryan, Stali, Kuiken en Ollie de gebeurtenissen met een grote grijns zitten te volgen.
Gewoon die dingen dat zware voertuigen niet wegzakken? Dan zijn ze dus in de buurt, misschien.quote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
en er liggen rare ijzeren platen.
Nou hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2005 18:59 schreef yvonne het volgende:
Sorry, maar hier grijp ik even in, WAAR staat dat ik of iteejer meer gegevens hebben?
Zekerquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
Martijn heeft ook de hele dag opnames gemaakt voor FOK!radio morgenavond. Het schijnt gezellig te zijn geweest daar nabij Bergen op Zoom
Nee serieus hij lijkt op KixAss456quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt zien dat het een fokker is!.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Nolius het volgende:
***UPDATE***
.... Daar zien ze ook blauwe paaltjes en er liggen rare ijzeren platen.
quote:Op donderdag 31 maartl 2005 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Lees de context eens?quote:
Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.quote:Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef veldmuis het volgende:
http://log.server8.org/img/IMG_041005_002.jpg
Wa'sda?
En hier wat Iteejer betreft.quote:Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, die bedoelde ik ook (wat Yvonne betreft).
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef sigvard het volgende:
[..]
Het rechterdeel (met die ribben) is een electomotor.
Het linkerdeel zou wel eens een pomp kunnen zijn die daardoor wordt aangedreven.
Nee, want jij en ik weten dat Robh en Ryan niet dezelfde zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 19:31 schreef detulp050 het volgende:
Ach, plaatst een foto en ik kan robh wel identificeren hoor
Maar dat doe ik niet, tenzij het van levensbelang is ofzo
Hoeveel moet je hebben? Kheb wel wat nl.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie o wie heeft er voor ons wat webspace om de foto's op te zetten?!
Denk het wel, die kabel en (contra?)stekker zien eruit als het soort spul dat je ook op constructie sites kunt tegenkomen. In ieder gaval niet iets dat je gebruikt om een bureaulamp mee te voedenquote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat touwtje is toch gewoon krachstroomspul? Ben benieuwd waar dat vandaan komt dan.
Linkjje klopt niet?quote:Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En hier wat Iteejer betreft.
En ik zei in mijn vorige post dat jullie kennelijk meer weten, om me nu dan meteen van laster te gaan beschuldigen vind ik een wat zware reactie.
Het is ongeveer 12 MB...quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.quote:
Wat lul je nou kneus, Ik zit al veel eerder dan jji in deze reeks...quote:TerroRobbie, lees nou eerst deel 1 tot en met 5
Ze komen er aan.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef reulnl het volgende:
[..]
Mail me maar even (r.brouns@yourforum.nl) dan zet ik ze wel online.
Kunnen ze iig hun PDA'tjes opladen!quote:Op zondag 10 april 2005 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
kans is wel redelijk groot dat ze bij dergelijke werkzaamheden een generator heben staan.
We hebben geen idee waar we moeten zoeken, omdat het eerst zo'n eind rijden naar het bos was.quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
Lees jje eens in ?quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er überhaupt iemand naar het huis van Ryan gezocht?
Want om Ryan (en Stali) draait het uiteindelijk toch allemaal om.
Lijkt mij dus ook handiger want het geheim van het bos is al zo goed als 'ontrafeld' en als er nou een groepje op zoek zou gaan naar Ryan en hem te confronteren met wat hij allemaal heeft veroorzaakt, als er toch al elke dag groepen naarBergen op Zoom gaan, lijkt mij dat iets wat een hoger prioriteit heeft dan het zoeken van een pit dat hoogstwaarschijnlijk toch al weggehaald is of moeilijk is om te vinden, wat nu al toch is gebleken.
Want dat het een hoax is, staat ook al vast. Het verbaast mij wel.
Je had het niet mooier kunnen zeggen...quote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
quote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
Kloptquote:Op zondag 10 april 2005 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ietsje naar beneden scrollen tot de eerste post van Iteejer, want ik weet niet hoe ik naar precies de juiste post kan linken.
Maar jullie ontkennen er meer vanaf te weten.
Het woord 'zomer' staat er anders niet bij, en iteejer spreekt over het combineren met een pit-bezoek. Dan is het toch niet zo vreemd dat mensen denken dat jullie erbij betrokken zijn?quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef yvonne het volgende:
Lees de context eens?
Iets over dat we nog steeds moeten meeten, in de zomer een date over een terrasje hebben en daarover zouden mailen
Leuk verhaalquote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat ze het Bloemetjesven in het bos bij Bergen Op Zoom hebben gevonden.
Een verhaal van Gerben Hellinga jr. gaat over het Bloemtjesven. Hoe een koppel eens een grap bedenkt door mensen naar het bloemtjesven (dat niet bestaat) te vragen. Niemand heeft er van gehoord natuurlijk. Een paar weken later komen ze weer in het bos en vragen ze er zelf naar. Nu hebben mensen er wel eens van gehoord, maar niemand weet het te liggen. Uiteindelijk wijst iemand ze de weg. Vervolgens kunnen ze de weg terug niet meer vinden, want niemand heeft ooit van Bergen Op Zoom gehoord. Uiteindelijk vinden ze toch weer Bergen Op Zoom (op dezelfde manier als ze het Bloemetjesven hebben gevonden), maar als ze bij hun huis komen, staat er een ander bordje op de deur...ze zijn getrouwd (en dus in een parallelle wereld terechtgekomen)
Dit stond ergens hier boven toch ook al?quote:Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef Nolius het volgende:
[20:05] <XcUZ_Me>nee kreeg smsje van Viper
[20:05] <XcUZ_Me> dat het terrein met die linten
[20:05] <XcUZ_Me> dat dat een paintball terrein bleek te zijn
Hej TR, maar je bent WEL onze knuffel hool geworden en face it, we volgen dit nog steerds trouwquote:Op zondag 10 april 2005 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook als je wel inleest en er al vanaf topic 1 bij bent word je hier niet gewaardeerd. Ik vind deze hele zoektoch een beetje een zielige bedoeling worden. Iedereen streeft hetzelfde doel na, maar gaat onderling zitten mekkeren over het "stelen" van elkaars info. En het gezeik over radiostationnetjes. GROW UP zeg...
Wow. Hekwerk en blauwe buizen op de achtergrond. Ze zijn warmquote:
Ben benieuwd of er overeenkomsten zijn met de foto's van Ryan:quote:
Vraag snel of ze zoeken naar graafsporen ergens bij het hek, weten we gelijk of het een hoax is of nietquote:Op zondag 10 april 2005 20:12 schreef Nolius het volgende:
Kixass belt me:
"GEVONDEN!"
Ze gaan nu de auto's even halen!
Nu ryan en stali. nogquote:
of er steekt een been uit de modderquote:Op zondag 10 april 2005 20:13 schreef RicXDesign het volgende:
En toen kwamen Ryan en Stali uit de bosjes gesprongen !! " VÉÉÉÉRRRRÁÁÁÁSINGGG ! "
Ik laat de foto's van vanmiddag maar zitten.quote:Op zondag 10 april 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow het lijkt erop dat ze echt warm zijn nu!
Ik had wel mee willen gaan, maar damn wat had ik zere benen
Iddquote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef vijv het volgende:
[..]
Ik laat de foto's van vanmiddag maar zitten.
Hier kunnen we niet meer tegenop![]()
Goeiequote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vraag snel of ze zoeken naar graafsporen ergens bij het hek, weten we gelijk of het een hoax is of niet.
Ze zijn even de auto halenquote:Op zondag 10 april 2005 20:16 schreef Zebbie het volgende:
Nolius, vraag ze of ze kunnen zoeken naar graafsporen ergens bij het hek.
Maar je hebt wel telefoon nummer he, mocht je ze willen bellen?quote:
Vloeibaar gas that isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |