Gooi er anders een zuurstoffles bij in...quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:18 schreef ConQuestador het volgende:
Gister heb ik samen met een collega goudvissen in een kom gekocht voor op kantoor. We hebben er tevens van die planten in gedaan voor de zuurstof voorziening.
Maar sinds vanochtend zitten ze constant naar lucht te happen aan het wateroppervlak (zoals vissen in de zomer ook vaak doen, wanneer er niet voldoende zuurstof in het water zit).
WAT hebben we fout gedaan, want ik wil niet dat de vissies morgen alweer dood zijn:'(
Ik kan ze ook mond op mond beademing gaan geven natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Gooi er anders een zuurstoffles bij in...
hmmmm... OKquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ververs het water. En zorg dat de kom niet in de zon staat.
Als er iemand in jouw bed is doodgegaan wil je het toch ook verschonen voordat je er zelf weer in gaat liggen??quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:26 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
hmmmm... OK
Maar ze zitten er pas sinds gister in, dan toch verversen?
(oja, zonlicht ? de lammellen zijn hier altijd dicht)
Je kunt het toch proberen? Lijkt me beter dan te gaan toekijken hoe ze creperen en ondertussen te denken: aan het water kan het niet liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:26 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
hmmmm... OK
Maar ze zitten er pas sinds gister in, dan toch verversen?
(oja, zonlicht ? de lammellen zijn hier altijd dicht)
Je durft wel, je nick aan een goudvis te geven die niet lang meer te leven heeftquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:47 schreef Troel het volgende:
Troel en Inieminie
Tsja, dat zou je aan de vissen zelf moeten vragenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:43 schreef ConQuestador het volgende:
Wel blijft de vraag: waarom was de zuurstof in 1 dag uit het water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |