abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26102945
Hebben we Erickje ook weer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26102954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het zo dat je bij hem nog steeds moet denken aan die rel van een tijd geleden. Maa die rel sloeg helemaal nergens op, en dus kun je die gedachten beter negeren. Het is al erg genoeg dat het hem indertijd zijn baan heeft gekost.
[..]

Wat bedoel je hiermee? Hij heeft indertijd gewoon eerlijk gezegd hoe het zat, en is vakkundig uit zijn functie geflikkerd. Wat valt er verder nog 'op te lossen'?
Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel. Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen. Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen, ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen. Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen. Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel, dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was. Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.
Maarja misschien heb ik net een Barend en van Dorp gemist waarin hij dat wel deed. Ik heb ;m daar en in interviews er alleen arrogant op zien reageren, zelfingenomen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:32:13 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26102984
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:30 schreef Mone het volgende:

[..]

Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel. Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen. Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen, ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen. Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen. Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel, dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was. Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.
Maarja misschien heb ik net een Barend en van Dorp gemist waarin hij dat wel deed. Ik heb ;m daar en in interviews er alleen arrogant op zien reageren, zelfingenomen.
Je hebt toch hoop ik zelf wel door dat je onzin uitkraamt, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26103048
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Dus we kunnen ook stellen, na enkele pagina's, dat we jou evenmin serieus kunnen nemen.
Die hysterische OP was ook zo bedoeld overigens.
pi_26103060
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je hebt toch hoop ik zelf wel door dat je onzin uitkraamt, he?
Nee echt niet. Maar dat gevoel krijg ik hier wel ja.
pi_26103069
Hahaha ik word helemaal gek hier.
pi_26103086
Hij vertelde zelf trouwens dat hij niet met de druk om kon gaan.
pi_26103100
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:30 schreef Mone het volgende:

[..]

Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel.
Ja, hij is eruit geflikkerd. Mij zegt het ook niets, want het sloeg nergens op.
quote:
Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen.
Daarvoor hoeft hij dan ook geen verantwoording af te leggen aan jou of mij. Bovendien vindt hij dat waarschijnlijk helemaal niet, anders had hij daar niet heengegaan.
quote:
Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen,
Niet relevant.
quote:
ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan
Wat heeft dat ermee te maken?
quote:
en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen.
Mij ook niet, want hij is een Sociaal-Democraat. Je hoeft toch niet op hem te stemmen?
quote:
Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen.
Dat is legaal.
quote:
Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel,
Dat is niet zijn schuld of verantwoordelijkheid als hoerenloper.
quote:
dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was.
Onzin. Dat is jouw mening, en meer niet.
quote:
Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.
Ik vind het prachtig dat hij zich niet stoort aan moraalridders zoals jij. Enig idee hoeveel mensen er naar de hoeren gaan? Het zal niet de enige politicus zijn. Dat zijn nagenoeg allemaal oude mannen; dé doelgroep bij uitstek voor prostituées, me dunkt. Bij hem is het toevallig in de publiciteit gekomen, en het enige wat daaruit blijkt ins ons aller hypocrisie hier in Nederland. En dan met name die van de PvdA in 020.

Prostitutie is in orde, maar toch niet?
quote:
Niet relevant. Je mag hem niet, nou en? Hij zou wel gek zijn om zich aan jou te storen.
pi_26103108
Ik ga echt niet meer elk punt af hoor. Dan maar zwak.
pi_26103124
boehoe ik zeg toch ook voor mij actueel
pi_26103135
wel relevant want het was mijn klaagtopic weetjenog
pi_26103179
pi_26103387
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:13 schreef Mone het volgende:
Ik reageer overal op en nu komt er niets nieuws meer uit.
Don't feed the troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')