en bedankt...quote:
ssssssst zo bekend is het niet nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:09 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
en bedankt...
maar van mij verwacht men het dus tenminste
voor jou is het echt een afgang
Touchéquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:09 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
en bedankt...
maar van mij verwacht men het dus tenminste
voor jou is het echt een afgang
Waar komen die kuthonden toch steeds vandaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:14 schreef reulnl het volgende:
ze zijn nu aan het rennen, omdat ze honden hoorden en er in de verte achter hun bij een huis ineens het licht aan was... ze bellen me zo terug....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef reulnl het volgende:
http://www.forum.yourhost(...)vrijdagnacht0220.wav
Het laatste telefoontje van zo'n 5 minuten geleden.
Leg es uit dan? Wat heb je gedaan, wat betekent dat plaatje?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:20 schreef krozz56 het volgende:
Jongens, een primeur:
Ik zat eens logisch na te denken, dit bedacht ik me, wat me verbaasd dat niemand dit nog heeft gedaan...
Wat denken jullie?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
heb al moeite om jou te vinden![]()
wel goed werk dan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:32 schreef krozz56 het volgende:
ik heb oude gegevens uit de IRC gehaald, en daarmee gerekend en kwam hier op uit.. Deze plek lijkt mij de aangewezen plek van de Pit (omgeving dan).
Man doe de kraan open heb je ook waterquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:32 schreef krozz56 het volgende:
ik heb oude gegevens uit de IRC gehaald, en daarmee gerekend en kwam hier op uit.. Deze plek lijkt mij de aangewezen plek van de Pit (omgeving dan).
Ik vind het wel heel knap gedaan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:32 schreef krozz56 het volgende:
Waar zoekt jullie ploeg nou precies naarquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef reulnl het volgende:
Ik denk dat de ploeg van morgen beter contact op kan nemen met pyrox, aangezien hij precies kan vertellen waar hij nu is en waar hun dus waarschijnlijk ook naar toe moeten
Nee, niemand op Fok heeft een speurhond. Maar dat wist je zelf eigenlijk ook wel. Dus waarom stel je deze vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft er niemand een speurhond?
Hallo of ik iedereen ken op fokquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, niemand op Fok heeft een speurhond. Maar dat wist je zelf eigenlijk ook wel. Dus waarom stel je deze vraag?
naar de pitquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zoekt jullie ploeg nou precies naar
Lul dan niet zo stom. Er word toevallig wel een hondje vermist hoor.quote:
Alleen de hond nog maar?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Lul dan niet zo stom. Er word toevallig wel een hondje vermist hoor.![]()
Ja daarom heb ik ook een konijn kat hondquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:53 schreef OllieA het volgende:
Je minachting voor dierenleven spreekt boekdelen.
Het eerste topic al gelezen? (link staat op pagina 1 van dit topic)quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:38 schreef Dj-Tj het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit hele verhaal een hele aanelkaargeknopte bende?
(Ik weet natuurlijk dat het laat is, maar hier kan ik echt geen touw aan vastknopen. Ze zoeken een hond in een put in de bossen van Nederland? zullen Greenpeace en de Dierenberscherming leuk vinden)
Pit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 04:52 schreef Dj-Tj het volgende:
Een beetje heisa voor een hond en hun baasjes. Hopelijk zijn ze in die put gekukeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |