zo voel ik me nu iigquote:
[ img]http://blabla[ /img]quote:Op zondag 10 april 2005 00:24 schreef STORMSEEKER het volgende:
heeee, waarom doet 'ie het niet?
Bah.. Zonder warm water zitten is vervelend.quote:Op zondag 10 april 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb geen warm water...
Heb stadsverwarming, er zal wel een storing zijn...
half 7? dat is erg vroeg op zondag!quote:Op zondag 10 april 2005 10:07 schreef SingleCoil het volgende:
Haha...dan neem ik nog een kopje koffie...ik was om half zeven al op...of eigenlijk, Loes was om half zeven al op. En dan is het raar als ik nog door zou slapen. Vindt Loes in ieder geval. Die ligt nu weer te slapen...
Ja, ik wil douchen. Ben niet wakker als ik niet gedoucht heb. En het is niet een béétje koud, het is ijs- en ijskoud.quote:Op zondag 10 april 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
Bah.. Zonder warm water zitten is vervelend.
Nouja, wakker worden kun je daar wel van.quote:Op zondag 10 april 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik wil douchen. Ben niet wakker als ik niet gedoucht heb. En het is niet een béétje koud, het is ijs- en ijskoud.
Op welk punt niet?quote:Op zondag 10 april 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben dus niet geschikt voor de landmacht.
quote:Op zondag 10 april 2005 10:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Het lag aan mij. Ik draai de kranen van de boiler altijd dicht omdat ik het zonde vindt als dat ding 24/7 aan staat (kost me ¤ 200 per jaar extra). Ik had er nu maar eentje opengedraaid in plaats van allebei.
Gelukkig vroeg de storingsdienst niet hoe het zat.
Als je nu heel diep concentreert en denkt dat je deze (onbekende) persoon bent.quote:Op zondag 10 april 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben dus niet geschikt voor de landmacht.
Er is een reclame op TV waarbij twee meisjes beneden de warme kraan aanzetten waardoor broerlief onder de koude douche komt te staan. Hij gaat gewoon door alsof er niets aan de hand is. Moraal van het verhaal is dat hij geschikt is voor de landmacht.quote:Op zondag 10 april 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
Op welk punt niet?
Ik ben ook een hele tijd lastig geworden door de landmacht of ik er geen interesse in had.
Ik ben ook wel handig, alleen blijkbaar nog niet wakker.quote:Op zondag 10 april 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:![]()
![]()
En dat terwijl je zelf zei dat je zo handig was!(Sorry hoor, ik kon het niet laten om hem in te koppen
)
Onbekend? Elvis.quote:Op zondag 10 april 2005 10:42 schreef Yosomite het volgende:
Als je nu heel diep concentreert en denkt dat je deze (onbekende) persoon bent.
[afbeelding]
Misschien voel je je dan vanzelf wel gedoucht. En dus wakker![]()
Hahaha.. Wanneer warm water uitvalt spring ik toch meestal onder de douche vandaan om het eerst weer aan de praat te krijgen alvorens verder te douchen.quote:Op zondag 10 april 2005 10:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er is een reclame op TV waarbij twee meisjes beneden de warme kraan aanzetten waardoor broerlief onder de koude douche komt te staan. Hij gaat gewoon door alsof er niets aan de hand is. Moraal van het verhaal is dat hij geschikt is voor de landmacht.
Daar gooi ik het ook altijd op als ik 's ochtends domme dingen doe.quote:Op zondag 10 april 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ook wel handig, alleen blijkbaar nog niet wakker.
quote:Op zondag 10 april 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik wil douchen. Ben niet wakker als ik niet gedoucht heb.
Dat gaat niet, ik voel me dan de hele dag viezig. Ik mòet 's ochtends douchen. Ik douche zelfs wel eens tweemaal per dag.quote:Op zondag 10 april 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:ik heb het juist andersom, ik word altijd lekker slaperig van een warme douche. Ik douche dan ook altijd 's avonds
.
Dat ook al..quote:Op zondag 10 april 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben veel te pacifistisch voor de landmacht. Bovendien heb ik een hekel aan sport. Als ik sporten en afzien nou leuk vond, zou het me wel stoer lijken om bij de landmacht te gaan (vrouwen in uniform).
Dat is wel erg inderdaad.. Roosje haalt gewoon voorzichtig uit naar honden als ze in de weg staan of lopen.quote:Op zondag 10 april 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lurch is een watje. Doerak ligt op de bank en ligt er middenop zodat Lurch er niet bij kan. In plaats van dat ze Doerak aan de kant duwt (Doerak is onderdanig naar Lurch), gaat ze voor de bank zitten piepen, net zolang tot ìk tegen Doerak zeg dat ze aan de kant moet omdat Lurch er ook bij wil.
Ik douche ook meestal 's avonds, maar dat is ook om praktische redenen. Nat haar is amper in model te krijgen.quote:Op zondag 10 april 2005 10:52 schreef ReCreative het volgende:
Morgen beste fok!vrienden![]()
.
[..]ik heb het juist andersom, ik word altijd lekker slaperig van een warme douche. Ik douche dan ook altijd 's avonds
.
Okquote:Op zondag 10 april 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat gaat niet, ik voel me dan de hele dag viezig. Ik mòet 's ochtends douchen. Ik douche zelfs wel eens tweemaal per dag.
Ikzelf douche meestal dus 's avonds en sla ook wel eens een dag over. Getuige het feit hoeveel mensen ik ruik denk ik dat het met mijn eigen viezigheid wel meevalt..quote:Op zondag 10 april 2005 10:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik voel me dan de hele dag viezig. Ik mòet 's ochtends douchen. Ik douche zelfs wel eens tweemaal per dag.
Hier ook.quote:Op zondag 10 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet elke ochtend wel douchen want anders is het onmogelijk om me slaapkop haarmodel anders te krijgen
Maar als mijn haar nog een beetje nat is voordat ik ga slapen, dan wordt ik helemaal met een 'coupe du plof' wakker. Haar wassen doe ik dus wèl weer liever 's ochtendsquote:Op zondag 10 april 2005 10:56 schreef Alicey het volgende:
Ik douche ook meestal 's avonds, maar dat is ook om praktische redenen. Nat haar is amper in model te krijgen.
Is dat belangrijk dan? Dus aangezien je zelf anderen weleens ruikt het dus zelf niet erg vinden om een dag over te slaan? Het gaat er toch puur om wat je zelf lekker (en sociaalquote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
Ikzelf douche meestal dus 's avonds en sla ook wel eens een dag over. Getuige het feit hoeveel mensen ik ruik denk ik dat het met mijn eigen viezigheid wel meevalt..
Het volhouden van 100 meter rennen kan ik wel. Ik kan een bepaalde knop omzetten waardoor ik door kan blijven gaan, of ik ook snel genoeg ren is dan weer de vraag.quote:Op zondag 10 april 2005 10:56 schreef Bensel het volgende:
haha, voor de landmacht he ik geen coditie genoeg.. kan urenlang lopen met zware bepakking, maar 100 meter rennen.. Ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |