Ik heb mijn stoeltje na de eerste weken nooit meer uit de auto gehaald eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:31 schreef Piles het volgende:
Ik wilde voor de babyfase ook een draaibare, maar uiteindelijk niet gedaan. Na advies van hier
Punt is dat je de baby in huis in dat ding legt en m dan in de auto klikt (op een base, of in gordel). Je haalt je baby eigenlijk nooit los uit het zitje uit de auto.
Later, als je een grote/vaste stoel moet hebben (als ze vooruit zitten) is het wel handig, omdat je ze er dan wel pas in de auto in zet.
Klopt, maar de vervolgstoel kost ook weer 400 euro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:33 schreef SQ het volgende:
Ja oké maar deze base kun je ook voor de opvolgstoel gebruiken.
Is het noodzakelijk? Nee. Is het handig? Ja, best. Aan jezelf om te bepalen of het je 600 euro waard is.
Ik heb zelf inmiddels 5 keer een autostoel gekocht, maar die 5 bij elkaar waren nog geen 600 eurodus ik schrik zelf wel van die prijzen, maar ja, een nieuwe kinderwagen schijnt tegenwoordig ook tegen de 2k te kosten dus het zal wel normaal zijn.
Maar het duurst is niet per definitie het veiligst. De basic stoelen zijn ook veilig. De plusprijzen zijn voor comfort en extra's, net als bij auto'squote:Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt, maar de vervolgstoel kost ook weer 400 euro..
En we hebben een Joolz van een paar jaar oud voor 190 euro gekocht van een kennis, dus dat scheelt alweer 1200 euro. Voor in de auto wil ik met de veiligheid ook gewoon niet besparen.
Die hebben wij (de air versie), en geen seconde spijt van. Gaat trouwens binnenkort de verkoop in, aangezien we deze week de Kore gekocht hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:24 schreef Kreator het volgende:
Verwachten wel meerdere keren per week in de auto te moeten ja. Die axxisfix ziet re trouwens ook wel prima uit, dat gooi ik eens in de groep hier.
Dat gaat hier wennen worden, meneer zit nu altijd in de slaapstand omdat hij dat fijner vind. Maar op de vervolgstoelen is die stand niet meer...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou nog eerder kiezen voor een stoeltje waarin je ook een echte ligstand kan creëeren, dat is voor je kind fijner/beter
Maar ook dat ligt aan je rij-gedrag, als je nooit ver gaat is dat vrij overbodig
Die kost ongeveer hetzelfde als de maxi cosi (500 piek voor een baby ding met t-base)quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wij zijn nog steeds blij met de keuze voor Cybex bij de jongste,
Wij hadden de Pebble 360 en nu de Pearl 360.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:20 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Beetje aan het orienteren op kinderstoeltjes en komen op 2 merken. Recaro of Maxi Cosi. Volgens mij maakt het niet zoveel verschil.
Enige is dat vriendin in haar hoofd heeft zitten dat een draaibare (en dan het liefst uittrekbare) base wel heel noodzakelijk is. Heb daar zelf niet geen ervaring mee, maar hoe denken jullie daar over? Kost voor een baby ding toch al gauw 550 euro en dan moet je na 15 maanden een nieuwe stoel kopen.
Zeg maar deze: https://www.maxi-cosi.nl/(...)color_swatch_id=5519
Met deze:https://www.maxi-cosi.nl/(...)color_swatch_id=5495
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |