wehehehquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
weheheh
nieuw topic heb ik overigens al;
Ja, kon ik ff niet maken. Was aan het baggeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
weheheh
nieuw topic heb ik overigens al;
Spannend!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef BeJD het volgende:
Me lieve mailserver heeft een bij het mailtje bijgevoegde WAV er uit gegooid. Ik ga nu ff kijken of die nog ergens in een mapje staat. Qwea probeert nu contact te krijgen met degene die de foto´s heeft genomen. We proberen iig zsm de locatie te vinden.
Contact gehad.Desbetreffende persoon heeft verteld waar het is.Alleen we moeten het exacter hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef BeJD het volgende:
Me lieve mailserver heeft een bij het mailtje bijgevoegde WAV er uit gegooid. Ik ga nu ff kijken of die nog ergens in een mapje staat. Qwea probeert nu contact te krijgen met degene die de foto´s heeft genomen. We proberen iig zsm de locatie te vinden.
Nolius moet je gewoon negeren.Die zwetst uit zn nekquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
Oke, we zitten dus in het GOEDE bos te zoeken en niet her verkeerde bos.
Ik vraag me af hoe het komt dat nolius zegt dat dat hokje in een ander bos staat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
Oke, we zitten dus in het GOEDE bos te zoeken en niet her verkeerde bos.
Ik vraag me af hoe het komt dat nolius zegt dat dat hokje in een ander bos staat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
MAAAAAR, die vent gisteren op de radio vertelde, dat een boswachter de plee van de photo herkende, maar dat er in dat bos verder geen graafwerkzaamheden waren. Dit was in een ander bos het geval. (Dit betekent dus dat Ryan z'n photo's in verschillende bossen heeft gemaakt).
zoals altijdquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, kon ik ff niet maken. Was aan het baggeren.
Ik heb zo'n 20km door het bos gereden en ik ben dat hokje niet tegengekomen. Ondenkbaar is het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef BeJD het volgende:
40 moet ook kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Deel 25 rofl. Die 2 gaan zich helemaal kapot lachen als ze dit terug zien... zo te merken halen we de 30 ook nog wel
die staan als het goed is op de weblog.Op een kaartje daaroquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:49 schreef its_me_ het volgende:
Waarom worden er geen coördinaten gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |