Wai hebbuh een skôn fietspad, toevallig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahah......
Helmond.... o ja.. dat fietspad van Eindhoven.![]()
Vrij te besteden? Meer dan wat jij te besteden hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:33 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik ben 18, heb een eigen bedrijfje en verdien netto +/- 90 euro per dag. Zit nog op school, woon thuis en heb dus verder geen zorgen.
Hoeveel heb jij vrij te besteden?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:47 schreef BrauN het volgende:
Noorderlingen zijn achterlijker. [afbeelding]
Aannemende dat enige onderbouwing overbodig is lijkt het me een goed plan om dit topic te sluiten.quote:
Het is echter een slechte zaak dat de achterstanden elders vergeten worden. In Drenthe is nog steeds sprake van een achterstandsprobleem bij autochtone leerlingen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er staat "per 100.000 inwoners", kun je l e z e n?
Ik kan prima lezen, dank je wel. Zoals je ziet vinden er in brabant relatief meer geweldsmisdrijven plaats.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er staat "per 100.000 inwoners", kun je l e z e n?
http://www.radar.nl/read/1416quote:Veel incidenten in november vonden plaats in Noord- en Zuid-Holland (36 en 25), gevolgd door Noord-Brabant (21) en Limburg (20).
Zie mijn post, nope. Zolang het maar niet leidt tot achterlijke generaliserende TT.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, dank je wel. Zoals je ziet vinden er in brabant relatief meer geweldsmisdrijven plaats.
En ook nog na de moord op van Gogh :
[..]
http://www.radar.nl/read/1416
Waar zijn friesland, groningen, drenthe, flevoland, overijssel, gelderland, zeeland, utrecht ? Je kunt wel ontkennen dat brabant een probleem provincie is, de cijfers spreken voor zich. Ik snap ook niet helemaal waarom mensen zich zo aangesproken voelen, of is het als brabander een schande dit soort cijfers te accepteren ?
Niet ten opzichte van Noord en Zuid Holland. Dus waarom je expliciet Brabant erbij haalt is mij een groot raadsel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef gelly het volgende:
Ik kan prima lezen, dank je wel. Zoals je ziet vinden er in brabant relatief meer geweldsmisdrijven plaats.
We steken graag onze handen uit de mouwen.quote:En ook nog na de moord op van Gogh :
Frut bron vermelding er wordt alleen gesproken over de cijfers in November vorig jaar.quote:
Daar valt niets te halen... komt ongeveer overeen met het bestelen van een zwerver.quote:Waar zijn friesland, groningen, drenthe, flevoland, overijssel, gelderland, zeeland, utrecht ?
Onze cijfers (uche) halen het bij lange na niet met de cijfers van Z-Holland en N-Holland.quote:Je kunt wel ontkennen dat brabant een probleem provincie is, de cijfers spreken voor zich. Ik snap ook niet helemaal waarom mensen zich zo aangesproken voelen.
Ik zou zeggen kom hier een tijdje wonen,ipv die theoretische bull.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Waar zijn friesland, groningen, drenthe, flevoland, overijssel, gelderland, zeeland, utrecht ? Je kunt wel ontkennen dat brabant een probleem provincie is, de cijfers spreken voor zich. Ik snap ook niet helemaal waarom mensen zich zo aangesproken voelen, of is het als brabander een schande dit soort cijfers te accepteren ?
In de grote steden wordt het al als normaal ervaren en zijn er minder aangiftes. Dat hele Radar neem ik niet serieus, dat is de zoveelste knuffelsubsidievreter.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Ik wist al dat die niet spoorde.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is echter een slechte zaak dat de achterstanden elders vergeten worden. In Drenthe is nog steeds sprake van een achterstandsprobleem bij autochtone leerlingen.
Gelly is een Drenth Aaahikwordgek
Je kunt het hem niet kwalijk nemen![]()
Hoezo niet ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Onze cijfers (uche) halen het bij lange na niet met de cijfers van Z-Holland en N-Holland.
quote:cijfers 2003 CBS
Amsterdam - Rijnland - 17 569 per 100.000 inwoners.
Rotterdam - Rijnmond - 14 822 per 100.000 inwoners.
Midden-West Brabant - 10 053 per 100.000 inwoners.
Noord Brabant - 10 156 per 100.000 inwoners.
ZO-Brabant - 10 489 per 100.000 inwoners.
Haaglanden - 12 596 per 100.000 inwoners.
We moeten eens stoppen met het exporteren van BSE vlees naar Drente. Het begint gevaarlijke proporties aan te nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wist al dat die niet spoorde.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef bonelunk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom hier een tijdje wonen,ipv die theoretische bull.
En trek dan pas je conclusie.
Die cijfers kunnen er ook mee te maken hebben at de mensen meer vertrouwen hebben in politie en justitie en eerder geneigd zijn aangifte te doen.quote:
Ik ga wel zoeken naar een betere bron vermelding... zo komen we nergens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef gelly het volgende:
Hoezo niet ?
Dus voor de 3 brabantse regio's zijn dit gemiddeld genomenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:27 schreef gelly het volgende:
cijfers 2003 CBS
Amsterdam - Rijnland - 17 569 per 100.000 inwoners.
Rotterdam - Rijnmond - 14 822 per 100.000 inwoners.
Midden-West Brabant - 10 053 per 100.000 inwoners.
Noord Brabant - 10 156 per 100.000 inwoners.
ZO-Brabant - 10 489 per 100.000 inwoners.
Haaglanden - 12 596 per 100.000 inwoners.
Hoezo niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |