Mikael is groter dan Arwen. Die was maandag 76 cm en bijna 9 kiloquote:Op donderdag 5 april 2007 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
hoelang is mika dan nicole? want arwen is 74 cm en die komt echt nog niet met het hoofd erboven uit. en is ook niet echt de lichtste meerzelfs met winderjas past ze nog gemakkelijk in de cosi
Nog bedankt voor de tipquote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef Macka66 het volgende:
LadyS, Kruidvat heeft momenteel autostoeltjes voor kinders tot 18 kilo in de internet aanbieding voor € 69
Dankje, dat wilde ik even weten. Ik vermoedde al dat bobike niet zomaar uit de lucht kwam vallenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef poemojn het volgende:
1: Nee, het lukte ze niet een 'sterk' merk te worden (hoewel hun bobob easybob maxi bijv beter scoorde op testen dan de maxi-cosi city) dus maken ze nu alleen nog bobike fietsstoeltjes.
2: Nee.
Jakkes, dat is creepy. Dan moet je steeds achterom kijken of ze nog wel vastzit. Is daar dan echt niets op te bedenken?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef DIGGER het volgende:
Helaas zijn er geen autostoeltjes berekend op Houdini (Kady), die zich uit de meest strak ingesnoerde positie nog weet te 'bevrijden'
Voor jezelf bedoel je? Ik heb er vorige week zoeen gehaald bij de Praxis, hing bij de kinderveiligheidsartikelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De losse bekleding voor maxi cosi priori xp is duuuur zeg! Pffff...
Kendahl vindt het trouwens wel helemaal leuk om erin te zitten. Lekker naar de lichtjes van autoradio staren en grijnzen wanneer we even omkijken. Maar een spiegeltje om naar achteren te kijken is misschien wel een handig idee. Zijn er meer mensen op dat idee gekomen? Of kun je die zelfs ergens kopen?
ja erg he, vooral als je die wil kopen van het merk Maxi Cosi, prenatal heeft ze ook iets goedkoper maar zijn ze nog 15 euro per stuk geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
De losse bekleding voor maxi cosi priori xp is duuuur zeg! Pffff...
Kendahl vindt het trouwens wel helemaal leuk om erin te zitten. Lekker naar de lichtjes van autoradio staren en grijnzen wanneer we even omkijken. Maar een spiegeltje om naar achteren te kijken is misschien wel een handig idee. Zijn er meer mensen op dat idee gekomen? Of kun je die zelfs ergens kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |