Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)quote:
Het zelfde als het Santiago Bernabeu of het Abe Lenstra toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)
Frits kan er ook niets aan doen dat hij geen Friese en Spaansswingende naam heeft, het gaat mij meer om de persoon zelf.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:
Santiago Bernabeu en Abe Lenstra spreken mij toch wat meer aan dan Frits Philips. Arnold Schwarzenegger gaat dan wel erg ver ja.
Het wordt het Cruyff Stadion natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Frits kan er ook niets aan doen dat hij geen Friese en Spaansswingende naam heeft, het gaat mij meer om de persoon zelf.
Het Rinus Michels stadion zie jij dus ook niet zitten begrijp ik?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is en dan klinkt het als muziek in de oren (althans als Psv-er).
Eens kijken of Frits tegen Lyon weer tussen de harde kern gaat staan![]()
Lijkt me niet het leukste moment om kampioen te wordenquote:Het Feyenoord Fanzine Lunatic News meldt vandaag een leuke eigenaardigheid. PSV kan namelijk kampioen worden tijdens de bekerwedstrijd Feyenoord-PSV van 20 april aanstaande.
Een en ander is een gevolg van het feit dat AZ, de enig overgebleven concurrent om de landstitel, op dezelfde dag een uitwedstrijd speelt bij FC Utrecht, in de competitie. Een nederlaag van de Alkmaarders kán betekenen dat PSV tijdens de tweede helft van het bekerduel tegen Feyenoord kampioen wordt.
Uiteraard is een en ander afhankelijk van de uitslagen van komend weekend. Als PSV uit bij Willem II wint, AZ thuis van NAC verliest en de klassieker Feyenoord-Ajax in een gelijkspel eindigt, betekent een nederlaag van AZ in het duel met FC Utrecht dat de Eindhovenaren niet meer te achterhalen zijn (16 punten met nog 5 wedstrijden te gaan).
"Aangezien FC Utrecht - AZ om 20:00 begint en Feyenoord - PSV om 20:45 kan PSV in de rust van het bekerduel kampioen worden", aldus Lunatic News.
idd is eenmaligquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:26 schreef Djekko het volgende:
Het Frits Philips Stadion is toch maar voor een dag?
[..]
Lijkt me niet het leukste moment om kampioen te worden
Ik vind het best als het maar in de technische staf is en niet als spelerquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaan geruchten dat Paul Bosvelt aan het eind van het seizoen naar PSV vertrekt, wat vinden jullie hiervan?
Om de ballen op te pompenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best als het maar in de technische staf is en niet als speler
Die zogenaamde geruchten zijn alleen maar gebasseerd op de vraag van een journalist van Sportweek of hij het zou zien zitten om volgend jaar naar PSV te komen, verders niks.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaan geruchten dat Paul Bosvelt aan het eind van het seizoen naar PSV vertrekt, wat vinden jullie hiervan?
voor een subtopper zeker. Al helemaal bij een club die op ervaring zit te wachten en een doordouwer. Willem II zou hem bijvoorbeeld erg goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef Suijk het volgende:
Die heeft ook echt wel zijn beste tijd gehad, vraag me af of hij sowieso voor een eredvisie club nog wel waarde zal hebben.
Ik mag het hopen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:25 schreef rubbereend het volgende:
idd bosvelt gerucht kan bij deze definitief naar de prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |