Een beetje gezelschap?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
koffietijd
Neequote:
...quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb over een uurtje mijn date. Ik ben benieuwdIk zal in mijn achterhoofd houden dat hij pas 18 jaar is
![]()
Ja dat je niet meteen TE hard aanpakt he, hij kan uitscheurenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb over een uurtje mijn date. Ik ben benieuwdIk zal in mijn achterhoofd houden dat hij pas 18 jaar is
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ik had toch nog een fles water gezopen daarna
Alleen een beetje nadorst, dat wel
Ik betrap mezelf ook wel eens op dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat je niet meteen TE hard aanpakt he, hij kan uitscheuren
Dat "rekt het niet dan scheurt het wel" is bij 16/18 jarigen nog een beetje sneu.....
Ik zie trouwens nu pas dat je avatar kei vetjes te gek retekoel te wows leuk isquote:
Ja maar jij brengt ze niet in praktijk op kleutersquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf ook wel eens op dat soort uitspraken
En oudquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie trouwens nu pas dat je avatar kei vetjes te gek retekoel te wows leuk is
Neuh.. straks moet ik de bak inquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar jij brengt ze niet in praktijk op kleuters
...... toch?
Boterham met filetquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:01 schreef DennisMoore het volgende:
Croissantjes met champignonpaté..
('k Probeer te ontdekken wat ik lekker genoeg vind om moeite voor te doen.)
Amenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom wil iemand van 56 een date met iemand van 16/18?
Het leeftijdsverschil is te groot, het ontwikkelingsniveau is zo verschillend.
Waarom willen oude homoows toch zo graag een jonge jongen hebben, is het soms een ziekelijk, mismaakt gevoel van onvrede met hun eigen leeftijd, pure jaloezie, omdat ze zelf niet meer jong zijn, en het moeilijk kunnen verdragen dat jonge mensen vandaag de dag jong zijn en meer vrijheden genieten?
56... waar wil je over praten met iemand van 16/18?
Vanalles en nog wat... en dat mag zijn? De jaren zeventig? De olie-crisis? Het leven?
Blergh, dat mannetje heeft de jaren 90 amper bewust meegemaakt, en jij kunt je de jaren 60 nog herrineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |