Wie zegt dat. God interesseert het niet dat wij nietige wezentjes wel of niet in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:20 schreef ParadiseLost het volgende:
Net als jij God niet kunt zien als een non-fictief figuur..
Ah, een Messias-complex. Akkersloot stelt zichzelf op gelijke voet met God. Kan iemand Paviljoen 3 in gereedheid brengen, voordat hij over water wil gaan lopen of zo?quote:Op zondag 24 april 2005 08:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wie zegt dat. God interesseert het niet dat wij nietige wezentjes wel of niet in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.
Sinds wanneer is een filosofie over God hebben gelijk aan je op gelijke voet stellen met Godquote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[het interesseert God niet dat wij nietige wezentjes in hem geloven en derhalve interesseert het mij niet.]
Ah, een Messias-complex. Akkersloot stelt zichzelf op gelijke voet met God. Kan iemand Paviljoen 3 in gereedheid brengen, voordat hij over water wil gaan lopen of zo?
Kun je ook ff die toon indimmen, Akker? Laat je niet zo opjutten man.quote:Akkersloot
En jij moet helemaal je grote bek houden áls ik zou zeggen dat ik een profeet ben...
Dus je geeft toe dat Akkerslotisme religieus dogmatisme is ?quote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef Akkersloot het volgende:
En jij moet helemaal je grote bek houden áls ik zou zeggen dat ik een profeet ben. Aangezien jij mij een kruistocht tegen religies verwijt, moet jij dat zelfde ook niet tegen de akkersloot-religie doen.
Nee echt niet. Als L_V mij een complex verwijt, pak ik hem mooi terugquote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Haushofer het volgende:
Kun je ook ff die toon indimmen, Akker? Laat je niet zo opjutten man.
Wat betekent het woordje "áls" volgens jequote:Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Bluesdude het volgende:
Dus je geeft toe dat Akkerslotisme religieus dogmatisme is ?
Hou je koest, ik was al aan het editten, hoorquote:Op maandag 25 april 2005 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
edit Alicey : Post boven je reactie lezen a.u.b.
Wat doe je aangebrand.quote:Op maandag 25 april 2005 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hou je koest, ik was al aan het editten, hoor![]()
Ja, ik heb hoofdpijnquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vlug een aspirientje dan maar [afbeelding].
Dat mag best. Als je het kunt bewijzen is daar niks mis mee. Het is al vaker gezegd: Het gaat er niet om wat bepaalde users beweren, het gaat erom hoe ze het menen te moeten verwoorden. Door het zonder (medische of historische) onderbouwing te presenteren als absoluut feit en daaraan hun hele verdere oeuvre op te hangen.quote:Op maandag 25 april 2005 20:50 schreef ParadiseLost het volgende:
* ParadiseLost vraagt zich af waarom je niet iemand mag uitmaken voor scizofreen, MPD'er of wat voor enge ziekte en Paulus temporaalkwab epileptisch individu noemen..
Het gaat erom dat het ongestaaft wordt neergezet. Als mensen hier bijvoorbeeld gaan roepen dat Jezus een homosexuele hoerenloper was, dan wil je ook graag wat argumentatie.quote:Op maandag 25 april 2005 20:50 schreef ParadiseLost het volgende:
* ParadiseLost vraagt zich af waarom je niet iemand mag uitmaken voor scizofreen, MPD'er of wat voor enge ziekte en Paulus temporaalkwab epileptisch individu noemen..
Ja, leuk ej?quote:
Onder pol is de policy dat je over politieke figuren alles mag zeggen maar niet over je mede-users. Vraag me af waarom dat niet voor (al dan niet bestaan hebbende) religieuze figuren geldt. Religie is immers gewoon politiek.quote:Op maandag 25 april 2005 20:50 schreef ParadiseLost het volgende:
Mijn topic "Straft God kinderen van 'foute' ouders ? " staat los van het feit dat ik Mohammed en Paulus (vanwege hun "visioenen") geestesziek noem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat mag best. Als je het kunt bewijzen is daar niks mis mee. Het is al vaker gezegd: Het gaat er niet om wat bepaalde users beweren, het gaat erom hoe ze het menen te moeten verwoorden. Door het zonder (medische of historische) onderbouwing te presenteren als absoluut feit en daaraan hun hele verdere oeuvre op te hangen.
He, dat is "omkering van bewijslast" hoor in Akkersloot's droomwereldje. Volgens hem mag hij dit roepen en moeten gelovigen maar bewijzen dat hij het fout heeft. Dit ondanks regel 1 in de wetenschap, die onderbouwing van stellingen eist, maar dat geeft allemaal niks..quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:29 schreef DionysuZ het volgende:
onderbouwd? Ik zie je nergens onderbouwen dat ze geestesziek waren, slechts aannemen dat het geen goddelijke ingevingen waren. Dan blijven meerdere opties open: Leugenaars, geesteszieken, trippende mensen, verzin maar raak. Als jij beweert dat ze geestesziek zijn, en dat derhalve het trippen of het liegen wegvalt, moet je dat natuurlijk ook kunnen onderbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |