Tot daar vind ik het logisch klinken. Als je die dingen volgt weet je gelijk waar ze voor dienen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef juiced het volgende:
[..]
Mźn, hier heeft hij een heel sterk punt! We moeten natuurlijk gewoon die pijpleidingen volgen!! Dat hebben Ryan3 en Stali natuurlijk ook gedaan!! En toen zijn ze de weg kwijtgeraakt en zitten ze huilend aan het eind van de pijpleiding te wachten op hulp!!!![]()
![]()
Er schijnt een rugtas met een videoband gevonden te zijn ergens in een bos....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zijn de lijken al gevonden?
Moet je ze wel eerst vinden..quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tot daar vind ik het logisch klinken. Als je die dingen volgt weet je gelijk waar ze voor dienen.
(en misschien, maar dan ook heel misschien, gaat er wel vloeibaar gas doorheen)
Moet nu wel lukken tochquote:
Met daarop de Blair witch project?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef HansJans het volgende:
[..]
Er schijnt een rugtas met een videoband gevonden te zijn ergens in een bos....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
owkeejj. ik zal het maar zeggen dan.
ik heb de aivd gebeld met de melding dat alqaeda terroristen vermomd als nederlandse hondenuitlaters van plan waren de waterleiding te vergiftigen.
op dit moment bevinden ryan3, stali en ollie zich op een niet nader genoemde leger basis ( volgens anonieme bronnen zijn ze zelfs naar een land in het middenoosten getransporteerd ) alwaar zij onder enige physieke druk verhoord worden over hun geplande aanslag en hun banden met usama bin laden en saddam husseyn en de infiltratie pogingen in het rechtse politieke spectrum van nederland door ryan3.
helaas is door de anti terrorisme wetgeving geen mogelijkheid om informatie te verkrijgen over hun exacte toestand dan wel verblijfplaats. de overheid kan en zal dit geheimhouden en zelfs ontkennen in belang van de staats veiligheid, tevens hebben de verdachte "enemy combattants" geen recht op rechtsbijstand.
gelukkig was ryan3 een voorstander van dat beleid dus zal hij er vast geen problemen mee hebben![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
owkeejj. ik zal het maar zeggen dan.
ik heb de aivd gebeld met de melding dat alqaeda terroristen vermomd als nederlandse hondenuitlaters van plan waren de waterleiding te vergiftigen.
op dit moment bevinden ryan3, stali en ollie zich op een niet nader genoemde leger basis ( volgens anonieme bronnen zijn ze zelfs naar een land in het middenoosten getransporteerd ) alwaar zij onder enige physieke druk verhoord worden over hun geplande aanslag en hun banden met usama bin laden en saddam husseyn en de infiltratie pogingen in het rechtse politieke spectrum van nederland door ryan3.
helaas is door de anti terrorisme wetgeving geen mogelijkheid om informatie te verkrijgen over hun exacte toestand dan wel verblijfplaats. de overheid kan en zal dit geheimhouden en zelfs ontkennen in belang van de staats veiligheid, tevens hebben de verdachte "enemy combattants" geen recht op rechtsbijstand.
gelukkig was ryan3 een voorstander van dat beleid dus zal hij er vast geen problemen mee hebben![]()
't lijkt op een voertuigquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef veldmuis het volgende:
http://log.server8.org/img/IMG_040905_002.jpg
Nieuw plaatje!
Wat het idee is...weet ik niet.
en een paar meter verderop is iets gevonden wat lijkt op de staart van een hond....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met daarop de Blair witch project?
Rot eens ff opquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef HansJans het volgende:
[..]
en een paar meter verderop is iets gevonden wat lijkt op de staart van een hond....
Joh, geloof lekker waar je in wilt geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef ASroma het volgende:
Ik sta ook erg sceptisch tegenover dit hele gedoe. Ik ben opgegroeid in een bosrijk gebied, en al die foto's uit deel VI doen me erg herrineren aan boomkap bij ons in de buurt. Het doet me ook denken aan zo'n project "Vernieuwde Bosaanleg" hierbij wordt veel vocht uit de grond gehaald en worden de bomen gekapt, het vocht wordt uit de grond gehaald zodat er geen grote bomen meer kunnen groeien alleen laaggroei. Dit zorgt voor een grotere diversiteit in de flora en fauna. En heeft uiteindelijk dan weer positief effect op de bosstand. Kuilen worden gegraven die uiteindelijk plassen moeten vormen waar dieren etc uit kunnen drinken en andere gedierte kan leven.
Die dooie vissen kunnen gewoon een virus zijn in die vijver/plas, dat gebeurd nog weleens he!
Die "dooie" bomen hoeven niet perse dood te zijn, de winter is net voorbij en de lente nauwelijks begonnen. En dat gras is gewoon helmgras, dat ziet er dood uit maar hoort er zo uit te zien.
Tja bij al dit gebeuren worden grote machines gebruikt, helmen voor de veiligheid, afzetting zodat mensen de werkzaamheden etc niet verstoren, een wc om naar de wc te kunnen(kuil met een pot erop) oh jee en er stond ook nog een wit busje wat verdacht zeg! lol
maar goed voor de sensatiezoekers, geloof waar je in wilt geloven.
En de woorden die ze ook gebruiken; "verdwenen" ipv "weg"quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef ASroma het volgende:
Ik sta ook erg sceptisch tegenover dit hele gedoe. Ik ben opgegroeid in een bosrijk gebied, en al die foto's uit deel VI doen me erg herrineren aan boomkap bij ons in de buurt. Het doet me ook denken aan zo'n project "Vernieuwde Bosaanleg" hierbij wordt veel vocht uit de grond gehaald en worden de bomen gekapt, het vocht wordt uit de grond gehaald zodat er geen grote bomen meer kunnen groeien alleen laaggroei. Dit zorgt voor een grotere diversiteit in de flora en fauna. En heeft uiteindelijk dan weer positief effect op de bosstand. Kuilen worden gegraven die uiteindelijk plassen moeten vormen waar dieren etc uit kunnen drinken en andere gedierte kan leven.
Die dooie vissen kunnen gewoon een virus zijn in die vijver/plas, dat gebeurd nog weleens he!
Die "dooie" bomen hoeven niet perse dood te zijn, de winter is net voorbij en de lente nauwelijks begonnen. En dat gras is gewoon helmgras, dat ziet er dood uit maar hoort er zo uit te zien.
Tja bij al dit gebeuren worden grote machines gebruikt, helmen voor de veiligheid, afzetting zodat mensen de werkzaamheden etc niet verstoren, een wc om naar de wc te kunnen(kuil met een pot erop) oh jee en er stond ook nog een wit busje wat verdacht zeg! lol
maar goed voor de sensatiezoekers, geloof waar je in wilt geloven.
Met een stuk lont er aan vastgeknoopt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef HansJans het volgende:
[..]
en een paar meter verderop is iets gevonden wat lijkt op de staart van een hond....
Het is de achterband van een Motor, waarschijnlijk een Kawasaki ZX7R ofzo...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef veldmuis het volgende:
http://log.server8.org/img/IMG_040905_002.jpg
Nieuw plaatje!
Wat het idee is...weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |