Jawel, want dan moeten we Ajax zien voor te blijvenquote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Helly het volgende:
Ik bedacht me net dat als AZ zijn 2 komende wedstrijden verliest, er helemaal geen kampioenswedstrijd is.
Wel als Ajax in dat geval zijn 2 komende wedstrijden wint toch?quote:Op zondag 10 april 2005 19:43 schreef Helly het volgende:
Ik bedacht me net dat als AZ zijn 2 komende wedstrijden verliest, er helemaal geen kampioenswedstrijd is.
Als Ajax van Feyenoord wint volgende week wel ja, doen ze dat niet en AZ verliest volgende week van NAC en de woensdag daarna van Utrecht is PSV op woensdag ineens kampioen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als Ajax in dat geval zijn 2 komende wedstrijden wint toch?
Ik hoop dat dit waar is, ik zou Zenden graag naast Cocu zien spelen volgend seizoen!quote:Op zondag 10 april 2005 19:41 schreef Djekko het volgende:
In de Aktueel van deze week staat in 'De Derde Helft' het volgende:
[..]
pas op, er dreigt eigen jeugd te gaan doorbrekenquote:9/4/2005 - Afellay blijft zeker; wat gebeurt er met Takak?
(Gepost door RvN)
Afellay zit tegen Den Bosch voor het eerst weer bij de selectie na een teenbreuk. De middenvelder zal nu door moeten gaan breken. Hiddink heeft in ieder geval alle vertrouwen in hem en zal hem zeker niet gaan verhuren komend seizoen zo laat hij in het Brabants Dagblad weten. "Afellay blijft bij PSV, ook komend seizoen."
Wat er gebeurt met Jasar Takak is nog onduidelijk. Hij is dit seizoen uitgeleend aan RKC Waalwijk en die club wil graag met hem door. Marcel Brands verwacht echter dat Takak weggaat, aangezien uit gesprekken niet bleek dat hij heel graag wil blijven, zo laat Brands weten in het Brabants Dagblad.
jij volgt de PL dus echt nietquote:Op zondag 10 april 2005 23:21 schreef pascalheister het volgende:
Zenden, beste is er wel vanaf geloof ik
nu bij studio voetbalquote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
tvp'tje
gene samenvatting gezien van PSV-Den Bosch
Iemand de goals?
quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
, dus daar zal het wel aan liggen
Zenden spreekt Nederlands, kent de club, heeft al met een stuk of 5 huidige PSV-spelers samengespeeld, heeft scorend vermogen en is een prima centrale middenvelder zoals we dit seizoen hebben kunnen zien.quote:Op zondag 10 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ik zie liever Emre komen eigenlijk. Maar ja, met Zenden ben ik ook wel tevreden (vooral i.c.m. Barreto)
Emre is geen goede centrale middenvelder?quote:Op zondag 10 april 2005 23:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zenden spreekt Nederlands, kent de club, heeft al met een stuk of 5 huidige PSV-spelers samengespeeld, heeft scorend vermogen en is een prima centrale middenvelder zoals we dit seizoen hebben kunnen zien.
Allemaal eigenschappen die Emre niet bezit.
Dat zeg ik niet verkeerd, hij bezit alleen bovenstaande eigenschappen niet en Zenden wel (behalve goede middenvelder zijn). Tenminste als we dezelfde Emre bedoelen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Emre is geen goede centrale middenvelder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |