abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:29:42 #1
28147 LARO
Make my day!
pi_26106080
Hallo,

Weer zo'n verhaal.... 8 maanden een leuke vriendin gehad, alles gezellig, fijn, leuk! Toen had ik er genoeg van, beetje uitgekeken... Maarja, natuurlijk weer een keer met r in bed beland, en nog een keer, en een week erna weer, je kent het wel... Maarja, nu wil ik toch echt verder met mn leven, andere meisjes ontmoeten... Woon ook in een andere stad als mn ex, maar toch zit ik te vaak bij haar, zij te vaak bij mij. Vandaag moest ze huilen toen ik zei dat ik moest werken en zij dus naar huis moest... Ze wilde niet langer zo, nee, tja, ik stiekem ook niet... Nu voel ik me best klote, want ik wil haar ook geen verdriet doen natuurlijk. Achja, volgens mij heeft iedereen dit wel eens toch?

Maar is het een kwestie van een ander meisje ontmoeten, verliefd worden en dan uiteindelijk weer t zelfde verhaal? hoop t niet....

LARO
Grmblz...
pi_26106169
Hang 'm er niet telkens in, dan komt alles goed.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:34:44 #3
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_26106226
Ook wel heel erg dom dat je nog met haar naar bed bent gegaan, das nou niet echt beeindigen van een relatie, zij dacht natuurlijk dat jullie weer een item waren! Maar ja das makkelijk praten natuurlijk. Toch als je niet met haar verder wilt zul je dat ook moeten laten. Das teminste wel zo duidelijk. ben je dat nu verder wel? duidelijk?
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:38:55 #4
28147 LARO
Make my day!
pi_26106355
Ja, ben altijd duidelijk geweest over wat mijn gevoelens voor haar zijn dus daar kan het niet aan liggen... Altijd eerlijk, want ik vind haar wel tof, dus eerlijk kan ik ook makkelijk zijn... niet dat ik nix meer om haar geef ofzo, maar verliefd is het zeker al een tijd niet meer....
Grmblz...
pi_26106789
verliefdheid verdwijnt op ten duur hoor, en gaat over in liefde. je kunt niet altijd verliefd blijven?
pi_26106908
Maar gaat verliefdheid vaak niet over in houden van??Wat is nu belangrijker, het goed kunnen vinden met iemand waarvan je weet dat je op haar aan kunt of dan toch het gras gaan proeven aan de overkant ,wat vaak geen feest is.
Als je daadwerkelijk niks meer met haar wilt zal je toch eerst jezelf onder controlle moeten krijgen en haar niet meer in jouw bed of zij niet meer in jou bed laten belanden. Zij kan duidelijk nog niet aan het idee wennen dat jij alleen maar een vriendschap wilt.
Ga eens goed bij jezelf te raden wat jij nu eigenlijk wilt, want mijn gevoelzegt dat je nog best wel gek op haar bent ;-) .
pi_26106919
Kortom: het meisje heeft een probleem, jij niet. Ze is verliefd op je en hoopt dat door sex je bij haar blijft.
Okay, dom... maar te begrijpen.

Voor jou is het makkelijke sex, en je bent te laf om er écht een punt achter te zetten.
Ze zal namelijk meer respect voor je hebben als je eerlijk bent.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:05:09 #8
118667 370HSSV-0773H
nederland wordt wakker
pi_26107187
luid en duidelijk zeggen wat je wilt .

en de relatie eindigen , en er niet langer om heen draaien

wees een vent .......
Quit Pro Quo
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:15:44 #9
76108 bluuf
Powershell fan
pi_26107581
Elke keer dat je met haar naar bed gaat geef je haar hoop dat het weer goedkomt.
Als je niet meer met haar naar bed gaat en haar zoveel mogelijk probeert te vermijden, komt het allemaal wel goed.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:32:36 #10
118667 370HSSV-0773H
nederland wordt wakker
pi_26108210
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef bluuf het volgende:
Elke keer dat je met haar naar bed gaat geef je haar hoop dat het weer goedkomt.
Als je niet meer met haar naar bed gaat en haar zoveel mogelijk probeert te vermijden, komt het allemaal wel goed.
dat is dus de laffe methode.

zeg gewoon wat je denkt en maak er een eind aan.

WEES EEN VENT
Quit Pro Quo
pi_26109441
zo lang je met haar naar bed gaat, maak je misbruik van haar gevoel. als je hier NU niet mee stopt, ben je een ontzettende klootzak. wees duidelijk tegen haar en verbreek het intieme ciontact
  zondag 10 april 2005 @ 01:18:21 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_26114491
Ben ik de eerste die de TT tamelijk komisch vindt? Sorry
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 april 2005 @ 01:31:11 #13
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_26114688
Euh... Een ex heb je toch al niet meer? Waar moet je dan nog vanaf komen?

En ja, dan maak je het uit, je rijdt "toevallig" weer eens langs dat adres in die andere stad en dan kan het niet anders dan dat je weer met haar in bed belandt. Dus. Òf je vertelt haar dat jullie uit elkaar gaan òf je probeert er wat van te maken.

Is zij er überhaupt wel van op de hoogte dat jij eigenlijk nog een reeks andere modelletjes probeert voordat je eventueel met haar verder wil?

Je kunt natuurlijk ook afspreken dat je elkaar als back-up scenario gebruikt voor droge tijden.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_26114936
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
Hang 'm er niet telkens in, dan komt alles goed.
  zondag 10 april 2005 @ 12:28:38 #15
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26119305
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Mach3 het volgende:
Maar gaat verliefdheid vaak niet over in houden van??Wat is nu belangrijker, het goed kunnen vinden met iemand waarvan je weet dat je op haar aan kunt of dan toch het gras gaan proeven aan de overkant ,wat vaak geen feest is.
Als je daadwerkelijk niks meer met haar wilt zal je toch eerst jezelf onder controlle moeten krijgen en haar niet meer in jouw bed of zij niet meer in jou bed laten belanden. Zij kan duidelijk nog niet aan het idee wennen dat jij alleen maar een vriendschap wilt.
Ga eens goed bij jezelf te raden wat jij nu eigenlijk wilt, want mijn gevoelzegt dat je nog best wel gek op haar bent ;-) .
Volgens mij heb jij nog nooit een ex gehad. Hij heeft besloten om niet bij haar te blijven en die keuze zal hij heus wel goed overwogen hebben.

Ik heb ook een hele tijd lopen klooien met mn ex en op een gegeven moment kom je er ook niet meer vanaf, zeker als zij nog gevoelens voor je heeft. Enige advies wat ik je kan geven is gewoon niet meer met haar naar bed gaan en het best is zelfs helemaal geen contact te hebben.

Zij komt er iig niet overheen als zij jou nog heel vaak ziet, en elke keer dat je sex met haar hebt heeft zij iets om haar hoop te voeden

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 10 april 2005 @ 12:53:00 #16
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26119790
Gewoon geen sex met dr hebben.
Voor haar is het een signaal dat het misschien nog wel goed kan komen.
Hoe hard je ook schreeuwt dat je niet met dr verder wilt, dat "vergeet" ze dan gewoon.
Zoek je een andere fuckbuddy, probleem opgelost.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26120478
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
Gewoon geen sex met dr hebben.
Voor haar is het een signaal dat het misschien nog wel goed kan komen.
Hoe hard je ook schreeuwt dat je niet met dr verder wilt, dat "vergeet" ze dan gewoon.
Zoek je een andere fuckbuddy, probleem opgelost.
Die dan vervolgens ook verliefd wordt.
  zondag 10 april 2005 @ 13:45:03 #18
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26120995
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:20 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Die dan vervolgens ook verliefd wordt.
dan zoekt hij zich de verkeerde uit
pi_26121032
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:45 schreef Mukie het volgende:

[..]

dan zoekt hij zich de verkeerde uit
Zoekt hij zich... Ben je limbo ofzo

Jij wilt zeggen dat jij nooit de fout hebt gemaakt, rammelende eierstokken te krijgen, terwijl hij jou alleen maar als neukertje zag
  zondag 10 april 2005 @ 13:57:28 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26121251
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Mach3 het volgende:
Niet dus
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 10 april 2005 @ 14:14:39 #21
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26121678
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Zoekt hij zich... Ben je limbo ofzo
nee, daar ligt het niet aan, ben nog niet wakker
Typen gaat al net zo bagger. Elke keer editten
quote:
Jij wilt zeggen dat jij nooit de fout hebt gemaakt, rammelende eierstokken te krijgen, terwijl hij jou alleen maar als neukertje zag
Erm... als ik weet dat het uit is en er geen toekomst in zit, heb ik geen sex met die persoon nee.
Als ik hem nou naderhand tegen kom en de sex was goed en for old times sake het bed met hem induik, dan wel. Maar dan is het gewoon sex, nix meer niets minder.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mukie op 10-04-2005 14:16:08 (Typen gaat me vandaag erg slecht af :{) ]
pi_26172348
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben ik de eerste die de TT tamelijk komisch vindt? Sorry
How did that happen?
pi_26172413
Ik zou het gewoon uitmaken.
pi_26172606
En dat noemt hij een "ex"!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: