Morgen pas he, eerst moeten de kikkererwtjes nog een dag weken. Morgen is dat een dag.quote:Op maandag 11 april 2005 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Whehe, Harry is nu lekker aan het smikkelen, hopen we
Leuk topic zo
Ow morgen pas... le-zen Bloesquote:Op maandag 11 april 2005 19:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Morgen pas he, eerst moeten de kikkererwtjes nog een dag weken. Morgen is dat een dag.
De koriander en de komijn ruiken wel al lekker door het huis![]()
Lees het topic eens door.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Mroz hebben ze lekkere falafel, iemand een recept van hoe ze zo'n Falafel kunt maken? Ongeveer dan....
Morgen.... Dat is vandaagquote:Op maandag 11 april 2005 19:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Morgen pas he, eerst moeten de kikkererwtjes nog een dag weken. Morgen is dat een dag.
De koriander en de komijn ruiken wel al lekker door het huis![]()
Anders ik wel, ik heb honger en het 'wachtuur' is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben nu nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Je weet niet wat je mist, man. Dit is Retro - Lowlands, alleen dan voor een fractie van wat je daar kwijt was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Briljant.Gezien jouw verhaal waag ik me er maar niet aan
yep, maar van die koriander proef je helaas niet zo heel veel terug als je zou hopen. Je zult het echt een beetje moeten zouten of extra kruiden om het perfect te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:53 schreef Brentmeister het volgende:
GeweldigLeuke updates
Jij hebt dus volgens het Indiase recept uit dit topic gemaakt?
Damn! Dat klinkt als een volleerde kok!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:21 schreef Harry_Sack het volgende:
De tip die ik voor jullie heb voor wat betreft het niet uit elkaar laten vallen, is dat het een goed droog deegje moet worden. Dat kun je doen door een balletje falafel door de bloem of bakmeel te deppen, en daarna af te tikken. Zelf leg ik het dan ook nog even op een grill rooster om het extra in te laten drogen. Paneermeel kan ook wel, maar dat gaat korrelen in je olie en verpest daarmee sneller de versheid daarvan.
Ook kan ik het jullie aanraden om het deeg een nachtje in de koelkast te laten staan.
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Damn! Dat klinkt als een volleerde kok!![]()
waarom is dat?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
wat harry-sack dus zegt...maar zorg vooral dat de vullig dus goed droog is. en altijd op kamertemperatuur tijdens het frituren.
Wat voor koriander heb je eigenlijk gebruikt? Blaadjes of zaadjes, die smaken totaal verschillend. Als ik dat recept zo zie lijkt me dat koriander zaad bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
yep, maar van die koriander proef je helaas niet zo heel veel terug als je zou hopen. Je zult het echt een beetje moeten zouten of extra kruiden om het perfect te maken.
blaadjes, dat vind ik lekkerderquote:Op donderdag 14 april 2005 22:39 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Wat voor koriander heb je eigenlijk gebruikt? Blaadjes of zaadjes, die smaken totaal verschillend. Als ik dat recept zo zie lijkt me dat koriander zaad bedoeld wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |