quote:Op zondag 10 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:ik sta in de H
p.s. trusten, sweet dreams etc.
quote:
Normaal gesproken werkt die mensenkennis ook wel redelijk, maar als je een keer grondig de mist ingaat...quote:je wacht dan wel lang af zeg
je moet wel een beeetje vertrouwens hebben in je mensenkennis...
he dammit.. ik sliep al
[ook uitgelokt/lurkt is]
Och. Hij dacht van mij dat ik een pot was, dus toen stonden we weer quittequote:Op zondag 10 april 2005 03:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arme jij!
nee...als B&J fan mag je blijvenquote:Op zondag 10 april 2005 03:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Och. Hij dacht van mij dat ik een pot was, dus toen stonden we weer quitte
Maareh, ik vind het een beetje eng om zomaar in jullie hechte groepje te posten, dus ik ga weer lurken
B&J fan mis ik even... 't is al laatquote:Op zondag 10 april 2005 03:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee...als B&J fan mag je blijvenen je bent beter dan dat Olav geval!
ik bedoeldeB&A natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2005 03:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
B&J fan mis ik even... 't is al laat![]()
En tja, beter dan olaf is al snel, geloof ik...
Moet ik nou ook dat lijstje invullen of is dat alleen voor echte homo's?
tss ook weer voor eerst dat ik hier kijk, maar je zat idd nog op msnquote:
oudspammer van dit topicquote:Op zondag 10 april 2005 03:57 schreef wonderer het volgende:
Oh, ja. Fan is nog zwak uitgedrukt, maar ach. Je moet wat met je leven.
En waik, hoop posts voor een lurker
quote:
quote:
'k Heb niet alle 1188 topics gelezenquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2005 03:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
'k Heb niet alle 1188 topics gelezen
* petre86 wenst PS ook trustenquote:Op zondag 10 april 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen Petre86 welterusten wenst
Ik vond al dat hij zo gek bromde de laatste tijd. Kennelijk is het nodig dat ik maandag naar Paradigit ren om m'n PC vol te proppen met extra ventilatoren.quote:Op zondag 10 april 2005 01:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar zijn hoge temperaturen nou echt zo dramatisch? Als ik kijk met "Everest Home Edition" dat programmaatje werd eens genoemd hier in DIG, dan zie ik het volgende:
Temperaturen:
Moederbord 42 °C (108 °F)
CPU 70 °C (158 °F)
Aux 39 °C (102 °F)
WDC WD800BB-00FJA0 44 °C (111 °F)
hij zei van niet dus dan zal het wel nietquote:Op zondag 10 april 2005 11:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, maar is-ie nou homo of niet..
Een pc gaat toch niet brommen als ie warm wordt?quote:Op zondag 10 april 2005 11:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vond al dat hij zo gek bromde de laatste tijd. Kennelijk is het nodig dat ik maandag naar Paradigit ren om m'n PC vol te proppen met extra ventilatoren.. Grmbl. Ik voel me dan net een tweakernerd ofzo.
.
quote:Op zondag 10 april 2005 12:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik droom alleen maar over de dood altijd
Ik ga natuurlijk geen duur betaald bier naar buiten gooien door m'n vinger in m'n strot te douwen.quote:Op zondag 10 april 2005 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vinger achter in je strot duwen is ook erg effectief
Vanmorgen had m'n lichaam het bier en de fiero al gerecycledquote:Op zondag 10 april 2005 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen duur betaald bier naar buiten gooien door m'n vinger in m'n strot te douwen.
Geilquote:
Hang er helemaal vanaf waar het steekt.quote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik m'n rechterknie tegen m'n rechterschouder doe, en ik buig dan m'n kin naar m'n borst, dan steekt het een beetje. Kan dat kwaad?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog iets opgescharreld vannacht?
Kortom, je kunt gewoon geen maat houden en je lichaam kan daar niet tegen.quote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanmorgen had m'n lichaam het bier en de fiero al gerecycled
't was alleen water en de paracetamols
Hetgeen moet doorgaan voor borstspier.quote:Op zondag 10 april 2005 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hang er helemaal vanaf waar het steekt.
De Rechter.. daar was Creno toch ook vannacht?quote:Op zondag 10 april 2005 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil
De muziek was wat minder dan de vorige keer (Eggie draaide stukken beter), een beetje lounge-club-achtig, niet echt swingend, maar er waren wel leuke bekenden, en we zijn daarna om 2:00 nog ff naar de Rechter gegaan en daar draaide ze SUPER lekker
quote:Op zondag 10 april 2005 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom, je kunt gewoon geen maat houden en je lichaam kan daar niet tegen.
quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Rechter.. daar was Creno toch ook vannacht?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef Ang3l het volgende:
O Vlarp... weet je wie d'r ook was? Kammie en... dinges.... van de KamKrant
Met een perskaartje. Getsie.... als het uitkomt dat het daar leuk is komen er straks allemaal van die expreszo nichtjes
Daarvoor is Eindhoven toch veel te ver weg?quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Met een perskaartje. Getsie.... als het uitkomt dat het daar leuk is komen er straks allemaal van die expreszo nichtjes
En alleen daarom al gebruik ik geen suiker in de koffie/thee.quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hetgeen moet doorgaan voor borstspier.
- Altijd als ik een slok thee wil nemen, dan krijg ik een steek in m'n oog.
- Misschien moet je het lepeltje uit het kopje halen.
O nee.. verkeerd gelezen.. dat was jij vannacht die het over de TRechter hadquote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]die heb ik dan weer niet gespot.
CRENO!!!
Ik wel suiker, onder het motto: alle beetjes helpen.quote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En alleen daarom al gebruik ik geen suiker in de koffie/thee.
- Wat gebruikt U bij uw koffie?
- Een gebakje.
Dit soort?quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Het zegt me dan weer helemaal niks..quote:Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef Cybart het volgende:
Erg lekker om mee wakker te worden: het nieuwe album van Singer/ Songwriter Jack Johnson (In Between Dreams)
Ja die heb ik een keer leren kennen op een dansblok in de Rechter, 2 compleet gestoorde wijvenquote:
*Jaloers is*quote:Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef Cybart het volgende:
Erg lekker om mee wakker te worden: het nieuwe album van Singer/ Songwriter Jack Johnson (In Between Dreams)
nee hoor, ik ben echt de hele avond in highstreet geweestquote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]die heb ik dan weer niet gespot.
CRENO!!!
Met een waaier ook echt...quote:
Ja dat wil je toch niet in je stoere semi-industriële ex-fabriek tijdelijke hippe lounge-club-tent!quote:
eeeeuw die zijn niet anatomisch correct!quote:
Eerste: mee eensquote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een waaier ook echt....
En zulke knokige schouders dienen m.i. in het publiek bedekt te worden.
Je snapt het niet.. In 't Bolke is dat nog héél hip!quote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een waaier ook echt....
En zulke knokige schouders dienen m.i. in het publiek bedekt te worden.
Ze kwamen vroeger ook van heinde en verre naar de DansSalon. Uit rotterdam, arnhem, maastricht etc.quote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarvoor is Eindhoven toch veel te ver weg?
Daar kom ik niet meer.quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Je snapt het niet.. In 't Bolke is dat nog héél hip!
quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze kwamen vroeger ook van heinde en verre naar de DansSalon. Uit rotterdam, arnhem, maastricht etc.
Nonsense. Is net als dat je zegt dat een dik iemand geen t-shirt mag dragen.quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het betreft een esthetische verplichting.
Waar stuiter jij nu dan?quote:Op zondag 10 april 2005 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer..
Alhoewel ik hoorde dat Kreator er weer naartoe wil.
Was een Hawaiaanse pro surfer maar kreeg een aanvaring met een hoge golf die hem bijna fataal werd, en toen is ie maar singer/songwriter geworden..quote:
Wat hap je lekker zeg...quote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsense. Is net als dat je zegt dat een dik iemand geen t-shirt mag dragen.
Is zijn lichaam, mag hij zelf weten. Als ik als hele dunne jongen een mouwloos shirt wil dragen omdat het fokking heet is in discotheken... dan doe ik dat. Als iemand zich stoort aan mijn uitstekende botten, graten en ribben.... dan kijkt ie maar lekker de andere kant op.
Ik ben z'n album al aan het kopenquote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Was een Hawaiaanse pro surfer maar kreeg een aanvaring met een hoge golf die hem bijna fataal werd, en toen is ie maar singer/songwriter geworden..
en hij maakt lekkere / lome / strand / gitaardeuntjes
[afbeelding]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?quote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Nonsense. Is net als dat je zegt dat een dik iemand geen t-shirt mag dragen.
Is zijn lichaam, mag hij zelf weten. Als ik als hele dunne jongen een mouwloos shirt wil dragen omdat het fokking heet is in discotheken... dan doe ik dat. Als iemand zich stoort aan mijn uitstekende botten, graten en ribben.... dan kijkt ie maar lekker de andere kant op.
Dat is dan weer illegaalquote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?.
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt isquote:
Maar waarom is dat dan weer illegaal?quote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat is dan weer illegaalBlote schouders niet
Durf je niet buiten te komen vanwege je knoken nu het warmer begint te worden?quote:
In bepaalde clubs niet, maar over het algemeen is naaktlopen toch nog niet echt toegestaanquote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan weer illegaal?
tuurlijk mag dat ! douchen met kleren aan is niet echt makkelijk....quote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?.
Wat jij wilt..quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt is
Niet als ie al weken/maanden gemaakt wordt en duidelijk de mening is van desbetreffend user
Waar ik 't duidelijk niet mee eens ben
Ik zei dan ook: dienen m.i. bedekt te worden.quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt is
Niet als ie al weken/maanden gemaakt wordt en duidelijk de mening is van desbetreffend user
Waar ik 't duidelijk niet mee eens ben
Mjah, ik weet het ook niet precies.quote:Op zondag 10 april 2005 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een pc gaat toch niet brommen als ie warm wordt?. En zo warm ziet het er allemaal niet uit trouwens.
Lijkt eerder dat een fan niet helemaal goed meer is. Wellicht helpt schoonmaken en een drupje olie.
Of handig effe een nieuwe koeler erop zetten. Even zoeken op internet welke lekker stil is, deze bijvoorbeeld: www.arctic-cooling.com Temperature controlled is fijn, dan gaat ie pas sneller (=rumoeriger) draaien als ie warmer wordt.
ik heb ook nog een foto van "de naakte man" uit de Danssalonquote:Op zondag 10 april 2005 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In bepaalde clubs niet, maar over het algemeen is naaktlopen toch nog niet echt toegestaan
Niet in halter-topjes nee.quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Durf je niet buiten te komen vanwege je knoken nu het warmer begint te worden?
Of terug naar Enschede?quote:Op zondag 10 april 2005 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet in halter-topjes nee..
Nee, Amersfoort is gewoon saai. Ik heb er (nog) geen stapmaatjes, en ik ben te laks/lui om telkens weekend-plannen te maken en mezelf bij mensen in Andere Steden uit te nodigen, incl blijven slapen enzo.
Volgens mij ben ik voor 't laatst uitgeweest *denk* enkele weken geleden met een jongen die ik enkele weken daarvoor had ontmoet toen ik met Kugari in Tilburg uit was. Zoiets.
'k Moet nodig doorverhuizen naar Utrecht eigenlijk.
Dring wel aan dat ie er een stille inzet.quote:Op zondag 10 april 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, ik weet het ook niet precies.. Ik denk dat je gelijk hebt wat die fan betreft. Ik morgenavond wel langs Paradigit, dan laat ik er door een schattige baliemedewerker er iets nieuws inzetten.
.
Die kale?quote:Op zondag 10 april 2005 13:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook nog een foto van "de naakte man" uit de Danssalon
Neejoh! 'k Heb het erg naar m'n zin bij huidige werkgever in Amersfoort!quote:
Okquote:Op zondag 10 april 2005 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neejoh! 'k Heb het erg naar m'n zin bij huidige werkgever in Amersfoort!.
En da's vanuit Utrecht wel te doen, maar niet vanuit Enschede.
liepen er meer rond danquote:
Ultra low noise, dat klinkt wel zachtjes.quote:Op zondag 10 april 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dring wel aan dat ie er een stille inzet.
Commerciële nerds kennende bouwen ze het liefst je hele pc vol met fans zodat ie koelkasttemperatuur bereikt, maar klinkt als een opstijgende F16.
Da's relatief.quote:
Dat doen wij ook noooooooooitquote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ultra low noise, dat klinkt wel zachtjes..
En bij Paradigit in Eindhoven zijn ze over het algemeen heel redelijk, ze proberen je geen dingen aan te kwebbelen die niet nodig hebt..
In de zomer, op de terrasjes ja. Na 8 uur 's avonds is het een dooie stadquote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's relatief..
En vooral ook psychologisch. De afstand van West naar Oost lijkt groter dan andersom.
Enschede is verder best leuk trouwens,
Nouja, alleen de donderdag, vrijdag en zaterdag zijn uitgaansavonden.quote:Op zondag 10 april 2005 13:21 schreef Vlarp het volgende:
In de zomer, op de terrasjes ja. Na 8 uur 's avonds is het een dooie stad
Ik ken er nog één.quote:Op zondag 10 april 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
AHHH!!
Iemand met hetzelfde shirt als ik heb ...
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 14:01 schreef creno het volgende:
goedemorgen tech..
wat heb jij gisteren uitgespookt ?
O ja..quote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rotterdam is een uithoek.
Misschien kun je die Olaf vragen?.
dat zijn de tenten!quote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef tech het volgende:
[..]
Ik was gisteren overdag naar Amsterdam geweest. Het bleek museumweekend te zijn, dus zowel naar 't museum Energetica als 't Stedelijke museum geweest. Bij thuiskomst vette hap tot me genomen om vervolgens uit te gaan in Eindhoven. Afgesproken in de Irish Pub... Saaie band, saaie tent.
Vervolgens een uurtje Altstad (niet mijn tent, maar we hadden wat langharigen onder ons) en de nacht uitgefeest in de Jantjes. Dat was erg lachen
Zit je nu te rukken aan je gerimpelde pik?quote:Op zondag 10 april 2005 14:44 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooie jongens hoor![]()
tssk.. ik ga waarschijnlijk naar Enschede.. erger dan zwolle en deventer kan het toch niet zijnquote:
Getver, is ze er nog op tijd bij?quote:Op zondag 10 april 2005 14:40 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh heeft gister avond telefoon gehad dat zijn tante een kwaadaardig gezwel op haar oog heeft...
Net stukjequote:Op zondag 10 april 2005 15:01 schreef petre86 het volgende:
http://www.deviantart.com/view/17063906/
...
nuecken?quote:Op zondag 10 april 2005 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, op zondag gaat het hier helemaal nergens over hé?
Ahh.. ik zie dat m'n gemiddelde weer omhoog is gegaan.. 't gaat de goeie kant opquote:Aantal posts: 24399 (gemiddeld 22 per dag)
Jer!quote:
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.quote:Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey Jer
Hoe is't? En hoe gaat het nou met je tante?
jawel haha, bijna letterlijk nog ookquote:Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jer!
Wat een klotebericht heb je weer gehad.
Maar je bent dus niet op handen en voeten naar je werk gekropen?
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.
Grmbl. Ik had me voorgenomen om mijn 33333e post niet te missen...quote:Aantal posts: 33401 (gemiddeld 26 per dag)
Da's klote man..quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.
er zijn de laatste tijden goed etechnieken, maar toch, er vedwijnt een dimensie... en dat zorgt voor problemen. daarbij is het waarschijnlijk erfelijk, dus kunnen neefjes nichtjes en misshcien ik ook het ook geerft hebben etc...quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.
Niet veelquote:
Het is toch vreemd. M'n laatste ex heeft ook maar 1 oog..quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.
DP is geilquote:Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet veel
Gewone dingen zoals slapen en eten.![]()
Koffertje ingepakt, groepssessie op msn gedaan, met depresident gewebcammed.
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..quote:Op zondag 10 april 2005 15:41 schreef Cybart het volgende:
klinkt niet goed jer...
sterker nog is gewoon klote...
kutziekte
als het oplucht moet je het zeker posten...quote:Op zondag 10 april 2005 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..sorry.
En juist die liet ie op je vallen.quote:Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is toch vreemd. M'n laatste ex heeft ook maar 1 oog..
quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het oplucht moet je het zeker posten...
stempel drukkend of niet...
dan post er iemand wel een kledinglijn doorheen en zit het weer op het oude niveau
*hug*
Je moet je verhaal toch kwijt kunnen?quote:Op zondag 10 april 2005 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..sorry.
letterlijkquote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En juist die liet ie op je vallen.
Sorry, grapje tussendoor.
quote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En juist die liet ie op je vallen.
Sorry, grapje tussendoor.
examens....quote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]das waar! *hug*
eh zeg, wanneer heb jij tentamens?.
*afklop*quote:Op zondag 10 april 2005 15:50 schreef creno het volgende:
eej jerruh, kanker is een rotziekte, en helemaal als het op een plek zit die gewoon tekenend is voor de rest van je leven.
ik hoop echt dat ik het nooit hoef mee te maken, maar die kans zal wel klein zijn want ook hier zit het in de familie, maar bij wie is dat tegenwoordig niet ?
Deed z'n ooglid 't ook niet dan?quote:Op zondag 10 april 2005 15:48 schreef Vlarp het volgende:
Nee, maar 't is vaag.. als ie dan lag te slapen ston dat oog gewoon open ..
printscreen wizz printscreenquote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Die lippen. Hij zag er gisteren best wel gangster uit met zijn capuchon..
![]()
Ow wij ook hoor, maar hij wilt gewoon cammen die aandachtshoerquote:Op zondag 10 april 2005 15:56 schreef Jerruh het volgende:
slijmbal, ik heb gewoon goede chats met DP.
ik hoef er niet op te geilen.
handig hequote:Op zondag 10 april 2005 15:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow wij ook hoor, maar hij wilt gewoon cammen die aandachtshoer. Wij hoeven er niet veel voor te doen
damn...quote:Op zondag 10 april 2005 15:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
CB, peuken moet je roken, niet pakken.
Voor een deel werkte dat niet blijkbaar.. heel raarquote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deed z'n ooglid 't ook niet dan?.
Hij's echt aandachtsgeilquote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Die lippen. Hij zag er gisteren best wel gangster uit met zijn capuchon..
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 10 april 2005 15:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow wij ook hoor, maar hij wilt gewoon cammen die aandachtshoer. Wij hoeven er niet veel voor te doen
kom je nu pas achter??quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
kom je nu pas achter??
kijk eens in zijn verjaardagstopic.. al die aandacht..wat een cadeau he
quote:Op zondag 10 april 2005 16:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat wordt het nu?
"troetelhetero" of ons "homo-topic mascotte"
Ja.. Eminemquote:Op zondag 10 april 2005 16:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben we nou weer een nieuwe?
Nee, dit is lekker:quote:Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ρ.ѕ ; нαℓℓ0σ ∂σмвσσ'ѕ ∂ιє иιєт кυииєи ℓєzєи.. мσєт ננ нιєя ωєggααи,, ιк нєв gєєи zιи ιи яαиzιgє ωαииαв'ѕ ∂ιє υιтzιנи 0ρ ѕєχχ 0кєє .. ρя0вєєя ∂αт мααя ву ιємαи∂ αи∂єяѕ, ву му ℓυкт нєт т0g иιєт .. мσgт נє ωιℓℓєи .. тgg
en en dan zo op de foto gaan
[afbeelding]
Hij zal branden in helquote:Op zondag 10 april 2005 17:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
OMG je zal ouder zijn en je zoon zo op het internet tegenkomen.
Ohw.. normaal staat Discovery wel de hele zondag aan..quote:Op zondag 10 april 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
Discovery Channel nu, interessant. Over die Da Vinci Code enzo..
quote:Op zondag 10 april 2005 17:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
CDP! Niet meer je foto's laten slingeren hé?
Bel Olaf...quote:Op zondag 10 april 2005 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb doorligplekken van het de hele dag op de bank hangen.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb doorligplekken van het de hele dag op de bank hangen.
Tuurlijk.. ik heb heel Rotterdam gedatequote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oeh, je hebt dus al met hem gedate?
Aangezien ik geen wanhopige 16 jarige ben, op zoek naar een ouwe knar....nee dank je.quote:
Je vind het gewoon triest dus?quote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is echt typisch iets voor mannen. Echt waar.
Ik kan er alleen maar om lachen![]()
Sta je droog of zo?quote:
ja hou er over opquote:Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Bestaan er ook mannelijke fag hags? Dus hetero mannen die graag bij homo's rondhangen?.
iddquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Bestaan er ook mannelijke fag hags? Dus hetero mannen die graag bij homo's rondhangen?.
geen idee.quote:Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ondertussenquote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee.
wel van die hetero's 'kijk mij eens sociaal doen met homo's'
Je kunt voor mij iig een kopje koffie halen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kunnen we je verder nog ergens mee van dienst zijn?
hehehe nou mijn vrienden zijn behoorlijk geweldig met homos heurquote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee.
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?quote:Op zondag 10 april 2005 17:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel me nu net Gboy27
Met die irritante smiley
quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Erwin Olaf, een homo-fotograaf van nogal ajuu-achtige foto's..
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tssk, je verwaarloost je exen toch niet?
Nu je het zegt, ik heb net wel een aspirientje in genomen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?
homohond?quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Erwin Olaf, een homo-fotograaf van nogal ajuu-achtige foto's..
[afbeelding]
Dat is niet genoeg ..quote:Op zondag 10 april 2005 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb net wel een aspirientje in genomen.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vooral hans met zijn "ik dans zo wel met jou hoor".
Is die inmiddels genezen dan?quote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
erwin olaf is cool
en als we het tocvh over G-mannetjes hebben: gellarboy mag dan ook wel terugkomen.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee.
]quote:
Dit zit gewoon nog op Fok hoor.. maar niet meer als gellarboyquote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
erwin olaf is cool
en als we het tocvh over G-mannetjes hebben: gellarboy mag dan ook wel terugkomen.
Dat kan ik me nog goed herinneren. Niet z'n eerste methode was dat geloof ikquote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?
quote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Nah, je snapt het wel..
stierenstront!quote:Op zondag 10 april 2005 17:35 schreef SlimShady het volgende:
"faghags" zijn bisexuelen naar mijn idee. Want ik kan me niet voorstellen dat hetero's graag uitgaan met homo's.
Dat is een andere fotograaf.quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zoek die ene foto van die spuitende fles champagne..
Dan ga jij dus liever uit met hetero's ..quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef Prego het volgende:
[..]
stierenstront!
als ik uitga zijn er alleen maar hetero's bij
dan nog steeds: stierenstront, als ik uitga zijn er alleen maar hetero's bijquote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ga jij dus liever uit met hetero's ..
Ik denk dat men hier hetero's bedoelt die mee gaan stappen in homotenten
oh?quote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé, een Vlarp lookalike op g.nl
Van ervaring leer je. Jij hebt er ervaring mee en ik leer ervan.quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef Prego het volgende:
[..]
stierenstront!
als ik uitga zijn er alleen maar hetero's bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |