Verzoek in het verkeerde topic, maar toch geslotenquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:55 schreef Dragonetti het volgende:
mag dicht: [TK] Qtek 9090 (MDA 3)
is verkocht!
thanx!!
Ik heb de TT aangepast. Als je wilt dat de mods zich bemoeien met je deal met matboy, dan moet je ff een mailtje sturen met alle gegevens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:57 schreef saban het volgende:
Al 4 weken geleden geld overgemaakt op matboy's rekening, nog steeds niks ontvangen, reageert ook niet op mail.
PS: Kan een mod de TT veranderen van [GEZ] Moederbord naar [GEZ] Moederboerd .. de mensen denken dat ik op zoek ben naar een mobo met als merk Intel, dat is niet het geval.
beetje jammer idd.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef King_Nothing het volgende:
Mag ik hier ff kankeren op SadKingBilly? Deze grafhoer had interesse in een subwoofer van mij, ik dus dat ding naar Zwolle slepen waar we hadden afgesproken, komt die ransbal helemaal niet opdagen, belt ook niet even op ofzo. Reageert ook niet op mijn mailtje.
Wat een kontroeier.
Had ook een goede ervaring met Bart-Willem. Draytek 2200E is nu goed in gebruik !quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef vbmot het volgende:
Goeie ervaring met Bart-Willem uit [TK] Veel (vrij recente) hardware . Kleine vergissing eerst, maar dat heeft hij keurig opgelost door helemaal op en neer naar huis te fietsen om de goede adapter te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |