abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:41:25 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811090
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Beste DionysuZ,

Wat is er mis aan haat tegen een kinderverkrachter, sekteleider die met aparte leefregels voor vrouwen hen verantwoordelijk laat houden als een man zijn handen niet thuis kan houden, demoniseerder van niet-sekteleden, massamoordenaar en slavenhandelaar?
Wat levert het op?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:41:48 #227
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26811096
Je mag best zeggen dat Mohammed met zijn visoenen geestesziek was.
Net zo mag een moslim of een niet-moslim zeggen dat mohammed een profeet was.
Voor beide stellingen zijn evenveel bewijzen. Heb je meer bewijzen? Leg die dan op tafel, maar dat doe je niet.

Je mag best zeggen dat mohammed een pedofiel was, daar ben ik ook nergens tegenin gegaan.
Maar als je hem een kinderVERKRACHTER noemt, beoordeel je hem vanuit de huidige, westerse moraal. In india worden 90% van de mensen uitgehuwelijkt, en vindt iedereen het not done als iemand zijn eigen partner uitkiest. Dat is een andere cultuur en het merendeel vindt het goed, dat was destijds ook. Je kunt een cultuur niet veroordelen vanuit een andere cultuur. Destijds was het heel normaal om met jonge meisjes te trouwen, om meerdere vrouwen te hebben. Dat we dat nu not done vinden is een heel andere zaak.

Waar heb ik je voor één brok haat uitgemaakt? Leg me geen woorden in de mond. En mijn enige argument? Selectief lezen noemen ze dat.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_26811114
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zeker niet.
Zeker wel. Neem dat maar van mij aan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:42:48 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811117
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nog zo één.
Nog zo een wat?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:43:04 #230
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26811127
trouwens.. dit hoort in het akkersloot feedback topic
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:43:13 #231
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26811133
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb geen religie.
Dat kritiek op een bepaalde sekteleider haat tegen de slachtoffers van die sekteleider in houdt.

Maar waarschijnlijk verdedig je die kinderverkrachter en massamoordenaar iets te veel. Dat noem ik ook een religie.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:44:38 #232
60090 Akkersloot
pi_26811165
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nog zo een wat?
Die vindt dat je geen haat mag hebben tegen een kinderverkrachter, sekteleider, slavenhandelaar en masamoordenaar.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:48:48 #233
60090 Akkersloot
pi_26811267
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:43 schreef DionysuZ het volgende:
trouwens.. dit hoort in het akkersloot feedback topic
Als ik vind dat een user over de schreef gaat, post ik dat gewoon in de wfl feedback.

Ik heb nog steeds dezelfde rechten.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:50:42 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811306
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die vindt dat je geen haat mag hebben tegen een kinderverkrachter, sekteleider, slavenhandelaar en masamoordenaar.
Ik zeg niet dat je het niet mag hebben, ik zeg wel dat het nog nooit zinvol is gebleken.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:53:00 #235
60090 Akkersloot
pi_26811365
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:

[haat tegen een kinderverkrachter]

Wat levert het op?
Het gaat hier in de feedback er niet om of het wel of niet iets oplevert. Het gaat er alleen om ofdat het wel door de beugel kan "om elke post te vullen met haat".

En het antwoord is dat haat tegen een kinderverkrachtende sekteleider wel degelijk door de beugel kan op een forum. Het is in elk geval een lage streek om haat tegen een kinderverkrachter op een lijn te zetten met haat tegen de slachtoffers van die sekteleider (moslims dus).
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:54:04 #236
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26811393
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als ik vind dat een user over de schreef gaat, post ik dat gewoon in de wfl feedback.

Ik heb nog steeds dezelfde rechten.
het probleem is dat je dat van iedere user die ook maar IETS zegt vindt en dan hiernaartoe komt. Ik vind dat ik nergens over de schreef ben gegaan. Ja ik heb gezegd dat je posts vol haat zitten maar je hebt net zelf toegegeven dat je mohammed haat.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:57:20 #237
60090 Akkersloot
pi_26811448
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je het niet mag hebben, ik zeg wel dat het nog nooit zinvol is gebleken.
Dit is het feedback topic Deze kwestie dus alleen behandelen betreffende het naleven van de forum regels. Iemand hoeft niet verweten te worden dat hij haat heeft tegen een kinderverkrachtende sekteleider.
Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims. Hij gaat daarmee duidelijk over de schreef.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:57:57 #238
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26811460
quote:
Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims.
WAAR? en ik heet DionysuZ, niet Dionisys
  zaterdag 7 mei 2005 @ 21:59:24 #239
60090 Akkersloot
pi_26811493
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:54 schreef DionysuZ het volgende:

maar je hebt net zelf toegegeven dat je mohammed haat.
Lees mijn posts. Ik zeg duidelijk dat daar niets mis aan is.

Nu nog een verklaring graag voor je opmerking dat ik moslims haat.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:00:04 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811512
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het gaat hier in de feedback er niet om of het wel of niet iets oplevert. Het gaat er alleen om ofdat het wel door de beugel kan "om elke post te vullen met haat".
Ik vraag me af waarom je dat uberhaupt zou willen.
quote:
En het antwoord is dat haat tegen een kinderverkrachtende sekteleider wel degelijk door de beugel kan op een forum. Het is in elk geval een lage streek om haat tegen een kinderverkrachter op een lijn te zetten met haat tegen de slachtoffers van die sekteleider (moslims dus).
Plaat, beton.
pi_26811531
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dit is het feedback topic Deze kwestie dus alleen behandelen betreffende het naleven van de forum regels. Iemand hoeft niet verweten te worden dat hij haat heeft tegen een kinderverkrachtende sekteleider.
Maar Dionisys had ook vermeld dat ik haat zou hebben tegen over moslims. Hij gaat daarmee duidelijk over de schreef.
Haha, kerel, over de schreef? Je weet niet waar je het over hebt
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:01:55 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811541
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dit is het feedback topic Deze kwestie dus alleen behandelen betreffende het naleven van de forum regels.
Dit is inderdaad het feedback topic. Hier wordt ook de vraag behandeld waarom je zoiets zou willen terwijl ik er geen voordelen in zie. Het staken van uitingen die niet constructief werken is namelijk een oplossing die imo beter is dan dat ik zeg wat wel en niet mag.
quote:
Iemand hoeft niet verweten te worden dat hij haat heeft tegen een kinderverkrachtende sekteleider.
Muur, kaatsen, bal.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:10:42 #243
60090 Akkersloot
pi_26811738
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef DionysuZ het volgende:

[haat tegen moslims]

WAAR? en ik heet DionysuZ, niet Dionisys
Als gevolg van deze post
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef DionysuZ het volgende:
Ik vind het helemaal niet gek dat moslims zich aangevallen vinden door de woorden en zinnen van akkersloot, en daardoor zelf disrespectvol reageren waardoor akkersloot weer meer voer heeft om in een feedback topic tegen die persoon in te gaan. Zelfs IK als ongelovige voel de haat die akkersloot in iedere post neerpleurt.
Je hebt het hier over moslims.

Of wil je mij wijsmaken dat je, met deze post, bij Godslasteraar in beklag ga dat ik Mohammed beledig. Echt de uitgesproken persoon daarvoor, vindt je niet.

Deze post wordt gewoon gelezen als bedoeld haat tegen moslims. Maar als je dat tegenspreekt is voor mij deze kwestie afgesloten (en met haat tegen een kinderverkrachtende sekteleider, daar is niets mis mee).
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:13:14 #244
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26811796
Dan hier toch ook maar even:
quote:
(Wetboek van Strafrecht)

Artikel 147

Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft:

1°.
hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat;
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:13:56 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26811809
Graag wil ik even nogmaals benadrukken dat ik we (Haus en ik dus) het leuk zou vinden wanneer men zich iets volwassener zou gedragen. Oftewel, op een normale manier discussieren, en niet klagen over elke vinger die jou aanraakt, vooral niet als je er zelf niet voor terugdeinst om een hand uit te steken.

Dit deel van de FAQ leek mij dan ook toepasselijk:
quote:
Om het maar even compleet te maken: we zijn geen politiemannen, noch babysits. En hebben dus geen zin in discussies, vermaningen, laatste kansen etc.
Er is dus de kans dat men er acuut af vliegt. Onaardig? Ja. Maar is niet zo bedoeld: we willen wat de meerderheid hier wil: een schoon forum.
Het is dan ook niet bedoeld als straf: we zijn geen opvoeders. Een ieder mag doen wat hij/zij wil. Alleen niet hier
Doe er je voordeel mee.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:14:16 #246
60090 Akkersloot
pi_26811821
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:42 schreef Alicey het volgende:
Nog zo een wat?
Ik zal op jou maar geen kritiek uitoefenen. Je hebt in je ondertitel immers staan "Heilige Maagd". En kritiek op de Heilige Maagd kan mij immers dankzij Lord_Vetinari een aanklacht opleveren wegens het wetsartikel op de smalende godslastering.

zaterdag 7 mei 2005 @ 22:15:49 #247
60090 Akkersloot
pi_26811859
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:13 schreef Alicey het volgende:
Doe er je voordeel mee.
Zeggen dat iemand vervuld is van haat tegen moslims noem ik geen schoon forum.
pi_26811878
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:15 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zeggen dat iemand vervuld is van haat tegen moslims noem ik geen schoon forum.
Ja, alle mensen doen lelijk tegen jou, terwijl jij zo lief doet. Ik snap er ook niks van.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:18:55 #249
60090 Akkersloot
pi_26811925
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan hier toch ook maar even:
[..]
Als je meent dat kinderverkrachter Mohammed echt in strijd is met het wetsartikel op de smalende godslastering doe je maar aangifte.

Ik zie de wet op de smalende godslastering als een partijdige beperking van vrije meningsuiting, en derhalve fascisme. Maar daar heb jij met je "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" "is de definitie van zelfverdediging" vast geen moeite mee

Je kan natuurlijk ook Mohammed B. vrijlaten.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:20:20 #250
60090 Akkersloot
pi_26811966
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:16 schreef Haushofer het volgende:
Ja, alle mensen doen lelijk tegen jou, terwijl jij zo lief doet. Ik snap er ook niks van.
Jij hebt echt niet door wat een opmerking als "jij bent vervult van haat tegen moslims" in houdt, is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')