Aan je avatar zie ik dat je in t complot zit...quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Nolius, ben ik dan de enige die wel een beetje respect voor de tijd die je erin steekt heb?
Ik weet niet precies hoe iets in zn werk gaat hoor,, ik probeer ook maar een beetje logisch na te denken,quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt niet zomaar iemand 3 dagen vast houden... En waar zou dat hondje zitten, misschien in het een idee om een aantal asiels in de regio op te bellen en te vragen of er de afgelopen dagen een witte jack russel is binnengebracht.
Aan je regdate zie ik dat je een fok!king oldbie bent.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:40 schreef Kjew het volgende:
[..]
Aan je avatar zie ik dat je in t complot zit...![]()
Nee hoor... Zijn er wel meerquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Nolius, ben ik dan de enige die wel een beetje respect voor de tijd die je erin steekt heb?
Idd, daarom.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor... Zijn er wel meerTenslotte heeft Nolius tot nu toe het meeste bereikt..
Tsja, weet ik ook niet, de een is de ander niet, even uitgaande van mezelf zou ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik HEB ze gelezen van voordat ze verdwenen en ook toen al vond ik het vreemd dat ze dan niet deden... Ik had allang met de plaatselijke krant of omroep aan de telefoon gehangen, maar niemand mocht weten waar het was en de media was uit den boze... Snap ik niet...
Nee, want het zijn entiteiten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:34 schreef Syd het volgende:
misschien zijn ze wel vermoord hahaha
LEES dan ff man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:43 schreef Kjew het volgende:
Hoezo is er onrust bij instanties? Ik snap dat ikw at gemist heb... maar dit heb ik echt gemist...
Gister zei juiced dat hij uit zn nek lulde.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Gister zijn juiced toch iets over dat hij wist waar ryan 3 was, en dat hij dat vandaag zou gaan uitleggenb?
En je voelt je verder wel fris... ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
LEES dan ff man.
Of luister die fragmenten.
Het gaat waarschijnlijk om een waterresearchlab zeg maar.
Niks doofpot, offtopic geblaat dat je maar lekker per mail doet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:45 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
Ik snap even niet waarom dat stuk van Rocco in de doofpot moet? Het gaat over de pit of hoe je het wilt noemen..
Zijn ze al gevonden?
Doofpot-verhaal!
Lees mijn nadenkpost even?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:43 schreef Kjew het volgende:
Hoezo is er onrust bij instanties? Ik snap dat ikw at gemist heb... maar dit heb ik echt gemist...
Vanaf hierquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:43 schreef Kjew het volgende:
En vandaag zeg ik dat juiced een eind op kan flikkeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gister zei juiced dat hij uit zn nek lulde.
Ja fijn doei, ga terug naat POL.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij voorbaat al een verhaal schrijven over vage toestanden, ruikt naar Hoax.
Ok, fijn. Een hoax. Als jij zo zeker weet dat het een hoax is, kom dan eens met harde bewijzen waarom dit wel/niet een haox zou moeten zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij voorbaat al een verhaal schrijven over vage toestanden, ruikt naar Hoax.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja fijn doei, ga terug naat POL.
DAT is pas een hoax..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |