Ik zag het al aan je PIquote:Op zondag 10 april 2005 13:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb weer last van mn blaas.
Het is nu niet leuk meer, God. Stop eens met ZOWIEE pesten.quote:Op zondag 10 april 2005 13:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb weer last van mn blaas.
Toen ik nog aan sport deed, dronk ik vaak eierenquote:Op zondag 10 april 2005 12:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust ze wel, maar het gaat niet van harte.
quote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Toen ik nog aan sport deed, dronk ik vaak eieren
Die andere (van Garito, die blonde op net 5) is de leukste belspelpresentatrice ooit (Wytske heet ze geloof ik en er was ook al een topic over d'r)quote:Op zondag 10 april 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat Hind op RTL het belspelletje aan het presenteren was
Heb net aardappelpurree gemaakt, met spinazie en bacon. En een schintzel gebakkenquote:Op zondag 10 april 2005 13:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zoek een andere huismeid.
Ik gooi vanavond een pizza in de oven, hoe culinair
Dus je bent om het maar ff "street" te zeggen geplayed?quote:Op zondag 10 april 2005 13:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nah, dat was ik kennelijk al van iemand, silly me.
Zo zou je het kunnen zeggen ja, hoewel het achteraf misschien mn eigen lompe schuld is. Tis moeilijk om niet verliefd te worden als iemand je laat voelen dat je echt wél leuk en mooi en alles bent. En dat het dan achteraf niks blijkt te betekenen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus je bent om het maar ff "street" te zeggen geplayed?
Dat is niet jouw schuld, hij is gewoon enorm lomp geweest met je gevoelens. En sommige mensen zijn daar vatbaarder voor anderen, ik kan me oa heel goed voorstellen hoe jij je voelt, omdat ik min of meer in het zelfde schuitje zit.quote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja, hoewel het achteraf misschien mn eigen lompe schuld is. Tis moeilijk om niet verliefd te worden als iemand je laat voelen dat je echt wél leuk en mooi en alles bent. En dat het dan achteraf niks blijkt te betekenen.
quote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja, hoewel het achteraf misschien mn eigen lompe schuld is. Tis moeilijk om niet verliefd te worden als iemand je laat voelen dat je echt wél leuk en mooi en alles bent. En dat het dan achteraf niks blijkt te betekenen.
Kun jij toch ook niet wetenquote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voelde me daarvoor al heel erg slecht ja en daarom was ik juist zo blij erom, 'zie je wel: hij kan me wel gewoon leuk vinden zonder me pijn te doen', maar ja als dat dan achteraf niet zo is en je slechts een neukertje blijkt te zijn, dan komt dat hard aan ja, harder dan als ik me daarvoor wél goed had gevoeld over mezelf.quote:Op zondag 10 april 2005 13:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is niet jouw schuld, hij is gewoon enorm lomp geweest met je gevoelens. En sommige mensen zijn daar vatbaarder voor anderen, ik kan me oa heel goed voorstellen hoe jij je voelt, omdat ik min of meer in het zelfde schuitje zit.
Dat je hier een afschildering maakt alsof het niets betekende.quote:Op zondag 10 april 2005 13:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat?? Ik zeg toch dat het mn eigen lompe schuld is?? what more do you want?
Nee, het is niet jouw schuld! En enige wat jij gedaan hebt was vatbaar zijn voor zijn woorden, maar dat is een karaktereigenschap, daar kan je niets aan doen. Het is NIET jouw schuld. Geloof me. Je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten.quote:Op zondag 10 april 2005 13:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat?? Ik zeg toch dat het mn eigen lompe schuld is?? what more do you want?
quote:Op zondag 10 april 2005 13:52 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat je hier een afschildering maakt alsof het niets betekende.
Je zegt het zelf, en ja misschien vond je het leuk, maar niet meer dan datquote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Jij wilt zeggen dat jij nooit de fout hebt gemaakt, rammelende eierstokken te krijgen, terwijl hij jou alleen maar als neukertje zag![]()
Dat moet ze ook niet doen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten.
Sorry, maar soms zitquote:Op zondag 10 april 2005 13:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Je zegt het zelf, en ja misschien vond je het leuk, maar niet meer dan dat
Oh en ik heb weer blaasontsteking, dokter.
Klinkt als een player ja...quote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar al te goed. Maar je kan kotsen op 'slechts een neukertje' 'die dan ook verliefd wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |