quote:
op 02-27-2000 om 01:53 AM schreef Djeez het volgende:
Ik weet dat iedereen zich wel ergert aan een bepaalde artiest of muziekstijl, dus kom maar op!
Zelf heb ik een gruwelijke teringhekel aan alles wat maar R en B is, aan jonge sletjes als Britney en Christina en aan onze gezellige oosterbuur Heino en andere Schalgerzangers. ( Sorry Ludo) Toch luister ik nog liever naar Frans Bauer dan naar zo'n goedkoop R en B-sletje of homo. Maar vertel me nu es jullie muziekergernissen.
Zo en hier weer lekker verder over R&B enzo!
Slotje please!
Dennis
quote:
op 03-03-2000 om 10:48 AM schreef BooBooSan het volgende:
Sorry m'neer de moddereter, toen ik begon stond die van Jewel er nog niet.Slotje please!
Ja, sorry m'neer de moddereter toen ik begon stond die van BooBooSan er ook nog niet.
Maar doe maar geen slotje op deze want die van mij is verdwenen.
* Jewel had gewoon een slotje op haar topic ook afdoende gevonden!!!!!!.
------------------
Groetjes van Jewel.
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Maart 2000).]
quote:
op 03-03-2000 om 11:41 AM schreef Is2Funky het volgende:
Om maar met Doordevil te spreken: de kromste songteksten ooit van Van Dik Hout: Het is niet erg dat je soms de fout in gaat...
en meer van dat valse gekweel van die Buitenhuis, die zijn tanende zangkwaliteiten probeert te vedoezelen door een verbond te sluiten met Acda en De Munnik (onder het mom van: if you can't beat them....)
Echt niet begrepen dat dit bandje ooit uit de oefenruimte heeft mogen komen.
Wow! Gronden waar je dit op baseert, aub?? Ik kan me voorstellen dat je niet van Van Dik Hout houdt () maar je kritiek slaat nergens op. Grote delen van hun teksten zijn juist wel heel mooi. (Drank is een priester, de kroeg is een kerk, waar ik in stile mijn gebeden lijd. Dus zeg me zuster, wanneer kruis je mijn weg, dan neem ik een slok zodat je mooier lijkt...)
Je kan zeiken wat je wilt, maar misschien is het wel gewoon zo dat je er alleen maar niet van houdt.
Met punk is het totaal iets anders, dat zuigt gewoon... Op Bad Religion en Therapy? (als je dat punk mag noemen) na, heb ik eigenlijk nooit een intelligente punkband mogen bewonderen.
Weten die punkjongens soms niet wat akkoorden zijn ofzo??
Dennis
maar vooral Vengaboys
toch hou ik er wel van, vind de bieuwste "Dromendief" errug mooi, ook de tekst!
quote:ten eerste: spreek voor jezelf en laat een ander dat niet doen en bovendien als je van beide "groepen" samen ("De Poema's") de geschiedenis kende zou je zo'n opmerking niet eens maken.
...Om maar met Doordevil te spreken...
Meer BAGGER : Sletje Spears, Christina Agueliria [ofzo], Abel uughg , Five, Westlife, Shania Twain, Mariah Carey, Rollergirl, Volumia[heeft niet lang te leven], Marco Borsato, DJ? Jurgen , Blink182
, van Brand-Hout, Aqua, and the list goes on.
quote:
Om maar met Doordevil te spreken: de kromste songteksten ooit van Van Dik Hout: Het is niet erg dat je soms de fout in gaat...
en meer van dat valse gekweel van die Buitenhuis, die zijn tanende zangkwaliteiten probeert te vedoezelen door een verbond te sluiten met Acda en De Munnik (onder het mom van: if you can't beat them....)
Echt niet begrepen dat dit bandje ooit uit de oefenruimte heeft mogen komen.Dennis
Je kan altijd nog naar robbert long toe...... .
Maar vandikhout is toch zeker de beste nederlandse band van de laatste 15 jaar.
Dennis
PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)
Dennis
PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)
quote:
op 03-13-2000 om 04:30 PM schreef Is2Funky het volgende:
1...Over smaak valt te twisten...
2... PS wat de historie van de Poema's? (het clipje op TV is een verzinsel of wist je dat niet?)...
Over punt 1 heb je inderdaad gelijk: Ik vind Martin Buitenhuis namelijk wel mooi zingen (vol emotie en oprecht).
Over punt 2: Ik heb geen idee wat je voor clipje bedoelt. Ik weet alleen dat ze wel eens vaker samen gespeeld hebben en dat dit géén poging was van VDH om A&dM te overtroeven.
quote:
op 03-13-2000 om 08:17 PM schreef Sweetheart het volgende:
Over punt 1 heb je inderdaad gelijk: Ik vind Martin Buitenhuis namelijk wel mooi zingen (vol emotie en oprecht).
Over punt 2: Ik heb geen idee wat je voor clipje bedoelt. Ik weet alleen dat ze wel eens vaker samen gespeeld hebben en dat dit géén poging was van VDH om A&dM te overtroeven.
Het clipje waarin door oa Spijkerman en De Leeuw (Paul) gespeeld wordt dat er een jeugdbandje bestond dat de Poema's heette. De huidige Poema's zijn dan zgn. een reunie van het stel.
En inderdaad, ik vind je geen slechter mens wanneer je Buitenhuis wel mooi vindt zingen al is dat voor mij moeilijk voor te stellen (maar alla... de topicplaatser vroeg me welke muziek ik vreselijk vind..)
Dennis
En Sugar-Lee hooper. Niet omdat ze lesbisch is. Ze is gewoon iets te gezellig....
quote:
Wow! Gronden waar je dit op baseert, aub?? Ik kan me voorstellen dat je niet van Van Dik Hout houdt () maar je kritiek slaat nergens op. Grote delen van hun teksten zijn juist wel heel mooi. (Drank is een priester, de kroeg is een kerk, waar ik in stile mijn gebeden lijd. Dus zeg me zuster, wanneer kruis je mijn weg, dan neem ik een slok zodat je mooier lijkt...)
Je kan zeiken wat je wilt, maar misschien is het wel gewoon zo dat je er alleen maar niet van houdt.
Hoezo 'kom bij me liggen ik heb het koud gehahad'? Dan is dat mokkel mooi te laat. Donder dan maar weer op. Waar was dat mens toen hij het echt koud hahad? Sjongejonge.
of deze, die mij echt bosbrand in mijn liezen bezorgt:
Zo vaag heb ik het werkelijk nog nooit gehoord. Volgens die redenatie zou je ook WEL kunnen leven zonder niets of alles. Of MET alles of niets of MET niets of alles.
Of alles.
Of niets.
Djiezus... ik kan me zoooo opvreten over dit soort semi-diepzinnig gezanik dat ook maar meteen klakkeloos mooi wordt gevonden omdat het als je er niet over nadenkt op het eerste gehoor best mooi LIJKT.
Iemand zei ook: 'Beste band van de afgelopen 15 jaar'? Ik denk dat je dan nog wat plaatjes moet luisteren ter vergelijking.
V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 14 Maart 2000).]
quote:
op 03-10-2000 om 08:35 PM schreef McPhisto het volgende:
Maar vandikhout is toch zeker de beste nederlandse band van de laatste 15 jaar.
quote:
[b]op 03-14-2000 om 11:09 AM schreef Love Mae King het volgende: [/b
Dan vlak je wel Roberto Jacquetti and the Scooters uit JA!! En de Jazzpolitie, en VOF de Kunst......DAT ZIJN PAS NEDERLANDSE BANDS VAN ALLURE
Vergeet je The Shorts niet, LMK? ('Comment ça va?'....etcetera)
quote:
op 03-14-2000 om 09:12 PM schreef Sweetheart het volgende:
Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag en om de anti- of pro-VanDikHout discussie te stoppen; waar ik dus echt een hekel aan heb is BZN, Jantje Smit, enz. Kortom die hele vreselijke palingsound.
Dennis
quote:
... en ik dus aan VanDik Hout...![]()
V
Enkele voorbeelden: 5ive, backstreet boys, jongensbandjes in het algemeen. En natuurlijk de venga boys.
En voor diegene die nog nooit intelligente punkbands hebben gehoord het volgende: luister eens naar Propagandhi, en ook NOFX heeft een paar serieuze nummers gemaakt, zoals de nieuwe The Decline (plug plug ). Neemt niet weg dat NOFX ook een hoop ongein heeft gemaakt, maar ja
.
Greetz......
Ik snap wel dat zij, door hun anarchistische houding, een belangrijke plaats innemen in de geschiedenis van de popmuziek, maar.... wat een k*tmuziek!
Ze konden amper een instrument vasthouden, laat staan hun gitaren stemmen. Elk nummer op 'Never mind the Bollocks' bestaat uit dezelfde drie (valse) accoorden. Bovendien zijn de teksten van een dergelijk infantiel niveau dat top 40-artiesten er nog wat van kunnen leren.
Ik heb helemaal geen hekel aan punk of punk-rock, maar de Sex Pistols...: YUCK! Wat een amateuristisch gepruts!
Ik ben naar een concert geweest en Dinand kan dus echt goed zingen (en is fijn om naar te kijken). De nummers die ze uitgebracht hebben vind ik de minste van de hele cd. Veel mensen hebben een verkeerde indruk.
quote:
op 03-20-2000 om 09:54 PM schreef Barbarella het volgende:
Mij bekruipen de rillingen wanneer ik Mariah Carey haar zoetgevooisde stem op hoor zetten
Het is dat zijn naam op het hoesje staat, want anders zou ik zweren dat dit een of andere R&B-pooier was.
Voor het gitaarspel hoef je dit wanprodukt absoluut niet te kopen, want dat blijft beperkt tot versierseltjes over slappe beats en plastic keyboards (Waar is die vette Hammond B3 gebleven, Carlos?) Bovendien erger ik me kapot aan de bijdragen van zgn. hippe artiesten als Lauryn Hill en Wyclef, die ook alleen maar meedoen voor de $$$.
Nee, de juryleden van de Grammy-awards moeten hun oren eens ernstig laten uitspuiten. Oude Santana (de eerste, Abraxas, Caravanserai) mag ik graag horen, maar deze cd is alleen geschikt als laxeermiddel.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 24 Maart 2000).]
En nu hebben ze er ook nog een reclame aan vastgeplakt BAH
WAAROM HOREN WE DAN ZOVEEL VAN DIE BAGGER OP DE RADIO ?!?!?!?!
Okee, er zijn vast genoeg mensen hier die daar wel graag naar luisteren (geef het maar toe!), maar muziek die zoveel ergernis oproept hoort toch eigenlijk niet op de radio. En anders moeten ze in Hilversum ook maar wat meer black metal, free jazz, industrial of symfo draaien om te zorgen dat elke Nederlandse bevolkingsgroep evenredig getreiterd wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 26 Maart 2000).]
quote:
op 03-26-2000 om 07:23 PM schreef Zanderrr het volgende:
WAAROM HOREN WE DAN ZOVEEL VAN DIE BAGGER OP DE RADIO ?!?!?!?!
vanwege al die bagger luister ik bijna nooit meer naar de radio. Alleen heeel soms naar Kink FM, als ik ff cd aan het verwisselen ben.
Tokus
Vooral als dezelfde 'Megahit' voor de duizendste keer op een dag langskomt. Dan ben ik echt in staat om het ding gewoon van driehoog het raam uit te smijten. Je kan zelfs de beste nummers verpesten door ze te vaak achter elkaar te draaien.
's Middags vind ik de muziekprogrammering het allerslechtst want dan hoor je echt alleen maar junk uit de Top-40. Hoe hoger een plaatje genoteerd staat, hoe meer het op mijn zenuwen werkt. En echt niet omdat Top-40 muziek 'commercieel' is, maar omdat het altijd debiliserende 'lalala'-plaatjes zijn (Five, Britney etc.) Ik heb, denk ik, echt wel een brede muzieksmaak, maar ik kan in de hitlijsten maar met moeite vijf platen aanwijzen die ik goed vind.
Zo, ik heb weer even lekker kunnen afgeven.. Een troost: het had ook Radio 538 kunnen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr (Datum 27 Maart 2000).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |