Patat en een kroket. Daar zou ik ook wel trek in hebben. Maar zal wel iets cheap en makkelijks worden. Geen zin om moeite te doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:51 schreef appelsientje het volgende:
nog 10 minen dan naar huis...
Ga lekker ongezond eten
Patat met iets anders ongezonds! heerlijk!
Toch nog wel ff een bodem leggen voor vanavond!
Wie hadden een sekspakje besteld Michel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Dacht je dat ze een sekspakje hadden besteld Trudie Bluezz?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Patat en een kroket. Daar zou ik ook wel trek in hebben. Maar zal wel iets cheap en makkelijks worden. Geen zin om moeite te doen
dat is ook lekker natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:58 schreef Noca het volgende:
Ik ga ff stokbroodjes maken met gehakt, groente en pesto rosso. Lekker in de oven![]()
Precies, dus niet meer zenuwachtig in de rijquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar mag je nu natuurlijk ook legaal in tha_dark!
Mag nog wel een stukje groeien hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, je bent nu een Big Boy!
* Spideyman zit in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ga ook eten, vriendin komt net binnen.
Vanavond gaan we gezellig naar een verjaardag. Althans, we hopen dat het gezellig wordt.
Kleed je maar goed aan,ik heb het zelden zokoud gehad als vanmiddag.Maar als echte supportyer ben ik met een paar man niet op de tribune gaan zitten maar weer en wind getrotseerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Zo onze maaltijd was ook
Straks maar es een dikke trui opzoeken voor straks naar de FC..overdekt was al uitverkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |