dat is dus de laffe methode.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef bluuf het volgende:
Elke keer dat je met haar naar bed gaat geef je haar hoop dat het weer goedkomt.
Als je niet meer met haar naar bed gaat en haar zoveel mogelijk probeert te vermijden, komt het allemaal wel goed.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
Hang 'm er niet telkens in, dan komt alles goed.
Volgens mij heb jij nog nooit een ex gehad. Hij heeft besloten om niet bij haar te blijven en die keuze zal hij heus wel goed overwogen hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Mach3 het volgende:
Maar gaat verliefdheid vaak niet over in houden van??Wat is nu belangrijker, het goed kunnen vinden met iemand waarvan je weet dat je op haar aan kunt of dan toch het gras gaan proeven aan de overkant ,wat vaak geen feest is.
Als je daadwerkelijk niks meer met haar wilt zal je toch eerst jezelf onder controlle moeten krijgen en haar niet meer in jouw bed of zij niet meer in jou bed laten belanden. Zij kan duidelijk nog niet aan het idee wennen dat jij alleen maar een vriendschap wilt.
Ga eens goed bij jezelf te raden wat jij nu eigenlijk wilt, want mijn gevoelzegt dat je nog best wel gek op haar bent ;-) .
Die dan vervolgens ook verliefd wordt.quote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
Gewoon geen sex met dr hebben.
Voor haar is het een signaal dat het misschien nog wel goed kan komen.
Hoe hard je ook schreeuwt dat je niet met dr verder wilt, dat "vergeet" ze dan gewoon.
Zoek je een andere fuckbuddy, probleem opgelost.
dan zoekt hij zich de verkeerde uitquote:Op zondag 10 april 2005 13:20 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die dan vervolgens ook verliefd wordt.![]()
Zoekt hij zich... Ben je limbo ofzoquote:
Niet dusquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Mach3 het volgende:
Ga eens goed bij jezelf te raden wat jij nu eigenlijk wilt, want mijn gevoelzegt dat je nog best wel gek op haar bent ;-) .
nee, daar ligt het niet aan, ben nog niet wakkerquote:Op zondag 10 april 2005 13:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zoekt hij zich... Ben je limbo ofzo![]()
Erm... als ik weet dat het uit is en er geen toekomst in zit, heb ik geen sex met die persoon nee.quote:Jij wilt zeggen dat jij nooit de fout hebt gemaakt, rammelende eierstokken te krijgen, terwijl hij jou alleen maar als neukertje zag![]()
How did that happen?quote:Op zondag 10 april 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ben ik de eerste die de TT tamelijk komisch vindt?Sorry
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |