abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26104154
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Dat is dom. Energieverspilling, want hoe hard je je ook aan iets ergert, daar verandert het niet door.
klopt, maar net als ieder mens heb ik ook weleens een off-day. te weinig geslapen...etc...
quote:
En dat is het 'm dus. Wat ik de hele tijd al probeer te zeggen is dat een mens niet het lijdend voorwerp van zijn emoties / stemmingen is, maar dat hij zijn emoties en stemmingen kan kiezen (tot op zekere hoogte, depressie is gewoon een ziekte)
ik ben niet depressief en ben ook nooit ongesteld
quote:
Niemand in 't bijzonder. Of jezelf. Voel jij je nooit dankbaar voor alles wat je hebt, voor je leven?
ik heb weleens momenten dat veel meezit en dat ik dan een moment heb dat ik besef dat m'n leven leuk is, noem het een geluksmoment
pi_26104166
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
Dit was echter wel omdat de mogelijkheden er waren en ik in staat was om bepaalde grenzen te doorbreken. Ik durf niet met zekerheid te stellen dat die mogelijkheden er in alle situaties zijn.
Zou je misschien een voorbeeld willen geven van een situatie waarin je denkt dat het niet mogelijk is?
pi_26104198
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Tja... Datgene wat ervoor zorgt dat jij niet zo gelukkig bent als je zou willen zijn.
tja, geen idee wat dat is en ik heb ook geen idee hoe gelukkig ik zou willen zijn....tja, heeeeeel gelukkig
quote:
Ik zou je een boek kunnen aanraden wat mij daarbij geholpen heeft.
ik ben nu bezig in "de verovering van het geluk" van Bertrand Russel
pi_26104228
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:23 schreef het_fokschaap het volgende:
klopt, maar net als ieder mens heb ik ook weleens een off-day. te weinig geslapen...etc...
Ja, maar dan maak je het dus alleen maar erger voor jezelf door je te gaan zitten ergeren. Als je nou zou kunnen zorgen dat je je nooit meer hoefde te ergeren, zou je dat dan niet willen?
quote:
ik ben niet depressief en ben ook nooit ongesteld
Da's een goed begin!
quote:
ik heb weleens momenten dat veel meezit en dat ik dan een moment heb dat ik besef dat m'n leven leuk is, noem het een geluksmoment
Ik heb die momenten bijna dagelijks tegenwoordig. En dat zit ik echt niet uit mijn nek te lullen, ik ben ècht heel gelukkig. Maar bijna niemand gelooft het als je dat zegt.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:26:56 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104240
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

In zekere zin heb ik misschien heel makkelijk praten, omdat ik behalve mijn pestverleden geen heel erge dingen heb meegemaakt. Maar ik heb wel mensen gezien die wèl afschuwelijke dingen meemaken / hebben meegemaakt en die tòch in staat zijn om voor het geluk te kiezen.
Het heeft ook te maken met iets kunnen afsluiten. Ten tijde van de pesterijen, was je toen gelukkig? Had je toen voor geluk kunnen kiezen?

En dat is denk ik een groot verschil met tot je nek toe verlamd zijn. Bij jou speelt de situatie niet meer, je hebt tijd gehad om op psychisch vlak te genezen, hebt je voordeel er uit getrokken, en gaat verder zonder er regelmatig meer mee geconfronteerd te hoeven worden. In het geval van een verlamming tot de nek is het erg lastig om er niet constant mee geconfronteerd te worden.
quote:
Gelukkig zijn betekent wat mij betreft trouwens niet dat je niet af en toe ergens van baalt e.d.
Voor mij ook niet. Het ergens van balen is een teken van leven.
quote:
Maar als iemand mij op willekeurig welk moment vraagt of ik gelukkig ben, dan is het antwoord 'ja', óók als ik op dat moment toevallig even ergens enorm van baal.
Voor mij gaat dat denk ik niet helemaal op.. Maar ik heb het dan over situaties dat ik "echt" baal, en dan ben ik ook meestal ietsjes minder rationeel op dat moment.
pi_26104246
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef het_fokschaap het volgende:
tja, geen idee wat dat is en ik heb ook geen idee hoe gelukkig ik zou willen zijn....tja, heeeeeel gelukkig
Het kan allemaal.
quote:
ik ben nu bezig in "de verovering van het geluk" van Bertrand Russel
Nou, dat past mooi bij het thema.
pi_26104323
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef Alicey het volgende:
Het heeft ook te maken met iets kunnen afsluiten. Ten tijde van de pesterijen, was je toen gelukkig? Had je toen voor geluk kunnen kiezen?
Ja, dat had gekund als ik de kennis ervoor had gehad. Op het moment dat ik die kennis in handen kreeg, heb ik er ook een eind aan gemaakt en inderdaad voor mijn geluk gekozen.
quote:
In het geval van een verlamming tot de nek is het erg lastig om er niet constant mee geconfronteerd te worden.
En tòch zijn er mensen die in die omstandigheid gelukkig zijn. Geloof dat Christopher Reeve wel een mooi voorbeeld is.
quote:
Voor mij gaat dat denk ik niet helemaal op.. Maar ik heb het dan over situaties dat ik "echt" baal, en dan ben ik ook meestal ietsjes minder rationeel op dat moment.
Okee, dat kan wel eens gebeuren. We zijn tenslotte ook maar mensen.
pi_26104360
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Ja, maar dan maak je het dus alleen maar erger voor jezelf door je te gaan zitten ergeren. Als je nou zou kunnen zorgen dat je je nooit meer hoefde te ergeren, zou je dat dan niet willen?
mja, zou misschien wel fijn zijn...maar ik kan nou eenmaal slecht tegen jengelende kindertjes. en zo zijn er nog wel een paar zaken die irritant zijn. maar goed, het beïnvloedt mn leven niet fundamenteel denk ik.
quote:
Ik heb die momenten bijna dagelijks tegenwoordig. En dat zit ik echt niet uit mijn nek te lullen, ik ben ècht heel gelukkig. Maar bijna niemand gelooft het als je dat zegt.
jammer dat er geen schaal van geluk is zodat je kunt meten in hoeverre iemand gelukkiger is dan jezelf. dan zou ik kunnen zien of jij nou inderdaad zo veel gelukkiger bent als ik
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:32:00 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104377
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zou je misschien een voorbeeld willen geven van een situatie waarin je denkt dat het niet mogelijk is?
Het geval van iemand die tot de nek toe verlamd is, of laat ik hem extremer maken : Als alleen je ogen nog werken (Er ligt mij wel een boek bij van iemand die dus dusdanig verlamd was, en er een boek over heeft "geschreven". Ik meen dat de titel iets was als "Met mijn ogen zeg ik alles", maar ik zal even Googlen zo), lijkt het mij toch een stuk moeilijker.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:32:56 #260
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26104407
Goedenavond lieve Fok!kies. Hoe kun je meten of je gelukkg bent, is dat wel kwantificeerbaar en wiskundig te onderbouwen ? Anders bestaat het geloof ik niet echt....
Mu!
pi_26104423
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenavond lieve Fok!kies. Hoe kun je meten of je gelukkg bent, is dat wel kwantificeerbaar en wiskundig te onderbouwen ? Anders bestaat het geloof ik niet echt....
my point exactly !
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:33:43 #262
5428 crew  miss_sly
pi_26104432
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

En dat is denk ik een groot verschil met tot je nek toe verlamd zijn. Bij jou speelt de situatie niet meer, je hebt tijd gehad om op psychisch vlak te genezen, hebt je voordeel er uit getrokken, en gaat verder zonder er regelmatig meer mee geconfronteerd te hoeven worden. In het geval van een verlamming tot de nek is het erg lastig om er niet constant mee geconfronteerd te worden.
Ik denk inderdaad dat dit een belangrijk punt is; het voorbij zijn van hetgene je ongelukkig maakt of er volledig vanaf kunnen zijn ooit. Dat vooruitzicht te hebben.
Als je verlamd bent en je weet dat dat nooit overgaat, wil da tniet zeggen dat je niet meer gelukkig zult kunnen zijn. Maar het is wel 'gelukkig, ondanks'. En ik denk zeker ook met de gedachte in je achterhoofd (ook al probeer je die weg te stoppen) dat het zo anders had kunnen zijn.
quote:
Voor mij ook niet. Het ergens van balen is een teken van leven.
[..]

Ik ben doorgaans wel gelukkig: ik heb een fijn leven, ben blij met wie ik ben, blij met de mensen in mijn leven en hoe ik mijn leven kan leiden. Dat maakt me gelukkig. Dat wil niet zeggen dat er niet dingen kunnen zijn die ik niet kan veranderen en die toch dat geluk een beetje kunnen overschaduwen bij tijden. Je hebt niet alles in de hand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26104437
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:32 schreef Alicey het volgende:
Het geval van iemand die tot de nek toe verlamd is, of laat ik hem extremer maken : Als alleen je ogen nog werken (Er ligt mij wel een boek bij van iemand die dus dusdanig verlamd was, en er een boek over heeft "geschreven". Ik meen dat de titel iets was als "Met mijn ogen zeg ik alles", maar ik zal even Googlen zo), lijkt het mij toch een stuk moeilijker.
Moeilijker, verschrikkelijk moeilijk misschien zelfs. Maar beslist niet onmogelijk. Denk ik tenminste. Het is makkelijk gezegd, maar ik denk dat ik ook dan gelukkig zou kunnen zijn.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:34:38 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104455
Het boek heet dus "Mijn ogen zeggen alles" voor zover ik kan nagaan, maar kan hem niet bij Amazon of Proxis vinden..
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:34:45 #265
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26104457
Christoffer Reeve is niet gelukkig, trouwens...
Mu!
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:35:07 #266
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104471
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Moeilijker, verschrikkelijk moeilijk misschien zelfs. Maar beslist niet onmogelijk. Denk ik tenminste. Het is makkelijk gezegd, maar ik denk dat ik ook dan gelukkig zou kunnen zijn.
Ik zou het zelf niet weten, het zou in ieder geval een lange weg worden denk ik.
pi_26104486
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:34 schreef SingleCoil het volgende:
die is toch dood ? misschien viert hij wel feest in de hemel...
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:35:49 #268
5428 crew  miss_sly
pi_26104491
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het liedje van de Nederlandse inzending van het junior songfestival heette ook zo.
pi_26104515
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het liedje van de Nederlandse inzending van het junior songfestival heette ook zo.
en als ze niet eerste worden zijn ze doodongelukkig
pi_26104532
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef miss_sly het volgende:
Als je verlamd bent en je weet dat dat nooit overgaat, wil da tniet zeggen dat je niet meer gelukkig zult kunnen zijn. Maar het is wel 'gelukkig, ondanks'. En ik denk zeker ook met de gedachte in je achterhoofd (ook al probeer je die weg te stoppen) dat het zo anders had kunnen zijn.
Maar dat is in feite heel dom. Het IS niet anders dan het is en dus is het eigenlijk absurd om daaraan te blijven vasthouden. Hoop houden is iets anders (Christopher Reeve gelóófde dat hij op een dag weer zou lopen), maar jezelf ongelukkig maken met de gedachte 'het had zo anders kunnen zijn' is gewoon zonde en volgens mij heel goed af te leren.
pi_26104543
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:34 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, dood.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:38:12 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104566
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, dat had gekund als ik de kennis ervoor had gehad. Op het moment dat ik die kennis in handen kreeg, heb ik er ook een eind aan gemaakt en inderdaad voor mijn geluk gekozen.
Het was denk ik wel een stuk moeilijker geweest dan achteraf. Sowieso vraag ik me af of het mogelijk is om geluk te vinden gedurende dat soort lopende situaties. Het schijnt dat 1 op de 10 Nederlanders slachtoffer is van pesterijen op de werkvloer. Kunnen zij voor geluk kiezen denk je?
quote:
En tòch zijn er mensen die in die omstandigheid gelukkig zijn. Geloof dat Christopher Reeve wel een mooi voorbeeld is.
Ze zijn er, maar dat zegt nog niet dat iedereen dat kan.
quote:
Okee, dat kan wel eens gebeuren. We zijn tenslotte ook maar mensen.
Ja, iets waar ik ook wel gelukkig van kan worden.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:39:40 #273
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26104606
Maar hoe zit het nou, A., met geluk...niet te kwantificeren of wiskundig te onderbouwen, dan bestaat het toch eigenlijk niet of zo ? Gammel spul, geluk...
Mu!
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:41:15 #274
5428 crew  miss_sly
pi_26104646
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar dat is in feite heel dom. Het IS niet anders dan het is en dus is het eigenlijk absurd om daaraan te blijven vasthouden. Hoop houden is iets anders (Christopher Reeve gelóófde dat hij op een dag weer zou lopen), maar jezelf ongelukkig maken met de gedachte 'het had zo anders kunnen zijn' is gewoon zonde en volgens mij heel goed af te leren.
Nee, ik zeg niet dat je je ongelukkig moet maken met de gedachte dat...
Ik zeg dat ik me niet anders kan voorstellen dan dat die gedachte zo nu en dan de kop op steekt. Uiteindelijk had deze persoon een heel ander beeld voor ogen van zijn/haar toekomst, en als dat dan zo verandert, kun je dat eerste toekomstbeeld niet uitgummen; dat is er toch echt geweest. Dus je kunt wel leren om met het leven dat het is gewordne gelukkig te zijn, maar die andere toekomstdroom zal toch regelmatig komen spoken.
Het is dus duidelijk: gelukkig, ondanks.
pi_26104653
ik ga de kat van een vriendin even gelukkig maken. eten geven
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:42:44 #276
5428 crew  miss_sly
pi_26104700
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef SingleCoil het volgende:
Maar hoe zit het nou, A., met geluk...niet te kwantificeren of wiskundig te onderbouwen, dan bestaat het toch eigenlijk niet of zo ? Gammel spul, geluk...
Gammel is het wel, geloof ik
Het vergt onderhoud om gelukkig te worden en te blijven.
pi_26104704
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:
Het was denk ik wel een stuk moeilijker geweest dan achteraf. Sowieso vraag ik me af of het mogelijk is om geluk te vinden gedurende dat soort lopende situaties.
Het was niet achteraf. Ik heb mijn houding veranderd en daardoor is het pesten gestopt.
quote:
Het schijnt dat 1 op de 10 Nederlanders slachtoffer is van pesterijen op de werkvloer. Kunnen zij voor geluk kiezen denk je?
Ja, absoluut. Vooral omdat pesten iets is waar doorgaans betrekkelijk eenvoudig een eind aan kan worden gemaakt. Pesten is namelijk alleen maar leuk als je iemand ermee kunt raken. Als het geen enkel effect heeft, is de pestkop al snel ontmoedigd.
quote:
Ze zijn er, maar dat zegt nog niet dat iedereen dat kan.
Ik denk dat iedereen het kan leren. Het vergt op zich namelijk geen bovenmenselijke inspanningen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:44:47 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104767
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:39 schreef SingleCoil het volgende:
Het bestaat wel, maar is niet te vangen in een werkbaar model.
pi_26104771
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:41 schreef miss_sly het volgende:
Het is dus duidelijk: gelukkig, ondanks.
En ik denk dat dat 'ondanks' wel uitgegumd kan worden... Dat je ook dan gewoon kunt zeggen: "Ik ben gelukkig. Punt."
pi_26104794
En nou ga ik eindelijk even mijn honden uitlaten. Dat zou ik een uur geleden al doen, maar toen begon het gezeik over geluk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:46:39 #281
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104826
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het was niet achteraf. Ik heb mijn houding veranderd en daardoor is het pesten gestopt.
Dat is dus iets anders. Als je niet bij machte zou zijn er iets tegen te doen (hypothetisch), kun je dan gelukkig zijn?
quote:
Ja, absoluut. Vooral omdat pesten iets is waar doorgaans betrekkelijk eenvoudig een eind aan kan worden gemaakt. Pesten is namelijk alleen maar leuk als je iemand ermee kunt raken. Als het geen enkel effect heeft, is de pestkop al snel ontmoedigd.
Slecht voorbeeld in dit geval inderdaad. Ik zal proberen een beter voorbeeld te bedenken.
quote:
Ik denk dat iedereen het kan leren. Het vergt op zich namelijk geen bovenmenselijke inspanningen.
Alles heeft echter een prijs.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:47:46 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26104864
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En nou ga ik eindelijk even mijn honden uitlaten. Dat zou ik een uur geleden al doen, maar toen begon het gezeik over geluk.
Ik denk dat die honden er niet gelukkiger van worden.
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:47:57 #283
5428 crew  miss_sly
pi_26104867
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En ik denk dat dat 'ondanks' wel uitgegumd kan worden... Dat je ook dan gewoon kunt zeggen: "Ik ben gelukkig. Punt."
Let's agree to disagree
Ik ben ervan overtuigd dat er dingen zijn die je leven dusdanig tekenen, dat je die altijd meedraagt op een manier die je geluk overschaduwen en waar je niets aan kunt doen om het te veranderen.
pi_26104919
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
Dat is dus iets anders. Als je niet bij machte zou zijn er iets tegen te doen (hypothetisch), kun je dan gelukkig zijn?
Ja, dat denk ik wel. Het is ook meer zo dat het einde van het pesten een bijkomstigheid was van het feit dat ik voor mijn eigen geluk koos. Als u begrijpt wat ik bedoel.
quote:
Alles heeft echter een prijs.
Voor geluk wil ik best een heel hoge prijs betalen.

En nu ga ik echt.
pi_26104954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef miss_sly het volgende:
Let's agree to disagree
Ik ben ervan overtuigd dat er dingen zijn die je leven dusdanig tekenen, dat je die altijd meedraagt op een manier die je geluk overschaduwen en waar je niets aan kunt doen om het te veranderen.
Dat vind ik jammer, dat je dat denkt. Ik hoop dan ook dat je nooit in zo'n situatie komt.
pi_26105028
Ik hoop trouwens dat niemand in zo'n situatie komt natuurlijk. Maar vooral miss_sly niet.
pi_26105043
En nu ga ik dus echt echt.

Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 19:53:34 #288
5428 crew  miss_sly
pi_26105054
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik jammer, dat je dat denkt. Ik hoop dan ook dat je nooit in zo'n situatie komt.
Ow, ik ben gelukkig hoor, ook al zijn er schaduwplekjes
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:54:06 #289
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26105072
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het bestaat wel, maar is niet te vangen in een werkbaar model.
Dus de uitspraken die erover gedaan worden zijn eigenlijk nergens op gebaseerd ?
Mu!
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:59:20 #290
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26105244
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik wel. Het is ook meer zo dat het einde van het pesten een bijkomstigheid was van het feit dat ik voor mijn eigen geluk koos. Als u begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk het wel.
quote:
Voor geluk wil ik best een heel hoge prijs betalen.
Maar kun je ook in alle eenheden betalen, of zijn er eenheden waarin je niet kunt betalen? Nu ik er trouwens over nadenk is het eigenlijk ook niet eens gering wat ik zelf in de waagschaal heb gesteld, en voor een deel verloren in ruil voor geluk. Vreemde drug, geluk..
quote:
En nu ga ik echt.
Je honden zouden er wel zo gelukkig van worden.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:00:05 #291
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26105261
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Dus de uitspraken die erover gedaan worden zijn eigenlijk nergens op gebaseerd ?
Vast wel, maar ze zijn niet kwantificeerbaar, en er zijn dus geen betrouwbare spellingen te doen op die basis.
  Moderator zaterdag 9 april 2005 @ 20:00:19 #292
5428 crew  miss_sly
pi_26105270
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoop trouwens dat niemand in zo'n situatie komt natuurlijk. Maar vooral miss_sly niet.
Bedankt voor je goede wens
pi_26105647
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:53 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben gelukkig hoor, ook al zijn er schaduwplekjes
Gelukkig.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:13:06 #294
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26105659
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vast wel, maar ze zijn niet kwantificeerbaar, en er zijn dus geen betrouwbare spellingen te doen op die basis.
Voor mij zou de voorspelling "het gaat flink regenen" nuttig zijn als ik wilde gaan picknicken. Hoeveel regen er zo vallen zou mij dan niet uitmaken, ik zou gewoon niet gaan. Jij wel, dus ?
Mu!
pi_26105693
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het wel.
Het is natuurlijk ook zo dat als jij kunt zorgen dat dat pesten je niet meer raakt, dat het dan ook niet uitmaakt of het doorgaat of niet.
quote:
Maar kun je ook in alle eenheden betalen, of zijn er eenheden waarin je niet kunt betalen?
Geld werkt in elk geval niet.
quote:
Nu ik er trouwens over nadenk is het eigenlijk ook niet eens gering wat ik zelf in de waagschaal heb gesteld, en voor een deel verloren in ruil voor geluk. Vreemde drug, geluk.
Was it worth it?
quote:
Je honden zouden er wel zo gelukkig van worden.
Nou, ze houden niet van regen...
pi_26105762
En nu ga ik maar eens even lezen onder het genot van een zak Lay's Sensations Thai Sweet Chili, want ik ben nog maar op blz. 140 en het boek is 330 pagina's en ik moet het morgen uithebben, want dan moet mijn proefrecensie naar Fok!

Het boek valt een beetje tegen... Het is meer en meer van hetzelfde...
pi_26105860
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Geld werkt in elk geval niet.
[..]
Er zijn vast mensen die gelukkig worden van een bezoekje aan een hoer. Dat gaat geld kosten.
pi_26105991
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het boek valt een beetje tegen... Het is meer en meer van hetzelfde...
ik zou daar niet gelukkiger van worden. dan stop ik met lezen en begin in een ander boek
pi_26106195
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou daar niet gelukkiger van worden. dan stop ik met lezen en begin in een ander boek
Daar heb ik geen tijd voor. Morgen moet de recensie de deur uit. Overigens begint het nu weer wat interessanter te worden. Ik leg een boek zelden weg. Ik lees het uit en bepaal dan pas mijn uiteindelijke oordeel.
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:35:38 #300
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26106257
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Er zijn vast mensen die gelukkig worden van een bezoekje aan een hoer. Dat gaat geld kosten.
Daar ben ik nog nooit gelukkig van geworden.
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')