Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel. Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen. Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen, ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen. Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen. Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel, dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was. Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo dat je bij hem nog steeds moet denken aan die rel van een tijd geleden. Maa die rel sloeg helemaal nergens op, en dus kun je die gedachten beter negeren. Het is al erg genoeg dat het hem indertijd zijn baan heeft gekost.
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hij heeft indertijd gewoon eerlijk gezegd hoe het zat, en is vakkundig uit zijn functie geflikkerd. Wat valt er verder nog 'op te lossen'?
Je hebt toch hoop ik zelf wel door dat je onzin uitkraamt, he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:30 schreef Mone het volgende:
[..]
Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel. Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen. Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen, ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen. Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen. Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel, dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was. Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.
Maarja misschien heb ik net een Barend en van Dorp gemist waarin hij dat wel deed. Ik heb ;m daar en in interviews er alleen arrogant op zien reageren, zelfingenomen.
Die hysterische OP was ook zo bedoeld overigens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus we kunnen ook stellen, na enkele pagina's, dat we jou evenmin serieus kunnen nemen.
Nee echt niet. Maar dat gevoel krijg ik hier wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je hebt toch hoop ik zelf wel door dat je onzin uitkraamt, he?
Ja, hij is eruit geflikkerd. Mij zegt het ook niets, want het sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:30 schreef Mone het volgende:
[..]
Het zegt mij niets dat hij uit zijn functie is geflikkerd, hij moest wel.
Daarvoor hoeft hij dan ook geen verantwoording af te leggen aan jou of mij. Bovendien vindt hij dat waarschijnlijk helemaal niet, anders had hij daar niet heengegaan.quote:Het gaat er mij om dat ik hem nooit heb horen zeggen hoe laag en dom het was om op een heroinejunk te gaan liggen.
Niet relevant.quote:Ik geloof niet dat hij dat nooit meer zal doen,
Wat heeft dat ermee te maken?quote:ik geloof niet dat hij nu wel met macht en stress kan omgaan
Mij ook niet, want hij is een Sociaal-Democraat. Je hoeft toch niet op hem te stemmen?quote:en geloof niet dat hij mijn stem ooit kan vertegenwoordigen.
Dat is legaal.quote:Hij vond het kunnen om als sociaal-democraat naar de hoeren te gaan, maar heeft nooit antwoord gegeven of hij het ook vond kunnen om dat op de Theemsweg te doen.
Dat is niet zijn schuld of verantwoordelijkheid als hoerenloper.quote:Sjeses er was daar sprake van vrouwenhandel,
Onzin. Dat is jouw mening, en meer niet.quote:dat blijft toch actueel totdat hij toegeeft dat dat fout was.
Ik vind het prachtig dat hij zich niet stoort aan moraalridders zoals jij. Enig idee hoeveel mensen er naar de hoeren gaan? Het zal niet de enige politicus zijn. Dat zijn nagenoeg allemaal oude mannen; dé doelgroep bij uitstek voor prostituées, me dunkt. Bij hem is het toevallig in de publiciteit gekomen, en het enige wat daaruit blijkt ins ons aller hypocrisie hier in Nederland. En dan met name die van de PvdA in 020.quote:Hij vond het kunnen en het was zijn leven en nu ging hij martini drinken.
Niet relevant. Je mag hem niet, nou en? Hij zou wel gek zijn om zich aan jou te storen.quote:Maarja misschien heb ik net een Barend en van Dorp gemist waarin hij dat wel deed. Ik heb ;m daar en in interviews er alleen arrogant op zien reageren, zelfingenomen.
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:13 schreef Mone het volgende:
Ik reageer overal op en nu komt er niets nieuws meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |