Wat levert het op?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Beste DionysuZ,
Wat is er mis aan haat tegen een kinderverkrachter, sekteleider die met aparte leefregels voor vrouwen hen verantwoordelijk laat houden als een man zijn handen niet thuis kan houden, demoniseerder van niet-sekteleden, massamoordenaar en slavenhandelaar?
Zeker wel. Neem dat maar van mij aan.quote:
Dat kritiek op een bepaalde sekteleider haat tegen de slachtoffers van die sekteleider in houdt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb geen religie.
Die vindt dat je geen haat mag hebben tegen een kinderverkrachter, sekteleider, slavenhandelaar en masamoordenaar.quote:
Als ik vind dat een user over de schreef gaat, post ik dat gewoon in de wfl feedback.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:43 schreef DionysuZ het volgende:
trouwens.. dit hoort in het akkersloot feedback topic
Ik zeg niet dat je het niet mag hebben, ik zeg wel dat het nog nooit zinvol is gebleken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Die vindt dat je geen haat mag hebben tegen een kinderverkrachter, sekteleider, slavenhandelaar en masamoordenaar.
Het gaat hier in de feedback er niet om of het wel of niet iets oplevert. Het gaat er alleen om ofdat het wel door de beugel kan "om elke post te vullen met haat".quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[haat tegen een kinderverkrachter]
Wat levert het op?
het probleem is dat je dat van iedere user die ook maar IETS zegt vindt en dan hiernaartoe komt. Ik vind dat ik nergens over de schreef ben gegaan. Ja ik heb gezegd dat je posts vol haat zitten maar je hebt net zelf toegegeven dat je mohammed haat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als ik vind dat een user over de schreef gaat, post ik dat gewoon in de wfl feedback.
Ik heb nog steeds dezelfde rechten.
Dit is het feedback topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet mag hebben, ik zeg wel dat het nog nooit zinvol is gebleken.
WAAR? en ik heet DionysuZ, niet Dionisysquote:Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims.
Lees mijn posts. Ik zeg duidelijk dat daar niets mis aan is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:54 schreef DionysuZ het volgende:
maar je hebt net zelf toegegeven dat je mohammed haat.
Ik vraag me af waarom je dat uberhaupt zou willen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat hier in de feedback er niet om of het wel of niet iets oplevert. Het gaat er alleen om ofdat het wel door de beugel kan "om elke post te vullen met haat".
Plaat, beton.quote:En het antwoord is dat haat tegen een kinderverkrachtende sekteleider wel degelijk door de beugel kan op een forum. Het is in elk geval een lage streek om haat tegen een kinderverkrachter op een lijn te zetten met haat tegen de slachtoffers van die sekteleider (moslims dus).
Haha, kerel, over de schreef? Je weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dit is het feedback topicDeze kwestie dus alleen behandelen betreffende het naleven van de forum regels. Iemand hoeft niet verweten te worden dat hij haat heeft tegen een kinderverkrachtende sekteleider.
Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims. Hij gaat daarmee duidelijk over de schreef.
Dit is inderdaad het feedback topic. Hier wordt ook de vraag behandeld waarom je zoiets zou willen terwijl ik er geen voordelen in zie. Het staken van uitingen die niet constructief werken is namelijk een oplossing die imo beter is dan dat ik zeg wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dit is het feedback topicDeze kwestie dus alleen behandelen betreffende het naleven van de forum regels.
Muur, kaatsen, bal.quote:Iemand hoeft niet verweten te worden dat hij haat heeft tegen een kinderverkrachtende sekteleider.
Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims. Hij gaat daarmee duidelijk over de schreef.
Als gevolg van deze postquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef DionysuZ het volgende:
[haat tegen moslims]
WAAR? en ik heet DionysuZ, niet Dionisys
Je hebt het hier over moslims.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef DionysuZ het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat moslims zich aangevallen vinden door de woorden en zinnen van akkersloot, en daardoor zelf disrespectvol reageren waardoor akkersloot weer meer voer heeft om in een feedback topic tegen die persoon in te gaan. Zelfs IK als ongelovige voel de haat die akkersloot in iedere post neerpleurt.
quote:(Wetboek van Strafrecht)
Artikel 147
Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft:
1°.
hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat;
Doe er je voordeel mee.quote:Om het maar even compleet te maken: we zijn geen politiemannen, noch babysits. En hebben dus geen zin in discussies, vermaningen, laatste kansen etc.
Er is dus de kans dat men er acuut af vliegt. Onaardig? Ja. Maar is niet zo bedoeld: we willen wat de meerderheid hier wil: een schoon forum.
Het is dan ook niet bedoeld als straf: we zijn geen opvoeders. Een ieder mag doen wat hij/zij wil. Alleen niet hier
Ik zal op jou maar geen kritiek uitoefenen. Je hebt in je ondertitel immers staan "Heilige Maagd". En kritiek op de Heilige Maagd kan mij immers dankzij Lord_Vetinari een aanklacht opleveren wegens het wetsartikel op de smalende godslastering.quote:
Zeggen dat iemand vervuld is van haat tegen moslims noem ik geen schoon forum.quote:
Ja, alle mensen doen lelijk tegen jou, terwijl jij zo lief doet. Ik snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand vervuld is van haat tegen moslims noem ik geen schoon forum.![]()
Als je meent dat kinderverkrachter Mohammed echt in strijd is met het wetsartikel op de smalende godslastering doe je maar aangifte.quote:
Jij hebt echt niet door wat een opmerking als "jij bent vervult van haat tegen moslims" in houdt, is het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:16 schreef Haushofer het volgende:
Ja, alle mensen doen lelijk tegen jou, terwijl jij zo lief doet. Ik snap er ook niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |