quote:
* appelsientje geeft biertje aan JaWiquote:
Ik heb genoten! De eerste helft was matig, maar de tweede was goed! Alledrie de doelpunten erg mooi hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef superjoden het volgende:
Noca en Clauwheee vieren inmiddels wel feest denk
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:43 schreef clauwheee het volgende:
Het was!! Inclusief de wave vanavond, fijne sfeer weer in het Oosterpark. En mooie doelpunten
Leuk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vertellen. SCH treed vanavond op en scheet zeven kleuren peultjes. Maar wat ie niet wist is dat als ie van te voren het publiek in kijkt ie Bluezz en Golfert in de zaal ziet. Die is helemaal door het gordijn gegaan
10 minuutjes op de fietsquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:![]()
IK heb nog aan jullie gedacht Noca en clauwheee !! , jullie zijn snel terug trouwens....
ik ben ook zo weg... biertje drinken
en dan nog 1
en nog 1
enz...
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vertellen. SCH treed vanavond op en scheet zeven kleuren peultjes. Maar wat ie niet wist is dat als ie van te voren het publiek in kijkt ie Bluezz en Golfert in de zaal ziet. Die is helemaal door het gordijn gegaan
Even kijken, tussendoor naar SS en daarna verder kijken, thx!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pulp Fiction is begonnen op Yorin voor de mensen die hem niet kennen of niet gezien hebben. Schaamt U eigen en gaat kijken.
Dude. Dat is geen keuze. Dat is gelijk op Yorin zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:08 schreef superjoden het volgende:
zit te twijfelen.. deze kijken of Arnold
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en trekt het niet meer. Halen jullie SCH als held binnen ?
die keuze kan me moeder nog maken, Pulp Fiction natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:08 schreef superjoden het volgende:
zit te twijfelen.. deze kijken of Arnold
Als je je minder lekker voelt heb je meer slaap nodig lijkt welquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Suijk het volgende:
Wat ga je voortaan vroeg naar bed toe tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |