bel eens: 0800 -quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef GSMboy het volgende:
Als ik 0800-0000 bel hoor ik:
Vrouwenstem: Toszkanezses...
Man: Lutzen king kozonestjenezEn ik heb alles al ingetikt, en vanzelf wordt er opgehangen.........
Wat is dit
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:17 schreef Dskedar het volgende:
[..]
bel eens: 0800 -
- 00001
- 00002
tm
- 00009
allemaal hetzelfde![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee ik ga er niet over mailen, ik weet gewoon niet of het mag.
lol okequote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:43 schreef Oversight het volgende:
[..]dat lijkt alleen maar zo....
0800 - 0000 is het feitelijke nummer dat je belt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:31 schreef rwbrink het volgende:
met die collect calls kun je ook goede praks uithalen, maar het is een beetje een opvallende manier
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:59 schreef Fuxl het volgende:En geef eens wat voorbeelden van bedrijven waarbij het werkt?
Bij 1 herhaalt ie zichzelf en bij alle andere cijfers kun je 781-cijferige codes intoetsen zonder dat er iets werkt..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar je bent niet lui of zo..... toch ?
Staat je DTMF toonzender wel aan dan ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Bij 1 herhaalt ie zichzelf en bij alle andere cijfers kun je 781-cijferige codes intoetsen zonder dat er iets werkt..
0800-0000 Toegekendquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:03 schreef GSMboy het volgende:
blijkbaar:
0800 2658 118 is van Colt Telecom
Ik zal wel even de nieuwsgierige Fok!ker spelen en bellen en bijdehand vragen wat 0800-0000 voor nummer is :p.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef Rio het volgende:
Tip 3?
die ken ik idd ook nogquote:Op maandag 9 mei 2005 16:13 schreef Psych het volgende:
Vroger had je 0800 7777777, dat was heel de dag gratis radio luisteren via de telefoon
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven wordt mijn stem intussen zelfs gewoon herkend door de telefonistes.
daar maak ik meerdere malen per week gebruik van, en die weten dus niet beter dan dat ik gewoon een medewerker van hun bedrijf ben.
Iets geavanceerder gaat het als volgt:quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef woeeiiii het volgende:Ik heb nog iets voor in de gratis treinen/bellen reeks.
Namelijk gratis post!
heb nog niet uitgeprobeerd, any volunteers?
Zo gaat het :
je schrijft een onbekend adres op als ontvaqnger, tpg kan t niet vinden en zend t naar de afzender ( die je achterop de brief schrijft) AFZ 9999 AB huisnr 53 bijv
Dus als je nou en onbekend adres erop schrijft op de voorkant, en je schrijft t adres waar je t eigenlijk naar toe wil sturen op als afzender. Zenden ze m dan niet daar naar toe gratis
Ik heb zelfs wel eens een pasfoto van mezelf met een beetje fluorescerend spul er op gebruikt. Werd keurig afgestempeld en zonder strafport bezorgd.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef woeeiiii het volgende:Ik heb nog iets voor in de gratis treinen/bellen reeks.
Namelijk gratis post!
Zo gaat het :
je schrijft een onbekend adres op als ontvaqnger, tpg kan t niet vinden en zend t naar de afzender ( die je achterop de brief schrijft) AFZ 9999 AB huisnr 53 bijv
Dus als je nou en onbekend adres erop schrijft op de voorkant, en je schrijft t adres waar je t eigenlijk naar toe wil sturen op als afzender. Zenden ze m dan niet daar naar toe gratis
Whoeiquote:De telefooncel gaat nu Gratis bellen naar het gevraagde nummer en laat de ingesproken boodschap aan de ontvanger horen, en vraagt deze vervolgens of hij de kosten voor het gesprek wil accepteren....
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
Je vraagt iemand (willekeurig iemand) of hij/zij een mobiele telefoon heeft
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:55 schreef woeeiiii het volgende:Ik heb nog iets voor in de gratis treinen/bellen reeks.
Namelijk gratis post!
Zo gaat het :
Dat lijkt me wel. Niet verstandig trouwens, want daar betaal jij voor...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:42 schreef Oversight het volgende:
[..]dat maakt het gesprek niet gratis,.....
maar brengt me wel op een idee....
kun je een mobiele telefoon doorschakelen naar een 0900 nummer ?
Ik heb ze een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:53 schreef Oversight het volgende:
[..]informatie gekregen ?
ons werd verteld dat men er helaas niets over kon vertellen ivm privacy van hun klanten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Niet verstandig trouwens, want daar betaal jij voor...
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:31 schreef rwbrink het volgende:
met die collect calls kun je ook goede praks uithalen, maar het is een beetje een opvallende manier
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:04 schreef kikoooooo het volgende:
Nummer Status Nummerhouder Nummersoort
0800-0235103 Toegekend
15-8-2002 MCI Nederland B.V. 0800 gratis informatienummers met een lengte van elf cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |