abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 08:56:38 #176
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26468155
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 22:20 schreef ParadiseLost het volgende:
Net als jij God niet kunt zien als een non-fictief figuur..
Wie zegt dat. God interesseert het niet dat wij nietige wezentjes wel of niet in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 24 april 2005 @ 13:42:24 #177
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26472495
quote:
Op zondag 24 april 2005 08:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wie zegt dat. God interesseert het niet dat wij nietige wezentjes wel of niet in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.
Ah, een Messias-complex. Akkersloot stelt zichzelf op gelijke voet met God. Kan iemand Paviljoen 3 in gereedheid brengen, voordat hij over water wil gaan lopen of zo?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 24 april 2005 @ 18:22:11 #178
60090 Akkersloot
pi_26479428
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[het interesseert God niet dat wij nietige wezentjes in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.]

Ah, een Messias-complex. Akkersloot stelt zichzelf op gelijke voet met God. Kan iemand Paviljoen 3 in gereedheid brengen, voordat hij over water wil gaan lopen of zo?
Sinds wanneer is een filosofie over God hebben gelijk aan je op gelijke voet stellen met God

En dat terwijl ik nog een wereldlijk, tastbaar, argument geef. Namelijk "wij nietige kleine wezentjes".

Maar wat ik helemaal krom vind van onze "de vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden"-is-de-definitie-van-zelfverdediging!"-"respect"geleerde Lord_Vetinari is dat hij mij achterlijk vind omdat hij meent dat ik een Messias-complex heb terwijl het godverdomme de grootste verdediger is van geesteszieke kinderverkrachter "profeet" Mohammed. Terwijl die persoon juist wél een Messias complex had.

Overigens zou de wereld er echt een stuk beter uit zien als iedereen mijn blijde boodschap zou aanvaarden dat de godsdienststichters Mohammed, Paulus en Johannes (gezien hun "visioenen") gewoon geestesziek waren. Dus wat is er mis met een Messias-complex

En jij moet helemaal je grote bek houden áls ik zou zeggen dat ik een profeet ben. Aangezien jij mij een kruistocht tegen religies verwijt, moet jij dat zelfde ook niet tegen de akkersloot-religie doen.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_26481284
quote:
Akkersloot
En jij moet helemaal je grote bek houden áls ik zou zeggen dat ik een profeet ben...
Kun je ook ff die toon indimmen, Akker? Laat je niet zo opjutten man.
pi_26481549
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef Akkersloot het volgende:

En jij moet helemaal je grote bek houden áls ik zou zeggen dat ik een profeet ben. Aangezien jij mij een kruistocht tegen religies verwijt, moet jij dat zelfde ook niet tegen de akkersloot-religie doen.
Dus je geeft toe dat Akkerslotisme religieus dogmatisme is ?
  zondag 24 april 2005 @ 21:27:35 #181
60090 Akkersloot
pi_26483925
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Haushofer het volgende:
Kun je ook ff die toon indimmen, Akker? Laat je niet zo opjutten man.
Nee echt niet. Als L_V mij een complex verwijt, pak ik hem mooi terug
  zondag 24 april 2005 @ 21:37:04 #182
60090 Akkersloot
pi_26484194
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Bluesdude het volgende:
Dus je geeft toe dat Akkerslotisme religieus dogmatisme is ?
Wat betekent het woordje "áls" volgens je

"God interesseert het niet dat wij nietige kleine wezentjes wel of niet in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet". Het religieus dogmatisme straalt er echt van af hè
  maandag 25 april 2005 @ 01:04:08 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_26488906
hoezeer ik het moddergooien ook vermakelijk vind, kan dit niet op msn/mail uitgevochten worden? Begint nu ook wel beetje oud te worden allemaal... Steeds hetzelfde liedje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 april 2005 @ 07:46:18 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26490756
Ik vind het eigenlijk ook wel genoeg zo, het gaat in het geheel niet meer over feedback. Mocht er echter behoefte zijn om door te gaan, open gerust een topic met een titel als "Het Grote WFL Hanengevecht" om aldaar verder te gaan.
  maandag 25 april 2005 @ 07:52:53 #185
66444 Lord_Vetinari
pi_26490773
edit Alicey : Post boven je reactie lezen a.u.b.

[ Bericht 73% gewijzigd door Alicey op 25-04-2005 07:54:23 ]
  maandag 25 april 2005 @ 07:55:07 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_26490781
quote:
Op maandag 25 april 2005 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
edit Alicey : Post boven je reactie lezen a.u.b.
Hou je koest, ik was al aan het editten, hoor
  maandag 25 april 2005 @ 08:31:47 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26490960
quote:
Op maandag 25 april 2005 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hou je koest, ik was al aan het editten, hoor
Wat doe je aangebrand.
  maandag 25 april 2005 @ 08:32:25 #188
66444 Lord_Vetinari
pi_26490964
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat doe je aangebrand.
Ja, ik heb hoofdpijn
  maandag 25 april 2005 @ 08:36:32 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26490994
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, ik heb hoofdpijn
Vlug een aspirientje dan maar .
  maandag 25 april 2005 @ 10:43:59 #190
66444 Lord_Vetinari
pi_26492814
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vlug een aspirientje dan maar [afbeelding].

En geen Akkersloot-posts meer lezen. Van dat schuddebuiken krijg ik alleen maar meer hoofdpijn.
pi_26504844
* ParadiseLost vraagt zich af waarom je niet iemand mag uitmaken voor scizofreen, MPD'er of wat voor enge ziekte en Paulus temporaalkwab epileptisch individu noemen..
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
  dinsdag 26 april 2005 @ 07:55:47 #192
66444 Lord_Vetinari
pi_26512318
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:50 schreef ParadiseLost het volgende:
* ParadiseLost vraagt zich af waarom je niet iemand mag uitmaken voor scizofreen, MPD'er of wat voor enge ziekte en Paulus temporaalkwab epileptisch individu noemen..
Dat mag best. Als je het kunt bewijzen is daar niks mis mee. Het is al vaker gezegd: Het gaat er niet om wat bepaalde users beweren, het gaat erom hoe ze het menen te moeten verwoorden. Door het zonder (medische of historische) onderbouwing te presenteren als absoluut feit en daaraan hun hele verdere oeuvre op te hangen.
pi_26513483
quote:
Het gaat erom dat het ongestaaft wordt neergezet. Als mensen hier bijvoorbeeld gaan roepen dat Jezus een homosexuele hoerenloper was, dan wil je ook graag wat argumentatie.
pi_26569921
quote:
Op schreef Haushofer het volgende:

grapje met einstein
en nog een grapje met einstein
Oh.....mijn God, wat erg
pi_26575127
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Oh.....mijn God, wat erg
Ik schrok ook. (Aankomende?) beroepsdeformatie in extreme vorm.
pi_26577311
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Oh.....mijn God, wat erg
Ja, leuk ej?
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:26:13 #197
60090 Akkersloot
pi_26627223
quote:
Onder pol is de policy dat je over politieke figuren alles mag zeggen maar niet over je mede-users. Vraag me af waarom dat niet voor (al dan niet bestaan hebbende) religieuze figuren geldt. Religie is immers gewoon politiek.

Onverminderd natuurlijk het feit dat wanneer iemand zegt visioenen gehad te hebben en ik niet geloof dat die visioenen goddelijke boodschappen waren ik gewoon mag zeggen dat die personen met die "visioenen" geestesziek waren. Dat is gewoon onderbouwd. Integenstelling tot je bewering dat ik schizofreen ben.

"Hij zegt dat Mohammed en Paulus (geef toch eens toe minimaal een van de twee, of had god last van een meer-persoonlijkheidssyndroon) geestesziek waren en dus mag ik het zelfde ook zeggen over Akkersloot" is geen onderbouwing.
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:28:41 #198
60090 Akkersloot
pi_26627296
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat mag best. Als je het kunt bewijzen is daar niks mis mee. Het is al vaker gezegd: Het gaat er niet om wat bepaalde users beweren, het gaat erom hoe ze het menen te moeten verwoorden. Door het zonder (medische of historische) onderbouwing te presenteren als absoluut feit en daaraan hun hele verdere oeuvre op te hangen.
Mijn topic "Straft God kinderen van 'foute' ouders ? " staat los van het feit dat ik Mohammed en Paulus (vanwege hun "visioenen") geestesziek noem.
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:29:06 #199
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26627312
onderbouwd? Ik zie je nergens onderbouwen dat ze geestesziek waren, slechts aannemen dat het geen goddelijke ingevingen waren. Dan blijven meerdere opties open: Leugenaars, geesteszieken, trippende mensen, verzin maar raak. Als jij beweert dat ze geestesziek zijn, en dat derhalve het trippen of het liegen wegvalt, moet je dat natuurlijk ook kunnen onderbouwen
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 1 mei 2005 @ 10:16:08 #200
66444 Lord_Vetinari
pi_26635614
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:29 schreef DionysuZ het volgende:
onderbouwd? Ik zie je nergens onderbouwen dat ze geestesziek waren, slechts aannemen dat het geen goddelijke ingevingen waren. Dan blijven meerdere opties open: Leugenaars, geesteszieken, trippende mensen, verzin maar raak. Als jij beweert dat ze geestesziek zijn, en dat derhalve het trippen of het liegen wegvalt, moet je dat natuurlijk ook kunnen onderbouwen
He, dat is "omkering van bewijslast" hoor in Akkersloot's droomwereldje. Volgens hem mag hij dit roepen en moeten gelovigen maar bewijzen dat hij het fout heeft. Dit ondanks regel 1 in de wetenschap, die onderbouwing van stellingen eist, maar dat geeft allemaal niks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')