Check de TTquote:
Echt bijzonder nieuws is er nog steeds niet...quote:
Oeh mag ik?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef veldmuis het volgende:
http://upload.server8.org/p330.jpg
wat zijn die twee rondjes? Die spiegeling of wat het ook is krijg je toch alleen met tegenlicht in je lens.
Nou sjaapooquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Maar goed, waarschijnlijk zal er morgen nog wel een team gaan zoeken.
Persoonlijk heb ik het wel even gehad met het hele gebeuren.
Heb er nu iets meer dan 500km op zitten en gezien de huidige benzineprijs is dat financieėl ook niet leuk voor een student.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oeh mag ik?
Dat zijn nou Ryan en Stali.
Kom op, het is een TRU topic.
Nee, want volgens mij stond de plee in het verkeerde bos, maar om dat te controleren heb ik de audiofiles nodig van ARquote:
Met een fikse typoquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef BeJD het volgende:
hier stond ooit iets
Ik neem aan dat de boswachter maar een bepaald "rayon" heeft. Als je op het kaartje kijkt, zie je allemaal namen (Staartse Duinen, Steertse Heide, Mont Noir, Kriekelareduinen, Bieduinen, enz.). Misschien bedoelt hij dat met "ander bos". Als je daar loopt, merk je denk ik niet of je nu in de Staartse Duinen of Bieduinen, of whatever loopt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef BeJD het volgende:
hier stond ooit iets
Waarvan toevallig van beide de stortbak gejat isquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef grunge-metal het volgende:
Er kunnen mischien ook wel in beide bossen zo'n WCtje staan.
OMG, die stortbakken zijn niet gejatquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarvan toevallig van beide de stortbak gejat is
Niet!?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
OMG, die stortbakken zijn niet gejat.
Nee, ik moet je teleurstellenquote:
Neen, wel een wc-pot.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn de lijken al gevonden, gedeeltelijk overgoten met ongebluste kalk?
Ik heb niet echt nagedacht waar de plee stondquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef krozz56 het volgende:
Nee, maar nolius, vertel eens waar jij d8 dat de (of andere) plee stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |