Graag gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef tinkaaa het volgende:
Zitten hier mensen uit Ede? Ongetwijfeld.
En heb je iets leuks te melden? Nee.
idiote hobbies? Nee.
nieuwtjes? Nee.
roddels uit Ede? Nee.
Daar kom ik weg.quote:
Ik lig hier nog steeds op de grond van het lachen.quote:
Ik ook! Ik woon op de markt...je weet welquote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef BobRooney het volgende:
Ik kom uit Ede! Ik woon op de dorpstraat...
das toch aan de kerkstraatquote:Op maandag 11 april 2005 14:56 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[..]
Ik ook! Ik woon op de markt...je weet wel
Idd...bij de kerk,op het einde van de markt staat de kerk en vanaf daar loopt het door in de kerkstraat (even voor de mensen die niet uit Ede komen, zodat ze zich er iets bij voor kunnen stellen).quote:
Jij bent trouwens best lekker. Maar zou voor die problijmwijken toch naar veldhuizen gaan. Zij kommen immers met een amerikaanse vlag vervranden op CNN (tijdens 9-11)quote:Op maandag 11 april 2005 15:37 schreef StarGazer het volgende:
Ede is echt verschrikkelijk. Ze kunnen bouwen wat ze willen, maar het zal altijd een suf dorp blijvenHeb 19 jaar van mijn leventje in Ede gewoond, woon nu ruim 2 jaar op kamers in Groningen. Ouders wonen in Veldhuizen B, de goede kant van de wijk. Kom nog wel elk weekend in Ede, moet werken daar, bij de Esso soembaplein. Achter zit de Indische buurt, geen gekke plek om daar een aflevering voor probleemwijken te maken
Ede- zuid hebben ze trouwens wel heel mooi opgeknapt, en Kernhem ziet er goed uit.
Jij bent zeker zo'n iemand die alleen de dorpen in een straal van 10 kilometer rondom zijn eigen gat kentquote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Skylar het volgende:
Ede.... waar ligt dit gat? Kun je daar iets beleven of wil je er niet dood gevonden worden?![]()
Een topic uit 2005 kicken met zo'n onzin.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best lekker. Maar zou voor die problijmwijken toch naar veldhuizen gaan. Zij kommen immers met een amerikaanse vlag vervranden op CNN (tijdens 9-11)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |