Ik vind het zelf ook niet prettig, een wagenbak en later het zitgedeeltje lijkt me veel prettiger voor een kindje.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:47 schreef Belana het volgende:
moet zeggen dat ik nooit de maxicosi op de wandelwagen heb gezet hoor, ik vond het niet prettig voor Liam en een heel gedoe met steeds die wagen verbouwen.
*** Uit lurkstand springt, Luc het zoontje van mijn vriend wordt volgende maand 4 en is nu 17.5 kg zijn neefje daar in tegen is 3.5 en weegt 21 kg. Het hangt dus af van de lichaamsbouw van de kleine maar over het algemeen kunnnen ze qua gewicht erin tot een jaar of 3/3.5quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef Igraine het volgende:
Ik heb gisteren deze gekocht..
[afbeelding]
Voorlopig gaat ze er nog niet in, ze zit nog lekker in de Maxicosi Cabrio maar ze weegt al wel meer dan 9 kilo. Hoe lang doe je nou ongeveer met zo'n stoeltje als hierboven? Is volgens mij van 9-18 kilo, maar hoe lang is dat ongeveer? Tot ze een jaar of 2 1/2 zijn ofzo?
In de winkel zat ze er goed in! Maar misschien moeten we 't even in de auto testen zodra 'ie binnen is.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:50 schreef texelonia het volgende:
Heb je al gekeken hoe ze in het autostoeltje zit? Kan ze al goed zitten? Of zit ze er dan als een zoutzak in? Heeft ze genoeg steun in autostoeltje etc?
Denk dat Sara nu een beetje op het randje zit van wel/niet maxicosi/autostoeltje, maar als ze goed zit in het autstoeltje, zou ik denk ik toch daarvoor kiezen omdat het idd zo'n lange reis is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |