abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48055182
Sarah was vorige maand 73cm en woog 9,5 kilo en zat tot zondag ook nog in de maxi-cosi. Maar ze vind dat helemaal niks meer, ze was alleen maar aan het huilen en proberen rechtop te zitten. Dus toen de andere autostoel geprobeerd en ze vond het super. Gelukkig gaan we niet zo vaak weg, want vind het toch wel een beetje eng.. ze zit al aardig stevig rechtop, maar toch.. veiligheid gaat voor alles! Sarah kon dus ook nog wel in de maxi-cosi maar ze wil het gewoon niet meer.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_48058238
Merlijn is dus officieel nog steeds te licht een gewone autostoel. Hij weegt net 8,5 kilo met 15 maanden en is 75 cm. De enige optie is dan eigenlijk om hem liggend te vervoeren dus in de meest liggende stand, lijkt hetzelfde als de maxicosi dan. Hij zat rond het jaar dan ook pas in een autostoel.
  donderdag 5 april 2007 @ 22:20:53 #203
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48060047
Als ik mij aan dat gewicht had gehouden zou Emma nu nog in de cosi zitten. Ik geloof nooit dat ze dan net zo rustig als nu in de auto zou zitten. Niet dat veiligheid niet voorop staat. Het is net als met zoveel keuzes die je maakt over het welzijn van je kind. Wij hebben de voor-uit-zit-stoel in het begin in de slaapstand gezet met het idee dat ze er dan wat veiliger in zat.

dat wat Randa zegt dus...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 5 april 2007 @ 23:57:17 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48063995
Arwen zit bij ons in de auto ook in de opvolg zeg maar , maar wel in ligstand qua gewicht mag ze zittend , maar ze tollereert dit prima dus
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48068960
Amber zit ook in de ligstand in de stoel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:44:10 #206
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48085382
Wij hebben net de nania basic gehaald was in de aanbieding bij de Makro. Ik kan er verder weinig over vinden op internet. Wel kan hij voorlopig nog tegen de rijrichting in, en in slaapstand geplaatst worden.
Ik ben alleen benieuwd hoe het vastmaken gaat. Het is een stoel voor groep 0 en 1.
pi_48111728
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:43 schreef _evenstar_ het volgende:
hoelang is mika dan nicole? want arwen is 74 cm en die komt echt nog niet met het hoofd erboven uit. en is ook niet echt de lichtste meer zelfs met winderjas past ze nog gemakkelijk in de cosi
Mikael is groter dan Arwen. Die was maandag 76 cm en bijna 9 kilo Maar Mikael kan echt met winterjas er niet meer in. Moet hem er dan echt tussen drukken en dan kan ie zich niet meer bewegen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48222317
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef Macka66 het volgende:
LadyS, Kruidvat heeft momenteel autostoeltjes voor kinders tot 18 kilo in de internet aanbieding voor € 69
Nog bedankt voor de tip

Hij kan overigens ook tegen de rijrichting ingeplaatst worden. Voorlopig gaat ze nog in de cosi trouwens maar dit was een mooie aanbieding om alvast in huis te hebben.
pi_48922630
Ik heb een Maxi-Cosi Cabriofix, nou staat in de gebruiksaanwijzing dat de bekleding eraf kan.
Maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik krijg alles los, behalve op dit punt niet.
Ik heb het idee dat die bekleding er helemaal niet vanaf kan, of zie ik iets over het hoofd?

pi_48925744
Als je onderaan bij dat riempje aan de bevestiging voelt, zit daar een stangetje met een opening (2 losse pinnetjes zeg maar). Door het riempje samen te vouwen kun je het door die opening los maken
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_48929539
Geweldig ik heb het voor elkaar, bedankt!
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:52:49 #212
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49497315
Vraagje 1 : bestaat het merk Bobob nog wel voor autostoeltjes?
Vraagje 2 : Als er op het keurmerk totaal geen ECE R44- .. voorkomt, dan is het zeker helemaal niet meer up to date hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_49503578
1: Nee, het lukte ze niet een 'sterk' merk te worden (hoewel hun bobob easybob maxi bijv beter scoorde op testen dan de maxi-cosi city) dus maken ze nu alleen nog bobike fietsstoeltjes.
2: Nee.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:56:58 #214
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49504282
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef poemojn het volgende:
1: Nee, het lukte ze niet een 'sterk' merk te worden (hoewel hun bobob easybob maxi bijv beter scoorde op testen dan de maxi-cosi city) dus maken ze nu alleen nog bobike fietsstoeltjes.
2: Nee.
Dankje, dat wilde ik even weten. Ik vermoedde al dat bobike niet zomaar uit de lucht kwam vallen
pi_49800314
Helaas zijn er geen autostoeltjes berekend op Houdini (Kady), die zich uit de meest strak ingesnoerde positie nog weet te 'bevrijden'
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_49800777
Echt joh? Griezelig
Variety is the spice of life
pi_49878589
Als ik 1 ding wel heb geleerd is dat de duitsers goeie spullen maken.
Het is een minder bekend merk binnen nederland, en ook alleen maar te koop bij de baby-walz, maar je kan er wel tot ze 13 zijn mee doen.

op de site http://www.storchenmuehle.de/index.php?id=30 van SP kan je in het duits helaas lezen wat ze allemaal doen.
Het is een goed kinderzitje wat ik naar alle tevredenheid gebruik. Vanaf 9 kilo tot 36 kilo, een investering van 210 euro en daarna ben je er klaar mee.

Ik bedoel dan wel de starlight SP

[ Bericht 11% gewijzigd door Misticle_lightning op 29-05-2007 10:08:20 ]
mama van Myrddin
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:18:19 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49879151
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:25 schreef DIGGER het volgende:
Helaas zijn er geen autostoeltjes berekend op Houdini (Kady), die zich uit de meest strak ingesnoerde positie nog weet te 'bevrijden'
Jakkes, dat is creepy. Dan moet je steeds achterom kijken of ze nog wel vastzit. Is daar dan echt niets op te bedenken?
pi_49885109
Voor degenen met een Maxi Cosi Tobi:

Hier kan je een gratis softcap bestellen voor de Tobi

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 29-05-2007 13:08:02 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:59:12 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49932519
De losse bekleding voor maxi cosi priori xp is duuuur zeg! Pffff...
Kendahl vindt het trouwens wel helemaal leuk om erin te zitten. Lekker naar de lichtjes van autoradio staren en grijnzen wanneer we even omkijken. Maar een spiegeltje om naar achteren te kijken is misschien wel een handig idee. Zijn er meer mensen op dat idee gekomen? Of kun je die zelfs ergens kopen?
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 19:20:28 #221
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49937480
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl vindt het trouwens wel helemaal leuk om erin te zitten. Lekker naar de lichtjes van autoradio staren en grijnzen wanneer we even omkijken. Maar een spiegeltje om naar achteren te kijken is misschien wel een handig idee. Zijn er meer mensen op dat idee gekomen? Of kun je die zelfs ergens kopen?
Voor jezelf bedoel je? Ik heb er vorige week zoeen gehaald bij de Praxis, hing bij de kinderveiligheidsartikelen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:27:42 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49948863
Okee, bedankt
pi_49956369
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ja erg he, vooral als je die wil kopen van het merk Maxi Cosi, prenatal heeft ze ook iets goedkoper maar zijn ze nog 15 euro per stuk geloof ik.

En zo'n spiegel heb ik bij verschillende winkels gezien, meestal als beer met in zijn buik die spiegel.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:20:28 #224
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49966379
Even voor de duidelijkheid: dat spiegeltje van de Praxis is geen beer. Het is gewoon een soort verstelbaar bol autospiegeltje dat je naar keuze met een zuignap of plakvoetje in je auto kan kleven. Zo kun je voorin toch zicht over de hele achterbank hebben.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:58:30 #225
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_49967739
Onze cabrio! Hij is mooi
Klik
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')