andro wegjagen hequote:Op zaterdag 9 april 2005 02:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Nathan, Anaaldeo69, Pedo56... Nog meer?
weet je het nuquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey peet!
wist t niet dat jij homofiel was?
geeft niet enzo maar wist ik niet![]()
stond bij active topicsquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
weet je het nu
moet dat iets geven dan?
en je checkt mijn postgeschiedenis!foei..
snel in de jouwne duikt![]()
Ga je met me mee?quote:
ik heb geen banaan bij de handquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:22 schreef mother-mother het volgende:
ow ja en als je toch in de mijne duikt: doe ff gezellie mee met dat truth or dare
is leuk joh![]()
wat klinkt dat foutquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb geen banaan bij de hand
trusten
Aïoli is knoflookmayonaise, met errug veel knoflook =)quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:16 schreef Prego het volgende:
schandalig
twas trouwens knoflook tuinkruiden
weet iemand hier wat aioli is, of beter: wie heeft dat ooit gehad?
Watjequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:03 schreef Vlarp het volgende:
Mensen die voor 13 uur 's middags bellen op zaterdag en zondag moeten ze afmaken
M'n mobiel stond ook uitquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
gewoon alle telefoons uitzetten zoals ik altijd doe
en dan vervolgens vergeten ze weer aan te zetten
Ik HAAT dat woordquote:Op zaterdag 9 april 2005 03:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey peet!
wist t niet dat jij homofiel was?
geeft niet enzo maar wist ik niet![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Of mannen die "het vrouwtje" zeggen als ze het hebben over de vrouw met wie ze getrouwd zijn. "Het vrouwtje wilde naar IKEA."
Dan wacht ze maar even. Kwestie van prioriteiten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:39 schreef creno het volgende:
staat er net verse koffie voor mijn neus, wat denk je, belt het vrouwtje dat we naar ikea vertrekken....
Die andere woorden niet zo. Maar homofiel klinkt als een ziekte in mijn ogen en bijna hetzelfde als pedofiel. Ik heb zelfs me ma erop aangesproken dat ze dat niet meer mocht zeggen. Klinkt gewoon zwaar kut.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook. Homofiel, piemel, blouse (ipv overhemd), pilsje (ipv bier)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |