quote:Anton Heijboer overleden
HILVERSUM De kunstenaar Anton Heijboer
is overleden.De excentrieke schilder is
81 jaar geworden.Hij laat vijf vrouwen
na,met wie in een boerderij in Den Ilp
samenwoonde.
Anton Heijboer had als kunstenaar een
enorme productie.Hij verkocht zijn werk
vanuit zijn atelier.
Ik heb altijd erg van hem genoten, zowel van zijn genialiteit als zijn complete gestoordheid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef NorthernStar het volgende:
Soms is er weinig verschil tussen geniaal of compleet gestoord.
Dat hij daarboven nog maar lang mag kliederen.
minstensquote:
Ik ook. Hij verstond iig de kunst van het leven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:41 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik heb altijd erg van hem genoten, zowel van zijn genialiteit als zijn complete gestoordheid.![]()
Hij had ook een leuk atelierquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Ik vond zijn schilderijen afschuwelijk.Broddelwerk maar het was een levens kunstenaar.
dat is zn atellier.quote:
idd. r.i.p.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:34 schreef Intxaurraga het volgende:
De mafkees. Rust in vrede.
Dat is niet zijn woning maar zijn atelier.quote:
En ondertussen lachte hij zich rot!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef Neleos het volgende:
Wel eens in een documentaire gezien dat hij zijn honden eerst door verf en dan over een aantal doeken liet lopen
Eigenlijk had ie er zes.Maar die beheerde het museum en woonde niet bij hem in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En ondertussen lachte hij zich rot!
Zijn vrouwen waren geen schoonheden, maar hij had er toch maar mooi vijf.
(waren het er eerst niet meer trouwens?)
Hij had al 40 jaar niet geneukt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:27 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat hij er niet meer is, maar hij heeft wel gehad waar veel mannen alleen maar van had kunnen dromen
Volgens mij woonde hij met vier dames samen (platonisch volgens eigen zeggen, maar wel al sinds 1975!), en was mevrouw Heijboer V (Petra) inderdaad de museum/shop-beheerder.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ie er zes.Maar die beheerde het museum en woonde niet bij hem in.
Dat is het idd.En hij neukte al 40 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij met vier dames samen (platonisch volgens eigen zeggen, maar wel al sinds 1975!), en was mevrouw Heijboer V (Petra) inderdaad de museum/shop-beheerder.
http://www.anton-heyboer.nl/heyboer_images/index-gates.htm
nee dat haal ik niet ben pas 33quote:
Hij werd gekuffeldquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee dat haal ik niet ben pas 33
Maar oke dat geeft toch niet , het is al lekker om er gewoon tussen te liggen
Beter dan een standaard kussen.
We hebben Bart Chabot nog.quote:
hm, regel 1 voor succes, bouw een cultus om je persoon en je kan alles verkopenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi vond ik toen dat ie vijf kwasten in z'n hand nam een veeg over een stuk papier. En vbroeg wat brenkt dat nou op ?
Herman Brood deed het hem niet na kwa image building.
ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alweer een dood icoon...straks blijf ik met alleen idioten over op deze vervloekte planeet...
nou, volgens mij was Anton Heijboer erg schoon en frisruikend, hoorquote:Op zondag 10 april 2005 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Vond het altijd maar een ongelooflijk smerige vent, dat je daar als vrouw ook maar bij in de buurt wil zijn, laat staan vijf vrouwen tegelijk![]()
Waar is ie aan overleden, een schimmelinfectie?
Maar even zo goed, rust zacht ouwe smeerlap...
5.quote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Gia het volgende:
Hoeveel vrouwen zouden nu nabestaanden-pensioen krijgen? Want volgens mij hoef je niet getrouwd te zijn om daar recht op te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |