abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26096542
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef juiced het volgende:

[..]

Mźn, hier heeft hij een heel sterk punt! We moeten natuurlijk gewoon die pijpleidingen volgen!! Dat hebben Ryan3 en Stali natuurlijk ook gedaan!! En toen zijn ze de weg kwijtgeraakt en zitten ze huilend aan het eind van de pijpleiding te wachten op hulp!!!

Tot daar vind ik het logisch klinken. Als je die dingen volgt weet je gelijk waar ze voor dienen.
(en misschien, maar dan ook heel misschien, gaat er wel vloeibaar gas doorheen )
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:25:05 #152
114602 HansJans
dikke pil in je bil
pi_26096556
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zijn de lijken al gevonden?
Er schijnt een rugtas met een videoband gevonden te zijn ergens in een bos....
dikke bil in je pil
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:25:13 #153
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26096558
En als ze ondergronds gaan?
pi_26096564
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Tot daar vind ik het logisch klinken. Als je die dingen volgt weet je gelijk waar ze voor dienen.
(en misschien, maar dan ook heel misschien, gaat er wel vloeibaar gas doorheen )
Moet je ze wel eerst vinden..
pi_26096575
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moet nu wel lukken toch .
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_26096576
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef juiced het volgende:

[..]

Oud nieuws
Ontopic .
pi_26096581
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hadden ze al gedaan volgens mij.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:26:59 #158
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26096590
owkeejj. ik zal het maar zeggen dan.
ik heb de aivd gebeld met de melding dat alqaeda terroristen vermomd als nederlandse hondenuitlaters van plan waren de waterleiding te vergiftigen.
op dit moment bevinden ryan3, stali en ollie zich op een niet nader genoemde leger basis ( volgens anonieme bronnen zijn ze zelfs naar een land in het middenoosten getransporteerd ) alwaar zij onder enige physieke druk verhoord worden over hun geplande aanslag en hun banden met usama bin laden en saddam husseyn en de infiltratie pogingen in het rechtse politieke spectrum van nederland door ryan3.

helaas is door de anti terrorisme wetgeving geen mogelijkheid om informatie te verkrijgen over hun exacte toestand dan wel verblijfplaats. de overheid kan en zal dit geheimhouden en zelfs ontkennen in belang van de staats veiligheid, tevens hebben de verdachte "enemy combattants" geen recht op rechtsbijstand.

gelukkig was ryan3 een voorstander van dat beleid dus zal hij er vast geen problemen mee hebben
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 14:27:37 #159
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26096607
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef HansJans het volgende:

[..]

Er schijnt een rugtas met een videoband gevonden te zijn ergens in een bos....
Met daarop de Blair witch project?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:27:40 #160
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26096608
Nog steeds geen foto's ?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:28:00 #161
114602 HansJans
dikke pil in je bil
pi_26096621
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
ik heb de aivd gebeld met de melding dat alqaeda terroristen vermomd als nederlandse hondenuitlaters van plan waren de waterleiding te vergiftigen.
op dit moment bevinden ryan3, stali en ollie zich op een niet nader genoemde leger basis ( volgens anonieme bronnen zijn ze zelfs naar een land in het middenoosten getransporteerd ) alwaar zij onder enige physieke druk verhoord worden over hun geplande aanslag en hun banden met usama bin laden en saddam husseyn en de infiltratie pogingen in het rechtse politieke spectrum van nederland door ryan3.

helaas is door de anti terrorisme wetgeving geen mogelijkheid om informatie te verkrijgen over hun exacte toestand dan wel verblijfplaats. de overheid kan en zal dit geheimhouden en zelfs ontkennen in belang van de staats veiligheid, tevens hebben de verdachte "enemy combattants" geen recht op rechtsbijstand.

gelukkig was ryan3 een voorstander van dat beleid dus zal hij er vast geen problemen mee hebben
dikke bil in je pil
pi_26096628
quote:

pi_26096647
http://log.server8.org/img/IMG_040905_002.jpg
Nieuw plaatje!
Wat het idee is...weet ik niet.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:30:34 #164
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26096667
Guantanamo bay !
pi_26096679
quote:

[...]
Doei .
pi_26096684
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef veldmuis het volgende:
Nieuw plaatje!
't lijkt op een voertuig .
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:31:50 #167
114602 HansJans
dikke pil in je bil
pi_26096695
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Met daarop de Blair witch project?
en een paar meter verderop is iets gevonden wat lijkt op de staart van een hond....
dikke bil in je pil
pi_26096714
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Nog steeds geen foto's ?
Lekker he? Sinaasappelsap.
pi_26096715
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef HansJans het volgende:

[..]

en een paar meter verderop is iets gevonden wat lijkt op de staart van een hond....
Rot eens ff op .
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:33:27 #170
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26096739
Ik sta ook erg sceptisch tegenover dit hele gedoe. Ik ben opgegroeid in een bosrijk gebied, en al die foto's uit deel VI doen me erg herrineren aan boomkap bij ons in de buurt. Het doet me ook denken aan zo'n project "Vernieuwde Bosaanleg" hierbij wordt veel vocht uit de grond gehaald en worden de bomen gekapt, het vocht wordt uit de grond gehaald zodat er geen grote bomen meer kunnen groeien alleen laaggroei. Dit zorgt voor een grotere diversiteit in de flora en fauna. En heeft uiteindelijk dan weer positief effect op de bosstand. Kuilen worden gegraven die uiteindelijk plassen moeten vormen waar dieren etc uit kunnen drinken en andere gedierte kan leven.

Die dooie vissen kunnen gewoon een virus zijn in die vijver/plas, dat gebeurd nog weleens he!
Die "dooie" bomen hoeven niet perse dood te zijn, de winter is net voorbij en de lente nauwelijks begonnen. En dat gras is gewoon helmgras, dat ziet er dood uit maar hoort er zo uit te zien.

Tja bij al dit gebeuren worden grote machines gebruikt, helmen voor de veiligheid, afzetting zodat mensen de werkzaamheden etc niet verstoren, een wc om naar de wc te kunnen(kuil met een pot erop) oh jee en er stond ook nog een wit busje wat verdacht zeg! lol

maar goed voor de sensatiezoekers, geloof waar je in wilt geloven.
pi_26096770
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef ASroma het volgende:
Ik sta ook erg sceptisch tegenover dit hele gedoe. Ik ben opgegroeid in een bosrijk gebied, en al die foto's uit deel VI doen me erg herrineren aan boomkap bij ons in de buurt. Het doet me ook denken aan zo'n project "Vernieuwde Bosaanleg" hierbij wordt veel vocht uit de grond gehaald en worden de bomen gekapt, het vocht wordt uit de grond gehaald zodat er geen grote bomen meer kunnen groeien alleen laaggroei. Dit zorgt voor een grotere diversiteit in de flora en fauna. En heeft uiteindelijk dan weer positief effect op de bosstand. Kuilen worden gegraven die uiteindelijk plassen moeten vormen waar dieren etc uit kunnen drinken en andere gedierte kan leven.

Die dooie vissen kunnen gewoon een virus zijn in die vijver/plas, dat gebeurd nog weleens he!
Die "dooie" bomen hoeven niet perse dood te zijn, de winter is net voorbij en de lente nauwelijks begonnen. En dat gras is gewoon helmgras, dat ziet er dood uit maar hoort er zo uit te zien.

Tja bij al dit gebeuren worden grote machines gebruikt, helmen voor de veiligheid, afzetting zodat mensen de werkzaamheden etc niet verstoren, een wc om naar de wc te kunnen(kuil met een pot erop) oh jee en er stond ook nog een wit busje wat verdacht zeg! lol

Joh, geloof lekker waar je in wilt geloven.
pi_26096775
ASroma, en waar zijn r&s dan?
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:35:26 #173
114602 HansJans
dikke pil in je bil
pi_26096784
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef ASroma het volgende:

En de woorden die ze ook gebruiken; "verdwenen" ipv "weg" Waarom zouden ze dat nou doen?
dikke bil in je pil
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 14:36:12 #174
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26096800
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef HansJans het volgende:

[..]

Met een stuk lont er aan vastgeknoopt?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26096816
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef veldmuis het volgende:
Nieuw plaatje!
Het is de achterband van een Motor, waarschijnlijk een Kawasaki ZX7R ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')