?, dus helemaal geen gelijke kappen eigenlijk...quote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef vdo28 het volgende:
De nuance die je moet aanbrengen is dat het geval van de marrokaanse jeugd al wat langer speelt...
Oh ja?quote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef vdo28 het volgende:
De nuance die je moet aanbrengen is dat het geval van de marrokaanse jeugd al wat langer speelt...
wat is er mis met namen geven? Het zijn immers jongeren die Lonsdale dragen als uiting van hun vermeent extremismequote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef vdo28 het volgende:
Ja, min of meer....
En stop eens met dat lonsdale te roepen, roep maar extreem rechtse jongeren.
Loop eens niet zo kneuzig achter een kledingmerk aan.
Je zult maar stomtoevallig die kleren hebben, nu kun je ze niet eens meer normaal aan.
Daar ben ik het mee eens. Ik wist helaas zo snel even geen andere term en ik wilde graag aangeven dat ik het over de recenten ontwikkelingen heb. Als ik Lonsdale was dan zou ik een aantal grote media aanklagen voor het in discrediet brengen van hun naam. Verbieden moeten ze Lonsdale ook zeker niet.quote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef vdo28 het volgende:
Ja, min of meer....
En stop eens met dat lonsdale te roepen, roep maar extreem rechtse jongeren.
Loop eens niet zo kneuzig achter een kledingmerk aan.
Je zult maar stomtoevallig die kleren hebben, nu kun je ze niet eens meer normaal aan.
Das toch altijd zo als het rechts-extremisme gaat? Netzoals het dragen van een rood/wit/blauw vlaggetje op je bomberjack, dan was je ook gelijk een rechts-extremist.quote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef vdo28 het volgende:
Dat denk ik niet. In de plaatsen waar die jongeren vandaan komen zijn juist heel weinig marokaanse jongeren. Als dat zo zou zijn dan zou je ze juist heel veel in Rotterdam oid zien.quote:Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef FredvZ het volgende:
Ja, dus een Marokaan is hetzelfde als een Lonsdale jongere
Je vergeet dat de acties van de lonsdalejeugd een reactie is op de problematiek met de Marokaanse jongeren. Als we dat oplossen, dan zijn we ook van het probleem met de Lonsdale jongeren af.
Er is niets mis met namen geven, maar deze naam wordt door de media gegeven. Een sportmerk wat er eigenlijk niets mee te maken heeft is nu de dupe. Ze dragen ook allemaal bomberjacks, maar ze worden geen bomberjackjongeren genoemd. Je kan ze beter een naamgeven die slaat op hun denkbeelden oid, dan op een uiting ervan.quote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er mis met namen geven? Het zijn immers jongeren die Lonsdale dragen als uiting van hun vermeent extremisme
Voor een deel wel, maar zeker niet helemaal.quote:Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef FredvZ het volgende:
Ja, dus een Marokaan is hetzelfde als een Lonsdale jongere
Je vergeet dat de acties van de lonsdalejeugd een reactie is op de problematiek met de Marokaanse jongeren. Als we dat oplossen, dan zijn we ook van het probleem met de Lonsdale jongeren af.
Inderdaad, dat klopt toch ook?quote:Op zondag 10 april 2005 15:06 schreef schatje het volgende:
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Als Theo een beetje op zijn woorden had gelet zou hij nooit vermoord zijn. Als Wilders een beetje op zijn woorden let zou hij niet hoeven onder te duiken. Maar dan geldt dat argument natuurlijk niet.
Nee, het gaat er om dat mensen de rechtvaardiging van het gedrag halen uit het oorzaak-gevolg argument, daarmee de boel compleet omdraaiend, om zelfs hierbij nog de schuld bij marokkanen te kunnen leggen.quote:Op zondag 10 april 2005 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad, dat klopt toch ook?.
Als Van Gogh pizzabakker was geworden, was hij niet vermoord. Als Wilders braaf een backbencher zou zijn, zou hij niet hoeven onderduiken.
Het gaat hierbij niet om oorzaak-gevolg, maar om het feit of het gedrag gerechtvaardigd is, of verklaarbaar.
Een oorzaak of een reden zoeken, is wat anders dan een rechtvaardiging.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef kingmob het volgende:
Nee, het gaat er om dat mensen de rechtvaardiging van het gedrag halen uit het oorzaak-gevolg argument, daarmee de boel compleet omdraaiend, om zelfs hierbij nog de schuld bij marokkanen te kunnen leggen.
Ik zou willen dat er wat meer aandacht was voor de verklaringen. Die worden tegenwoordig al te gemakkelijk weggepoetst en wegbezuinigd.quote:Op zondag 10 april 2005 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Het gaat hierbij niet om oorzaak-gevolg, maar om het feit of het gedrag gerechtvaardigd is, of verklaarbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |