Meer dan in de afgelopen 3 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yep, ik herken 'm ook niet echt goed op die pics.
Jaren geleden dat ik voor 't laatst met 'm ben wezen stappen. Zou eigenlijk weer 's moeten..
[..]
Het bestaat. Wordt er ook nog wat gezegd?
heey des, ik ben gisteren heerlijk in slaap gevallenquote:
ik snap er nix vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:47 schreef petre86 het volgende:
wordt ik net wakker gebeld door mijn zus... ja vanavond ( om 4 uur) krijgt ze een lange boor om door de muur heen te komen... bel me dan ook later mens! ik kom net uit de nachtdienst.. tsssk ( ookal was die verplaatst van 22:30 naar 16:00u en was ik om 11 uur al weer thuis
)
maar goed.. ik mag dus straks weer lopen boren..e
kutmuurben al op 50 cm in de muur maar nogsteeds niet door..
nou ik zou de afgelopen nacht van 22:30 tot 6:00u moeten werken..quote:
nee joh ! de doos met herinneringen !quote:
AHA!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou ik zou de afgelopen nacht van 22:30 tot 6:00u moeten werken..
maar omdat de afdelingen al eerder stil lagen konden we eerder beginnen met schoonmaken.. dus de dienst werd naar voren geschoven.. al om 16u beginnen en al om 23u klaar
maar dan nòg, ik werd dus wakker gebeld door mijn zus, omdat ze een lange boor zou krijgen.
waaaant ik ben kabelinternet bij haar aan het aanleggen, maat ik moet vanaf de meterkast van de buren ( met de hoofdaansluiting) naar boven, dan door een gipswand + kalkblokken + buitenmuut + spouw + buitenmuur + gipswand heen.(en dat allemaal achter elkaar). en ik heb al een gat van 50 cm in de muur zitten, maar ik heb geen langere boor.. en die komt dus om 16u vanmiddag..
dus had mijn zus me ook later kunnen bellen!
dat was het
uh?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:05 schreef Jerruh het volgende:
blubberzwijn?!
[..]
stuur ze voortaan es nie door.
Nee joh? Vanavond dan maar weerquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey des, ik ben gisteren heerlijk in slaap gevallen
dat mediteren is toch niet echt aan mij besteed!
zal de volgende keer me vraagstelling een aanpassen, dat bedoelde ik eigenlijk niet..quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:17 schreef Weemz het volgende:
[..]
Aïoli is knoflookmayonaise, met errug veel knoflook =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |