Er staat nog een mevrouw open die heel veel lijkt op Cindy Lauper, danwel Sanne Wallis de Vries...quote:
Nee fotoloog gebruikt z'n krachten als mod weer en heeft al bevestigt in het vorige topic na het slotjequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staat nog een mevrouw open die heel veel lijkt op Cindy Lauper, danwel Sanne Wallis de Vries...
Theo Wesselo heet-ie volgens mij maar je hebt het niet van mij hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Die k*nkerlijer speelde in filmp[jes waarin m'n oude bedrijf in werd voorgesteld.Het bedrijf is naar de klote en ik ben m'n baan kwijt. Geef me z'n naam enj ik snij z'n strot door.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om te vertellen dat pyl vandaag een jaar niet rookt!!!![]()
Ikke al bijna 34 jaar niet...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om te vertellen dat pyl vandaag een jaar niet rookt!!!![]()
Heb je dat zelf bedacht of overgeschreven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
René Diekstra.
Dat moet gevierd wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je dat zelf bedacht of overgeschreven?
Rechts is Havel. Goed hoor pyl, 't lukt mij steeds niet om te stoppen. Huldequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden
[afbeelding]
Die fijn een peukie rokenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Zappa en Havel
Moe en koppijn door omstandighedenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Naomi is goed![]()
Tong gaat al slapen? Doe eens normaal man!
Okay, sleep well and get wellquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moe en koppijn door omstandigheden
Take care.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
Komt ie met captain Beefheart. Gun me nou m'n nachtrust
Jij hebt altijd gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
Da's toch Lance, of ben ik nou gek?
Oh, sport; daar hoef ik van mezelf he-le-maal niks van te weten...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Lance Armstrong, God in Frankrijk
Jij bent meer van het sumo-worstelen, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh, sport; daar hoef ik van mezelf he-le-maal niks van te weten...
Met een Aziatische schone...in de gewichtsklasse tot 70 KG...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent meer van het sumo-worstelen, toch?
Is dat een schrijver die zelfmoord gepleegd heeft?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef pyl het volgende:
Toen Beeheart werd geplaatst dacht ik aanvankelijk dat het deze meneer was:
[afbeelding]
Niet bepaald; ik ben niet zo van de levende wezens; ik ben een echte die-hard techneut.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij trouwens verstand van goudvissen?
ik heb er 1 in een kom op mn buro op het werk staan, is al 5 jaar oudquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij trouwens verstand van goudvissen?
die van mij doet het niet meer en ik heb 'm nog maar netquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef pos het volgende:
[..]
ik heb er 1 in een kom op mn buro op het werk staan, is al 5 jaar oud
dus vraag maar hoor...
Da's verdomde knap!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef pos het volgende:
ik heb er 1 in een kom op mn buro op het werk staan, is al 5 jaar oud
Wel een schrijver, maar hij leeft nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een schrijver die zelfmoord gepleegd heeft?
Ik ken kommen die nog veel ouder zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
Da's verdomde knap!
quote:En neen, niet Will Luikinga. Daar gaat-ie weer:
Heb je per ongeluk diesel getankt ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
die van mij doet het niet meer en ik heb 'm nog maar net
Ja maar ik denk gewoon dat-ie stuk is of zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niet bepaald; ik ben niet zo van de levende wezens; ik ben een echte die-hard techneut.
Met een hamer erop slaan...helpt altijd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja maar ik denk gewoon dat-ie stuk is of zo
Ik heb 'm al een tijdje geföhnd want die sukkels van de dierenwinkel hadden hem verkeerd ingepakt. Hij was helemaal nat gewordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met een hamer erop slaan...helpt altijd.
Goudvissen moet je ook bij de juwelier kopen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje geföhnd want die sukkels van de dierenwinkel hadden hem verkeerd ingepakt. Hij was helemaal nat geworden![]()
lees dit Mijn goudvissen krijgen geen adem eens door misschien heb je daar wat aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
die van mij doet het niet meer en ik heb 'm nog maar net
Ik vond dat de vorige eigenaar er wel betrouwbaar uitzag dus ik dacht dat zit wel goed. Maar ja, je kunt je vergissen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Goudvissen moet je ook bij de juwelier kopen...
Nee die is van mij, maar ja, hij is stukquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Is die van Fleetwood Mac ?
tnx! Staat daar ook in hoe je ze moet repareren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef pos het volgende:
[..]
lees dit Mijn goudvissen krijgen geen adem eens door misschien heb je daar wat aan
hoe groot is ie dan en waar zit ie in en wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
tnx! Staat daar ook in hoe je ze moet repareren?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef pos het volgende:
hoe groot is ie dan en waar zit ie in en wat doet ie dan?
's meer een klatergoudvis op die manier...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee die is van mij, maar ja, hij is stuk![]()
Toen ik 'm uitpakte was-ie volgens mij in z'n voederbak gevallen, die hadden die sukkels van de dierenwinkel vol met water bij hem in de doos gezet. Daar kan zo'n beestje natuurlijk helemaal niet tegen. Ik heb 'm er snel uitgehaald en drooggemaakt en hij leek het nog wel even te doen maar nu doet ie niks meerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef pos het volgende:
[..]
hoe groot is ie dan en waar zit ie in en wat doet ie dan?
jaah..duh...je had hem ook moeten föhnen, anders komt ie toch nooit op temperatuurquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik 'm uitpakte was-ie volgens mij in z'n voederbak gevallen, die hadden die sukkels van de dierenwinkel vol met water bij hem in de doos gezet. Daar kan zo'n beestje natuurlijk helemaal niet tegen. Ik heb 'm er snel uitgehaald en drooggemaakt en hij leek het nog wel even te doen maar nu doet ie niks meer
Dat héb ik gedaan. Daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:18 schreef pos het volgende:
[..]
jaah..duh...je had hem ook moeten föhnen, anders komt ie toch nooit op temperatuur
Oooh...oke..ehh...heb je ook z'n kieuwen eruit gehaald om hem te activeren?, anders is het datquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat héb ik gedaan. Daar kan het niet aan liggen.
dat hadden ze in de winkel al gedaan (denk ik) maar ik denk toch dat ik 'm maar inruil voor een vogel, ik bedoel, die kom heb ik nu toch alquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef pos het volgende:
[..]
Oooh...oke..ehh...heb je ook z'n kieuwen eruit gehaald om hem te activeren?, anders is het dat
Nee hoor; die meneer van mij staat dus nog open.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef sooty het volgende:
Da's Günther Wallraff - Ich Ali
hahaha...mis door jou de helft van pulp fictionquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
dat hadden ze in de winkel al gedaan (denk ik) maar ik denk toch dat ik 'm maar inruil voor een vogel, ik bedoel, die kom heb ik nu toch al
die had je vast wel eens eerder gezien. Op Ned 3 is ook een leuke film. The madness of King Georgequote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef pos het volgende:
[..]
hahaha...mis door jou de helft van pulp fiction
Daar mis je niks aan...Wát een kut-film zeg...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef pos het volgende:
hahaha...mis door jou de helft van pulp fiction
een keer of drie en ik heb hem op dvd, mijn favorieten filmquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
die had je vast wel eens eerder gezien. Op Ned 3 is ook een leuke film. The madness of King George
Te weinig naakte wijven schaars geklede vrouwspersonen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar mis je niks aan...Wát een kut-film zeg...
Nah; typisch Tarantino-vehikel; ellenlange dialogen over drie keer niks...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Te weinig naakte wijven schaars geklede vrouwspersonen?
Sinds wanneer sluit 't één 't ander uit ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik nog een plaatje doen of staan er nog twee open?
Als je ooit nog eens van plan bent een boek te lezen raad ik je aan voornoemde Herman Brusselmans links te laten liggenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nah; typisch Tarantino-vehikel; ellenlange dialogen over drie keer niks...
Dat zou ik moeten nazoekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sinds wanneer sluit 't één 't ander uit ?
Ik wacht....quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Als pyl nu ook gaat slapen kunnen we weer door
Ik zag zijn naam staan in de url bij het quoten van jouw postquote:
neequote:Op zondag 10 april 2005 10:35 schreef jozef444 het volgende:
is dat Frank the Grave aka Frank de Grave ?
'k zit altijd hier...quote:Op zondag 10 april 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
ow zaten jullie hier
écht niet Will Luikinga ?quote:Op zondag 10 april 2005 11:29 schreef pyl het volgende:
En die van mij?
quote:Op zondag 10 april 2005 11:43 schreef Treinhomo het volgende:
écht niet Will Luikinga ?
Kun je misschien 't plaatje nog 's posten ?quote:Op zondag 10 april 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
![]()
Nederlandse schrijver (en wiskundige, filosoof, denker over kunstmatige intelligentie, enz).
Ik zit hier met holle ogen te wachten op het verlossende woord....quote:
Amen?quote:Op zondag 10 april 2005 12:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zit hier met holle ogen te wachten op het verlossende woord....![]()
Alexander Curly, die winnaar van de Constantijn Huygens prijs en de Busken Huet-prijs?quote:Op zondag 10 april 2005 12:01 schreef Treinhomo het volgende:
Alexander Curly is 't zeker ook niet ?
Dat pleit dan weer voor hemquote:Op zondag 10 april 2005 12:12 schreef pyl het volgende:
Meneer is trouwens een onversneden Groninger.
Dus in Tilburg stikt het ook van de Groningers?quote:Op zondag 10 april 2005 12:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles wat niet in blokletters praat, schaar ik op dezelfde hoop....
Yep...quote:Op zondag 10 april 2005 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus in Tilburg stikt het ook van de Groningers?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan pyl 'z'n plaatje ook alvast op de volgende pagina in de openingspost van het volgende topic plaatsen, daar draait het wel op uit m.i.
Gerrit Luikinga ?quote:Op zondag 10 april 2005 12:27 schreef pyl het volgende:
Voornaam is Gerrit.
(Kom maar op met die flauwe grappen....)
quote:Op zondag 10 april 2005 12:28 schreef Treinhomo het volgende:
Gerrit Luikinga ?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Komrij?
Is-ie ook nog dichter?quote:Op zondag 10 april 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
Nederlandse schrijver (en wiskundige, filosoof, denker over kunstmatige intelligentie, enz).
quote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Is-ie ook nog dichter?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Gerrit... Krol?
m'n baas in de schouwburg was een fan
quote:Op zondag 10 april 2005 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Allesbehalve, wat een klootzak was dat![]()
Allicht...quote:Op zondag 10 april 2005 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En die van Treinhomo is natuurlijk Gerrit Luikinga
quote:Op zondag 10 april 2005 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Fiep Westendorp?
Hoe heet zo'n stelling ook weer, die zichzelf ontkent?quote:Op zondag 10 april 2005 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ronnie Tober is goed krijg ik m'n toetsenbord niet uit
Het dagelijks leven?quote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n stelling ook weer, die zichzelf ontkent?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Het dagelijks leven?
Oxymoron ?quote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef pyl het volgende:
Hoe heet zo'n stelling ook weer, die zichzelf ontkent?
Ik weet alleen de naam van het bandje nog...quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen heb je er geen punt mee gescoord![]()
Achternaam moet ook te doen zijn. Volgens mij is dat Braziliaans-Portugees voor De Vriesquote:Op zondag 10 april 2005 12:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik weet alleen de naam van het bandje nog...
Het was slechts een rhetorische vraag, TH - waarop oxymoron trouwens niet het goede antwoord is....quote:Op zondag 10 april 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
Oxymoron ?
Mijn Rhetorisch is nogal roestig de laatste tijd.quote:Op zondag 10 april 2005 13:01 schreef pyl het volgende:
Het was slechts een rhetorische vraag, TH
Da's een quote van Jezus; kan niet anders...quote:(maar pin me d'r niet op vast).
Ja ik.quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef pyl het volgende:
Kent trouwens iemand de naam van de zangeres van Zuco 103?
Daar trap ik niet weer in;quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef pyl het volgende:
Ik heb gisteren nog Raymann is laat gekeken, maar de naam niet onthoudenquote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef pyl het volgende:
Dat soort dingen moet je ook gelijk noterenquote:Op zondag 10 april 2005 13:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog Raymann is laat gekeken, maar de naam niet onthouden![]()
Nee, pos, de zangeres van Zuco 103!quote:Op zondag 10 april 2005 13:15 schreef pos het volgende:
een soapie?
Daar gaat m'n theorie.quote:Op zondag 10 april 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
Misschien nog effe wachten op pos - die heeft wel vaker verrassende inzichten.
Is dat een hint?quote:Op zondag 10 april 2005 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga effe douchen. Ik stink een uur in de wind en het waait behoorlijk
quote:Op zondag 10 april 2005 15:10 schreef fotoloog het volgende:
Philip it is
Robert Guillaume, vooral bekend als Benson " You want me to get that?"quote:
Hoi Tong,quote:
Ik hoop,orgen weer, ik zou m'n maat bellen voor een afspraak maar kan hem niet bereiken. Eigenlijk zou ie vraijdag al langs komen maar liet ie het weer eens afweten.quote:Op zondag 10 april 2005 16:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoi Tong,
Wanneer krijg ik weer eens een klein pop-upje rechts in mijn scherm?![]()
Liefs,
Obli.
Nerd!quote:Op zondag 10 april 2005 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop,orgen weer, ik zou m'n maat bellen voor een afspraak maar kan hem niet bereiken. Eigenlijk zou ie vraijdag al langs komen maar liet ie het weer eens afweten.
Sorry, het is zo lang geleden dat ik hill street blues gezien heb....quote:Op zondag 10 april 2005 16:37 schreef Berkery het volgende:
Wel Lucy![]()
Weten jullie ook haar echte naam? Ze regisseert tegenwoordig
quote:
Ach ik had een site met jeugdsentiment en dit was het laatste nog niet geposte plaatje.quote:Op zondag 10 april 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
En hoe kom je er zo bij om dáár nou een plaatje van te posten, lieve tong ?
quote:
quote:Uw zoekbewerking - Wilhelmina Kuttje Jr. - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
'Hij was een huigelaar....maar stond altijd klaaaaaar.'quote:Op zondag 10 april 2005 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor je, weet je toch...![]()
Mee doodgegooid...tegen wil en dank.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef fotoloog het volgende:
Een kenner !
Same herequote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mee doodgegooid...tegen wil en dank.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |